ouders hebben 2 main coones. ziet er leuk uit, maar intelligentie van een stoeptegelquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil een Noorse boskat.
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
Dat majestic vinden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
Ben je de hele dag haar aan het opruimen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
Smalle kop man. Ik vind die grote honden met zo'n fucking grote kop echt geweldig.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat majestic vinden.
[ afbeelding ]
Dit is pas majestic.
Gewoon met de stofzuiger over die vacht gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je de hele dag haar aan het opruimen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Smalle kop man. Ik vind die grote honden met zo'n fucking grote kop echt geweldig.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Smalle kop man. Ik vind die grote honden met zo'n fucking grote kop echt geweldig.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Gevaarlijke honden man
quote:
FUCK YES.quote:
Nee heb het over die boerboel, American Bulldogs zijn kkliefquote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Onzin, ze zijn niet per definitie gevaarlijk.Een vriend van me heeft een Amerikaanse bulldog. Hij kreeg 'm als pup, dat beest groeide in een jaar op tot een fucking groot lomp beest dat dacht dat hij nog een pup was en op schoot kon.
Wel kklief.
Soundclip graag.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Wil ook oergeluiden maken als ik naar die foto kijk.
zou je oergeluiden laten makenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Wil ook oergeluiden maken als ik naar die foto kijk.
Oh zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb het over die boerboel, American Bulldogs zijn kkliefTante en oom hebben er een, wat een dweil bij mensen
American Bulldogs zijn inderdaad gewoon geweldige beesten. Mensen zijn alleen fucking bang.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb het over die boerboel, American Bulldogs zijn kkliefTante en oom hebben er een, wat een dweil bij mensen
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar rasquote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo.
Hahaha ja echt hoor, deze ook. Hij heet Gentle (gentleman) maar gvd wat een lomperd in al z'n enthousiasme.
Love it.
Zou ook bang zijn als ik zo'n hond met een boomstam door het park zie rennen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
American Bulldogs zijn inderdaad gewoon geweldige beesten. Mensen zijn alleen fucking bang.
mastiffy gekregen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar ras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |