Ja echt hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, zo herkenbaarVooral in pretparken als je telkens moet wachten.
Ik begin elke maandag met dieeten en elke dinsdag stop ik weer![]()
![]()
Slim idee ook, met een volle maag in de achtbaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt hevooral toen ik in een moeilijk enge achtbaan ging heb me van de zenuwen echt vol lopen gooien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben net jumi.
Gister ook in movie park Germany, hamburgers, bratwursten, pizza slice, ijs, slush puppy, appel met chocolade, ben een fatty
Deze sma's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, zo herkenbaarVooral in pretparken als je telkens moet wachten.
Ik begin elke maandag met dieeten en elke dinsdag stop ik weer![]()
![]()
Juist wel slim, was kei brak van die nacht. Moest een laagje hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slim idee ook, met een volle maag in de achtbaan?
Goliathquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Juminelle het volgende:
Achtbanen![]()
Van al die andere reacties moet ik kotsen![]()
True dat. Volgelrock ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GoliathSpacemountain
Vogelrok
Beste.
Kan ik me niet meer herinneren diequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Volgelrock ben ik nooit geweest.
Die Superman (ben die nieuwe naam vergeten) in Walibi en die in Disney waarbij je wordt afgeschoten zijn ook
Nazi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is vogel rok mensen
[..]
Kan ik me niet meer herinneren die
Rock N Roller coaster heet die in Disney. Met Aerosmith muziek en al die felle lampen op het begin. Die is tofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is vogel rok mensen
[..]
Kan ik me niet meer herinneren die
Oh, Rock 'n Roller Coaster is machtig vetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rock N Roller coaster heet die in Disney. Met Aerosmith muziek en al die felle lampen op het begin. Die is tof![]()
En die in Walibi heet Xpress.
Die
Die is dopequote:
In gezeten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Dat moment dat je zo langzaam omhoog getrokken wordt en uiteindelijk op het bovenste puntje bentHartverzakkingen als een malle waarna zieke lachkicks volgen.
[..]
Die is dope![]()
Dat langzaam omhoog gaan is echt irritant vind ik altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Dat moment dat je zo langzaam omhoog getrokken wordt en uiteindelijk op het bovenste puntje bentHartverzakkingen als een malle waarna zieke lachkicks volgen.
[..]
Die is dope![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |