Hater.quote:
Je moeder uitschelden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde mijn moeder al uitschelden toen ik het gucci doosje zag, maar het spul ruikt best oke
mijn moeder heeft een jarenlange reputatie van slechte cadeausquote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moeder uitschelden.Ben je Mur ofzo. :s
Zou scheetje laten en over je been pissen.quote:
kkhard gewordenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou scheetje laten en over je been pissen.
Klopt maar deze was wel echt dankbaar. Komt niet vaak voor.quote:
Oh,hier m'n tantequote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een jarenlange reputatie van slechte cadeaus
verder niks tegen mijn moeder
en mur en ik zijn het soms wel over dingen eens. behalve haarstijl dan
Doe mij die make-updoos dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh,hier m'n tante
Jamie Oliver servies(die ik in mn kast laat tot ik het huis uitga)
Pyjama's
Hele makeupdoos(gebruik ik toch gvd niet)
nog bedankt hequote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan 's ochtends ook altijd weer opgewonden worden als ik de krassen zie die ik de nacht ervoor gemaakt heb. Je terrein afbakenen.
dit jaar was ik best tevreden alleen de vijzel die ik kreeg was een beetje lelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh,hier m'n tante
Jamie Oliver servies(die ik in mn kast laat tot ik het huis uitga)
Pyjama's
Hele makeupdoos(gebruik ik toch gvd niet)
Ochtendseksquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan 's ochtends ook altijd weer opgewonden worden als ik de krassen zie die ik de nacht ervoor gemaakt heb. Je terrein afbakenen.
Zeg dat je een zeldzame ziekte hebt. Best geloofwaardig.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog bedankt hehoe leg ik dat aan de anderen uit dan
Geef mij die dan maar, ik moet nog een vijzel hebben.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar was ik best tevreden alleen de vijzel die ik kreeg was een beetje lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |