Zo'n bek trek ik als ik de ochtend op de plee zit nadat ik mij weer eens heb gezondigd aan te pittig eten waar mijn darmen absoluut niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:50 schreef Catkiller het volgende:
Constant fronzen is sexy ja toch.
[ afbeelding ]
Tja hangt er vanaf, als vrouwen gaan beseffen dat mannen meer van het zien zijn, kan het nog bijdraaienquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Met andere woorden, we zijn verdoemd.
Ik vind het wel gewaagd hoor. Is toch een onderwerp waar je moeilijk punten mee scoort.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
Goh, een topic waarin Nederlandse vrouwen worden afgezeken, verrassend.
Hier op fok wel, hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het wel gewaagd hoor. Is toch een onderwerp waar je moeilijk punten mee scoort.
En als je op een kringverjaardag de eenzame gekke oom aanspreekt dan zal hij het ook roerend met je eens zijn.quote:
Extra klacht: Puck heeft ook nog een oerlelijke naam. Stel je toch eens voor dat je haar ligt te neuken, en dan "Oh Puck" moet roepenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:37 schreef mapima het volgende:
Voorbeeld
Puck is 18. Puck heeft blijvende diepe rimpels van het fronzen op haar voorhoofd. Als puck gaat lachen heeft ze enorme en vewl rimpels bij haar ogen. Puck heeft een mannelijke rokersstem. Puck heeft wrs een alcohollove. Puck haar borsten gaan al wat hangen en haar huidje wordt minder.
Klacht: de mannen in NL hebben het zwaar en ik word stwwds 15-16 gechat terwijl ik bijna 19 ben door de versleten vrouwen
dit topic heeft niks met de mbo te maken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
Mapima, vanwaar jouw fascinatie voor het mbo en zijn leerlingen terwijl jezelf volgens eigen zeggen op vwo niveau zit?
En heeft er zo'n Nederlandse man z'n piel nu al een keer goed hard in je gleuf gestampt?
Het stereotype karakter dat je in de OP schetst wijst toch duidelijk naar een geplamuurd vuilniszakdragend mbo-snolletje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef mapima het volgende:
[..]
dit topic heeft niks met de mbo te maken?
Je zou maar "Puck Jasmijn" als voornamen hebben. Die twee namen matchen echt niet en wat bezielt die ouders dat ze denken dat hun kind heel haar leven zo kan hetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Extra klacht: Puck heeft ook nog een oerlelijke naam. Stel je toch eens voor dat je haar ligt te neuken, en dan "Oh Puck" moet roepen
niet alleen mbo hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het stereotype karakter dat je in de OP schetst wijst toch duidelijk naar een geplamuurd vuilniszakdragend mbo-snolletje.
Die zijn fucking geil om te deepthroaten!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef wenfer2 het volgende:
rokersstem
hese stem
vrouwen die lid zijn van de AA
Uitzondering, daarnaast is zij iemand die erg veel van aandacht houdt. Is maar net waar je op valt dan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef antfukker het volgende:
Doutzen Kroes blijft aardig lang lekker hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |