quote:
Ik wilde al zeggen, ik vind roti van thuis lekkerder dan die van Roopram.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.
Je moeder mag wel vaker naar Surinamequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.
Ik stofzuig enzo ook gewoon vaker dan dat ik normaal doequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moeder mag wel vaker naar Surinamegoed bezig zijn enzo
Neequote:
Heb je het nou weer over Loverboys?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het altijd zo ongemakkelijk als ze van die autisten random mensen laten versieren. Plaatsvervangende schaamte dan
Ja, ik moet het nog kijken hoorquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog kijken hoorWas pas het voorstukje.
Als je vervolgens op de A13 rijdt, neem afslag Delft-Noord. Tot zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee.
Gepost met zwaailichten en sirenes op de A4 richting DH.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapen
Heeft wel iets moois wel, vind ik. Uiteindelijk dan hè, zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Zat ik net ook al aan te denken ja, alsof het zo moest zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft wel iets moois wel, vind ik. Uiteindelijk dan hè, zeg maar.
Ik snap dat programma niet echt. Is zij nou een model of wordt ze gewoon random gekozen op straat?quote:
Gekozen op straat!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik snap dat programma niet echt. Is zij nou een model of wordt ze gewoon random gekozen op straat?
Have fun!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Gewoon, dagje vrij en we vervelen onsquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Have fun!True dat. De zon schijnt ook dus het is wel okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja. Niet zoveel FOK!ken jij, krijg je rare dromen van.quote:
Hier is het bewolkt. Net nu ik vandaag voor het eerst dit jaar een korte broek aan wilde doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. De zon schijnt ook dus het is wel oké
Had je maandag moeten doen smartassquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt. Net nu ik vandaag voor het eerst dit jaar een korte broek aan wilde doen.
quote:
quote:
kquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
De eerste boom achter m'n balkon is helemaal groen
Knip wat toppen van de plant van je buurman en verpats ze aan mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
De eerste boom achter m'n balkon is helemaal groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |