Xeauouixeauxquote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Remy Martin geloof ik.
Kk je pakt wel uit he?ben niet zo van de champagne though.
Rode lippenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)
Gouden combi, hihuhuhuehheuehehk,nd.jnfdmjb.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xeauouixeaux. Ik ook niet eens, maar het is te zuipen, staat big pimpin' en voor die ene keer is wel vet
.
kkdikke.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zuipen en vreten. Merry fucking Christmas, bitches.
quote:
Dit dusquote:
Oh wauw, was een beetje kut verwoord jaquote:Op woensdag 25 december 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gouden combi, hihuhuhuehheuehehk,nd.jnfdmjb.
Plak de rode strik uit m'n kerstboompje wel op m'n hoofd.
freakquote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik kan zo geil worden van gestoorde wijven.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar blik
Zou samen in elkaars body krassen met haar mes.quote:
Ik vond op google over Xeauouixeaux slechts één ding, deze post:quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xeauouixeaux. Ik ook niet eens, maar het is te zuipen, staat big pimpin' en voor die ene keer is wel vet
.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.
Wat voor blik, cola blik ? Huehuehuehuequote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar blik
Ik ben dan ook een trendsetter.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vond op google over Xeauouixeaux slechts één ding, deze post:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor blik, cola blik ? Huehuehuehue
Is dit wat voor je?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar blik
quote:
oja ff aanpassen nog die opquote:Op woensdag 25 december 2013 14:02 schreef wise het volgende:
[..]![]()
geen gevulde kalkoen maken met aardappelen uit de oven en salade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |