Klopt. Vroeger vond ik het nog wel leuk, maar het wordt meer en meer door je strot gedouwd.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb niks met kerst. Sfeer is altijd wel leuk enz maar te veel overdreven gedoe. Dat bieren kan je altijd inhalen met oud en nieuw.
Sowieso huize Chai ditquote:Kerst lukt. Half vijf geweest, en de eerste borrels zitten erin. De mosterd op het schaaltje met kaasblokjes (jongbelegen 48+, ¤1,50) is al een beetje hard aan het worden. De berg olijven blijft liggen, zit knoflook op en dat lust alleen tante Joke. Iedereen wil eigenlijk weg, maar er moet nog gegeten worden. In de woonkamer is de gesprekstof inmiddels op. Opa zegt: even kijken wat er op teletekst staat. Oom Hans laat een app zien waarmee je precies kunt zien waar de benzine het goedkoopst is. Boven, op de teeveekamer slaan de koters elkaar de hersens in. Kelsey (13) zit stilletjes te huilen boven haar Samsumg want Kevin heeft het uitgemaakt. Oma is gevallen in de gang omdat de rollator achter de verwarming bleef haken. Uit de keuken klinkt een vloek; de pasteibakjes zijn zwart geworden.
http://www.geenstijl.nl/m(...)zellig.html#comments
yoloquote:Op woensdag 25 december 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee aan de rummikub met mams en tante
neuke danquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net foto van snapchatmeisje van haarzelfmet merrychriistmas tekst, ik wachtte al op een foto van haar gheheheheh
maar ze heb ook naar duizende andere gestuurd
maar echt jonge zo leuk meisje ''kben so in love rite now
Wajow, je hebt een kinky moeder? Lekker DP'en.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef EenKriek het volgende:
Nieuwe subklacht: Mijn ma double-dipped (double-dipt?)![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, je hebt een kinky moeder? Lekker DP'en.Pics van je mams.
Jajaja, nu weten we het ondertussen wel hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net foto van snapchatmeisje van haarzelfmet merrychriistmas tekst, ik wachtte al op een foto van haar gheheheheh
maar ze heb ook naar duizende andere gestuurd
maar echt jonge zo leuk meisje ''kben so in love rite now
Dimaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
miss pic van mn pik ofzo sture
Ja nu doet hij het er echt omquote:Op woensdag 25 december 2013 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jajaja, nu weten we het ondertussen wel hoor.
is hij daar ook zo swagging?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja nu doet hij het er echt omIk kwam net Durr z'n facebook pagina tegen trouwens
Ik zal je een batmobile cadeau doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Fijne kerstdagen flikkers, hoop dat jullie veel diamanten en goud krijgen deze dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |