Zo gemeen met kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?
[..]
Je zit er al maanden op, en nog geen enkel succes? Faal.
Yay, gezond bezig.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de middag warm eten is veel beter voor je
krijg wat aan je hart ofzoquote:
Gewoon meer geld uitgegeven aan over hun datalimiet zitten en niks scoren terwijl ze met een hoer goedkoper uit warenquote:
wow klinkt chill! Waar zit dat ergensquote:Op woensdag 25 december 2013 18:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Yay, gezond bezig.
Was zo een restaurant waar je zegmaar je eigen vlees moet pakken en dan zit er een bbq in het midden van die tafel gebouwd en ieders heeft een spies waar je dan zelf die shit mee moet bbq'enOp zich wel lekker, maar ik ben nou niet echt iemand die kilo's vlees naar binnen gaat werken. Heb vijf kleine stukjes vlees gehad en verder alleen maar een beetje patat en salade terwijl al die anderen de ene naar de andere spies aan het volrijgen waren
Haha in Twente, geen idee of ze nog op andere plekken zitten. Zal eens kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow klinkt chill! Waar zit dat ergens
oh das ver. Kom je daar vandaan? Nouja maakt niet uit, tis kerst. Over 3 uur station Twente bebe?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Haha in Twente, geen idee of ze nog op andere plekken zitten. Zal eens kijken.
nice thnxquote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Jhali het volgende:
^ Zit ook in Rotterdam en Zoetermeer en Ede en nog wel meer plekken, moet je maar even googelen op Gonzales bbq restaurant.
Kom net van me oom af, vervend rum drinker, 80% on ice, fuck wiet, deze shit gat hah'tquote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?
Haha ja toch, maar op Tinder zitten ook echt aparte boys hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon meer geld uitgegeven aan over hun datalimiet zitten en niks scoren terwijl ze met een hoer goedkoper uit waren.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh das ver. Kom je daar vandaan? Nouja maakt niet uit, tis kerst. Over 3 uur station Twente bebe?
heb je gehoord toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil succesverhalen, elke keer maar dat 'huhu lekker wijf, huhu chat, huhu whatsapp'.
hahahaha ja samenquote:
Volgende keer niet zo snel komen ;s ;$quote:Op woensdag 25 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je gehoord toch?
Ik heb prima geneukt
halve minuut in de hemel is beter dan een kwart minuut in de hemel bebequote:Op woensdag 25 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo snel komen ;s ;$
quote:
so wisequote:Op woensdag 25 december 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
halve minuut in de hemel is beter dan een kwart minuut in de hemel bebe
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom net van me oom af, vervend rum drinker, 80% on ice, fuck wiet, deze shit gat hah't
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet? Of ben het weer vergetenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je gehoord toch?
Ik heb prima geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |