Als je straks 30 bent ben je daar blij om TS.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:37 schreef mapima het volgende:
Klacht: de mannen in NL hebben het zwaar en ik word stwwds 15-16 gechat terwijl ik bijna 19 ben door de versleten vrouwen
Met andere woorden, we zijn verdoemd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef LittleLady het volgende:
Tja roken is immers stoer als je 14 bent en zuipen is helemaal vet, vervolgens gooien ze nog wat crash dieetjes er tegen aan omdat ze te ' dik' zijn verneuken hun complete lichaam, leren dan iemand kennen op hun mooiste moment, trouwen en trekken dan een joggingbroek aan met uugs en als ze dikker worden roepen ze naar de man, dan heb je meer om van te houden.
Ja dat gebeurd met de meeste vrouwen
Ja want kritiek op iets of iemand betekent natuurlijk dat je datgeen of de persoon niet kan krijgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:57 schreef Catkiller het volgende:
Dit is zo'n leuk topic om er achter te komen welke users kansloos zijn in Nederland qua vrouwen, lekker die nuchtere Nederlandse boerinnen afkraken want ze kunnen niks en zo.
quote:Als puck gaat lachen heeft ze enorme en vewl rimpels bij haar ogen
quote:ik word stwwds 15-16 gechat
Zomaar 3 zinnen uit TS' topic.quote:Puck heeft wrs een alcohollove
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |