mapima is ook wel Erno of roadtripquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
Mapima, vanwaar jouw fascinatie voor het mbo en zijn leerlingen terwijl jezelf volgens eigen zeggen op vwo niveau zit?
En heeft er zo'n Nederlandse man z'n piel nu al een keer goed hard in je gleuf gestampt?
Feit!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwen onder de 25 zijn in Nederland prima te pruimen
Vrouwen boven de 25 zonder kinderen kan ook nog wel prima, mits verzorgd.
Vrouwen met kinderen zijn over het algemeen om te janken, tenzij lekker MILF'-je.
Als dat hier op Fok! was kan ik me dat goed voorstellen ja.quote:Op zondag 22 december 2013 08:23 schreef -supergirl- het volgende:
Ik werd pas 16 geschat!(ik ben 20)
Maar ik zeg wel watquote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Niemand heeft jou wat gevraagd, klapjostie.
Geilquote:Op zondag 22 december 2013 08:23 schreef -supergirl- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Uit ethische overwegingen moeten Europese vrouwen ook geen kinderen krijgen, maar kinderen adopteren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
De jonge Nederlandse vrouw is over het algemeen een prachtvrouw. Helaas kenmerkt diezelfde Nederlandse vrouw zich aan het feit dat ze haar lichaam helemaal (letterlijk) verneukt na de geboorte van haar eerste kind, omdat vrouwen die zwanger zijn geweest over het algemeen radicaal veranderen.
Vrouwen onder de 25 zijn in Nederland prima te pruimen
Vrouwen boven de 25 zonder kinderen kan ook nog wel prima, mits verzorgd.
Vrouwen met kinderen zijn over het algemeen om te janken, tenzij lekker MILF'-je.
Eerst de natuurlijke grondstoffen aftroggelen en nu ook nog de kinderen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Uit ethische overwegingen moeten Europese vrouwen ook geen kinderen krijgen, maar kinderen adopteren.
quote:Op zondag 22 december 2013 08:23 schreef -supergirl- het volgende:
Kaalheid heeft niets te maken met welvaart. mannen worden kaal door testosteron, daarom worden vrouwen meestal niet kaal.quote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef yukon het volgende:
Dit is gewoon een probleem van de welvaart, want bij mannen zie je het ook, boven de dertig is de helft kaal of flink kalend, tweederde heeft een bierbuik/overgewicht en 90% heeft wallen of rimpels in het gezicht.
Niet iedereen droogt even mooi op en aan sommige dingen kun je natuurlijk weinig doen, maar het gaat me om de verwaarlozing van je lijf, conditie en gezondheid.
Bij vrouwen zie je wel vaak een ommekeer als ze dan eenmaal weer gescheiden zijn, dan wordt het diëten en sportschool. Goed zo!
en ook met genen. Kaalheid zit vaak ook in de familiequote:Op woensdag 25 december 2013 08:14 schreef spiegelspel het volgende:
[..]
Kaalheid heeft niets te maken met welvaart. mannen worden kaal door testosteron, daarom worden vrouwen meestal niet kaal.
Je praat poep.
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en ook met genen. Kaalheid zit vaak ook in de familie
Goh zouden die genen er voor zorgen dat je meer testosteron aanmaakt.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en ook met genen. Kaalheid zit vaak ook in de familie
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
nederlandse meiskes zijn gewoon verneukt, gaar, basta.
iedereen wordt lelijk, ook jijquote:Op woensdag 25 december 2013 18:15 schreef ntm het volgende:
Westerse mensen worden in het algemeen gewoon lelijk oud, bij bijvoorbeeld negers is dat minder. Die worden vaak ook jonger geschat als ze 'bejaard' zijn.
van die griekse moedersquote:Op woensdag 25 december 2013 18:07 schreef probeer het volgende:
Och .. moet je die prachtige mediterraanse jonge vrouwen eens zien als ze ouder worden .. Brrr, net heksen ..
ik 27quote:Op zondag 22 december 2013 08:23 schreef -supergirl- het volgende:
geweldige wifi connectiequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:50 schreef Catkiller het volgende:
Constant fronzen is sexy ja toch.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |