Nice, fucking nicequote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaMijn studievereniging heeft ook zo'n dagje geregeld dat je tegen de ME mag rellen, lekker met stenen gooien enzo
Rare uitjes altijd met m'n studievereniging
Vorige keer gingen we naar een schietvereniging en dan leren schieten, of naar de wallen toe
Ik denk dat ik mijn laptop ga verkopen en een dikke game pc ga samenstellen. Steam controller is trouwens echt fucking interessant.quote:
Hahaha, lijkt me best vet om te doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd zelf toch je smoelwerk, kalkoenkut.
[..]
De ME heeft soms van die oefeningen, kan je gewoon meerellen tegen ze als je dat wilt.
niks mis met kalkoenkutjesquote:Op woensdag 25 december 2013 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd zelf toch je smoelwerk, kalkoenkut.
[..]
De ME heeft soms van die oefeningen, kan je gewoon meerellen tegen ze als je dat wilt.
quote:
Oke.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef EenKriek het volgende:
Hier een miniklacht, niet genoeg om een topic voor te openen. Ik ben dus verplicht met m'n ouders een kutfilm op tv aan het kijken, rlt7 (:') ). Daar speelt een vrouw in met zo'n oneindige klerestem. Daar hadden ze best een low pass filtertje overheen mogen gooien.
Wat is je leeftijd?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef EenKriek het volgende:
Hier een miniklacht, niet genoeg om een topic voor te openen. Ik ben dus verplicht met m'n ouders een kutfilm op tv aan het kijken, rlt7 (). Daar speelt een vrouw in met zo'n oneindige klerestem. Daar hadden ze best een low pass filtertje overheen mogen gooien.
Ik weet niet precies hoe of wat, lijkt me ook niet dat je met je hele squad met honkbalknuppels, boksbeugels en ploertendoders hun te lijf kan gaan. Dikke onzin dus eigenlijk, zo winnen hun sowiesoquote:Op woensdag 25 december 2013 16:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt me best vet om te doen.Je mag ze ook gewoon echt slaan als het je lukt?
Geeft niks.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:12 schreef EenKriek het volgende:
[..]
22Mijn excuus is dat ik niets beters te doen heb.
Fucking 22 en dan nog verplicht dingen moeten doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:12 schreef EenKriek het volgende:
[..]
22Mijn excuus is dat ik niets beters te doen heb.
Wat is iedereen hier aardig, ben ik wel in KLB hier? Snel, iemand zeg iets kuts tegen me!quote:
Oke, verplicht is overdreven. Het was dit, of alleen op m'n studentenkamer zitten.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Fucking 22 en dan nog verplicht dingen moeten doen.
Heb je serieus niks beters te doen?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:16 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oke, verplicht is overdreven. Het was dit, of alleen op m'n studentenkamer zitten.
Tentamen leren? Nee, even serieus, al m'n vrienden zijn troep met familie etc aan het uitspoken.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je serieus niks beters te doen?
Heb je geen hobby's?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:24 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Tentamen leren? Nee, even serieus, al m'n vrienden zijn troep met familie etc aan het uitspoken.
Jawel, maar zijn solo-hobby's. Ik trek me om de een of andere reden nogal veel aan wat andere mensen denken, en de maatschappij ziet mensen die met kerst alleen dingen doen als volleerde autisten.quote:
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Jawel, maar zijn solo-hobby's. Ik trek me om de een of andere reden nogal veel aan wat andere mensen denken, en de maatschappij ziet mensen die met kerst alleen dingen doen als volleerd autist.
Ik kies daar ook niet voor hoor. Maar heb jij ook niets beters te doen dan FOK!ken dan?quote:
Ik bedoelde meer als in dat het lekker belangrijk is wat mensen denken.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ik kies daar ook niet voor hoor. Maar heb jij ook niets beters te doen dan FOK!ken dan?
Respect daarvoor. Ik heb zelf ook niet zoveel met mensen (of familie en zulks dan). Ik zou graag een beetje bieren met vrienden op dagen als eerste kerstdag.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als in dat het lekker belangrijk is wat mensen denken. [ afbeelding ] Ik vermaak me prima in mijn eentje moet ik je zeggen. Ik heb niks met mensen.
Ik heb niks met kerst. Sfeer is altijd wel leuk enz maar te veel overdreven gedoe. Dat bieren kan je altijd inhalen met oud en nieuw.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:35 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Respect daarvoor. Ik heb zelf ook niet zoveel met mensen (of familie en zulks dan). Ik zou graag een beetje bieren met vrienden op dagen als eerste kerstdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |