Mijn moeder is 61, mensen schatten d'r max 40quote:Op woensdag 25 december 2013 18:15 schreef ntm het volgende:
Westerse mensen worden in het algemeen gewoon lelijk oud, bij bijvoorbeeld negers is dat minder. Die worden vaak ook jonger geschat als ze 'bejaard' zijn.
heb wel eens wat erover gepostquote:Op woensdag 25 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Niet dat ik weet? Of ben het weer vergeten. Via Tinder ja? Nice. Was ze wel lekker, of..?
Pekingeend van Nam Kee zekerquote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net eend gegeten, vond het niet zo bijzonder
kk corny haha, warum habst du eine mask am.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 Chloro met 'vervend' btw
.
[..]
Niet dat ik weet? Of ben het weer vergeten. Via Tinder ja? Nice. Was ze wel lekker, of..?
Hahahaquote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
voor sherlock; Chloroform, Chloro, Kutrochel.
Snap je, mijn moeder schatten ze ook altijd veel jonger.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn moeder is 61, mensen schatten d'r max 40.
kutrochelquote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk corny haha, warum habst du eine mask am.
+ ik ben immuun voor cholero.
voor sherlock; Chloroform, Chloro, Kutrochel.
nee fuckoffquote:
WAAROM ETEN JULLIE MIJN FAMILLIE OPquote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe smaakte het dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
same here hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn moeder is 61, mensen schatten d'r max 40.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rofl, domme nerd die je bent, ga WoW spelen ofzeuw ;s
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dikke penis bedoel je
HAHAHAHAHHAGSHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Snap je, mijn moeder schatten ze ook altijd veel jonger.
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee fuckoffgewoon engelse kerstmaaltijd van uncle dave, normaal mry kalkoen maar nu opeens eend
Wesh denk je je eet op z'n Engels je kan direct gravy in plaats van jus zeggen a ouleh?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kweenie alsof het kip is met minder smaak, daarom maar shitload aan gravy erover
Oh :s Misschien was het gewoon niet goed bereid, weet niet wie er gekookt heeftquote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kweenie alsof het kip is met minder smaak, daarom maar shitload aan gravy erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |