quote:
Ik wilde al zeggen, ik vind roti van thuis lekkerder dan die van Roopram.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.
Je moeder mag wel vaker naar Surinamequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.
Ik stofzuig enzo ook gewoon vaker dan dat ik normaal doequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moeder mag wel vaker naar Surinamegoed bezig zijn enzo
Neequote:
Heb je het nou weer over Loverboys?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het altijd zo ongemakkelijk als ze van die autisten random mensen laten versieren. Plaatsvervangende schaamte dan
Ja, ik moet het nog kijken hoorquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog kijken hoorWas pas het voorstukje.
Als je vervolgens op de A13 rijdt, neem afslag Delft-Noord. Tot zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee.
Gepost met zwaailichten en sirenes op de A4 richting DH.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |