Oh dat is jammer, als je zei dat je dat wel lekker vond kon ik een seksistische grap maken en zouden we allemaal lachen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
HOU JE BEK![]()
Ik krijg al kippenvel als ik denk aan die substantie in je mond, mweeeeeh
Ik ken er een paar die de 2 meter halen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bullshit, nog nooit een lange turk gezien.
Wow, zelfde ALS ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die de 2 meter halen. [ afbeelding ] Ik ben helaas maar 183
Is gewoon prima lengte toch, niet zeuren.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die de 2 meter halen. [ afbeelding ] Ik ben helaas maar 183
Brabandersquote:Op woensdag 25 december 2013 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, zelfde ALS ik.
haha ik kom uit brabant.
Bek dicht dwerg!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is gewoon prima lengte toch, niet zeuren.
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.quote:
Die zijn toch ook hetzelfde?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.
Maak maar, I dare you.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, als je zei dat je dat wel lekker vond kon ik een seksistische grap maken en zouden we allemaal lachen.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever mysterieus
xoxo.
Moet ik nu aan een soort gloryhole praktijken denken?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever mysterieus
xoxo.
Moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik die mix van duits en nederlands hoor, en dan zo'n vragende uuuuh klank achter iedere zin plakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit.Elke keer dat ik te maken heb gehad met Brabanders dacht ik godver wat zijn het toch vriendelijke en gezellige mensen. Maar die kutlimbo's zijn gewoon fucking afschuwelijk.
wtf gast, wist niet dat je boos werd.quote:
Als jij daar zin aan hebt, google is je vriend.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moet ik nu aan een soort gloryhole praktijken denken?
Precies dit jaquote:Op woensdag 25 december 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik die mix van duits en nederlands hoor, en dan zo'n vragende uuuuh klank achter iedere zin plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |