Pas je op, straks mag je je vrienden maar twee keer per week zienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he, gelijk een mail gestuurd omdat ik haar wel zag zitten![]()
Gelukkig heb ik geen vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Pas je op, straks mag je je vrienden maar twee keer per week zien![]()
Ja, dat haat ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat langzaam omhoog gaan is echt irritant vind ik altijdDuurt te lang
Hehe. Zou jij die Glenn raken dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef junamii het volgende:
[..]
Twee keer per week posten in Fernandes dan
ja, en gvd waarom klikte ikquote:
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat nu een bollywood dansje te doen in z'n woonkamer.
Die hebben we tijdens een presentatie in de klas eens laten zien. De docent kon er niet om lachenquote:
Jij vieze verklikker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
This is new and exciting. En veel plezier met je ban.
Assertiefquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleding, ander kapsel, assertievere houding zou 'm al een stuk beter maken
Als je dit pas op het Hbo geleerd hebt is er wat mis met jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AssertiefHbo termen gebruiken terwijl je nog niet eens op het hbo zit
Totaal niet wat ik aantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleding, ander kapsel, assertievere houding zou 'm al een stuk beter maken
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je dit pas op het Hbo geleerd hebt is er wat mis met jou
Ja, ging ie nog als een idioot keihard wegfietsen toen ie die cameraploeg zagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef jna het volgende:
Die Glenn werd toch opgegeven door z'n moeder? Die moeder maakte zich zorgen omdat ie nooit eens iets probeerde bij z'n nichtjes
Toen ging ik zo stukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ging ie nog als een idioot keihard wegfietsen toen ie die cameraploeg zag![]()
Oh myquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef jna het volgende:
Die Glenn werd toch opgegeven door z'n moeder? Die moeder maakte zich zorgen omdat ie nooit eens iets probeerde bij z'n nichtjes
Ohja, dwars die weg overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ging ie nog als een idioot keihard wegfietsen toen ie die cameraploeg zag![]()
quote:
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat nu een bollywood dansje te doen in z'n woonkamer.
Wut?! Dus hij had het wel moeten proberen bij z'n nichtjes?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh myKeihard afwijzen zulke jongens. Ik vind het gewoon niet eens zielig.
Ja gewoon als een rasechte autistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ging ik zo stuk
Dennis: "Is er een kans dat hij ervandoor gaat?" Moeder: "Nee hoor" Glenn: BAM.
Het heeft dus gesmaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Oh, ik las meisjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef jna het volgende:
[..]
Wut?! Dus hij had het wel moeten proberen bij z'n nichtjes?
Zo glad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Let op het subtiel geplaatste blikje fernandesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Jumquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Ik ben trots.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Serieus? Dat vind ik echt niet te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, soms een hapje los en soms gebruik ik de roti als bestek
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Het heeft dus gesmaakt?
Zie subtiel dat blikje fernandes
Roopram gelijkwaardig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smaakt gewoon precies zoals ik het gewend ben, heb mezelf wel een beetje verrast![]()
Ach mensen die patat met een vork eten vind ik pas klachtwaardigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik echt niet te doen.
Gewoon eten met je handen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach mensen die patat met een vork eten vind ik pas klachtwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |