Ja, moet m'n lillike gezicht toch ergens mee opfleuren.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg dat je een zeldzame ziekte hebt. Best geloofwaardig.
vijzelquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, moet m'n lillike gezicht toch ergens mee opfleuren.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Wat zeur je over een cadeau van toen je 10 was, gvd ondankbaar kkkind.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was 10 jaar ofzo heb dat hele ding allang weggepleurd
DEED ER TOCH GVD NIKS MEE.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zeur je over een cadeau van toen je 10 was, gvd ondankbaar kkkind.
Toen ik 10 was kreeg ik wel een kat, hahahah lekker voor je.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DEED ER TOCH GVD NIKS MEE.
Beter gaven ze me nog een kat ofzo :s
ik wilde er ook 1 hebben, alleen dan 1 die er minder raar uitzietquote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij die dan maar, ik moet nog een vijzel hebben.
Wowquote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je je dat nog herinneren dan?
Hahahaha ik al toen ik 5 was, lekker voor jequote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik 10 was kreeg ik wel een kat, hahahah lekker voor je.
Hahhahaah toen hadden wij er ook al een, haha lekker voor je.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha ik al toen ik 5 was, lekker voor je
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahhahaah toen hadden wij er ook al een, haha lekker voor je.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
Dat was overigens wel een lijp beest ook.Ging met d'r voorpootjes op je schouders hangen en dan met d'r bek heel je shirt onder kwijlen.
melken. Doen die van mn ouders ook, lekker aan mn nipsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
Dat was overigens wel een lijp beest ook.Ging met d'r voorpootjes op je schouders hangen en dan met d'r bek heel je shirt onder kwijlen.
Hahahaha.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]Zo eentje als janies heeft, met zo'n mongolenkoppie?
Dit.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan 's ochtends ook altijd weer opgewonden worden als ik de krassen zie die ik de nacht ervoor gemaakt heb. Je terrein afbakenen.
ze willen in je broekje komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
Watd met iedereen die me een fijne kerst gaat wensen dan
Leuk als het weer lente word ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil een Noorse boskat.
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |