STATION TWENTEquote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh das ver. Kom je daar vandaan? Nouja maakt niet uit, tis kerst. Over 3 uur station Twente bebe?
Gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Haha. Wie/waar is Uncle Dave? En wat is mry Kalkoen?
Krikri lijkt ook wel jonger beetje dan hij is toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
inspired by kri-kri
[..]
Haha. Wie/waar is Uncle Dave? En wat is mry Kalkoen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net eend gegeten, vond het niet zo bijzonder
totaal niet neequote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
STATION TWENTEJe hebt echt geen idee waar je het over hebt hé.
A girl who is stubborn and silly but not mean. Generally used as an insult, but can also be used endearingly.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
STATION TWENTEJe hebt echt geen idee waar je het over hebt hé.
mn penis in je mondquote:
Zou het wel met die gozer kunnen vinden, denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GvdDat is de man van de zus van moeder die uit engeland komt en bierzuipt/blowt/vloekt/commentaar geeft als een dolle.
En ja met kalkoen* wijn en mobiel
Ja, voor iemand van eind 40 lijkt 'ie wel op iemand van 32quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Krikri lijkt ook wel jonger beetje dan hij is toch?
Twente (Nedersaksisch: Tweante, Twente) is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. De bewoners heten Twentenaren of (informeel) Tukkers. In het westen en noorden grenst het aan de eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt beschouwd.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
totaal niet neeleer me alles, vrouw van de wereld
vieze homo ik spuug op jouquote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mn penis in je mond
pas op er kunnen stukjes poep onder het randje zitten
Hmm, eet ook alleen eendenborstquote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godse vet eten, de helft ervan eet ik niet op.
Mensen zijn ook altijd verbaasd als ik mijn leeftijd zeg, dan zeg ik 24 en dan denken zijn 25, kk raar allemaal.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, voor iemand van eind 40 lijkt 'ie wel op iemand van 32 .
Geen idee overigens waar peking eend van " gemaakt " word, maar dat heeft iig zon plakaat vet eromheen hangen.quote:
Haha die opmerking van jou in LIFquote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou het wel met die gozer kunnen vinden, denk ik.
[..]
Ja, voor iemand van eind 40 lijkt 'ie wel op iemand van 32.
Je bent welkom in Uitgeest hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou het wel met die gozer kunnen vinden, denk ik.
Hoe lang ben jij? inb4 11 cm hehuehhehequote:Op woensdag 25 december 2013 18:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, krijg ik een Hulk pyjama-pak, pas ik er godverdomme niet in. Ik ben er te lang voor.Was nog zo blij dat ik er met oud en nieuw mee op straat zou gaan.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee overigens waar peking eend van " gemaakt " word, maar dat heeft iig zon plakaat vet eromheen hangen.
Te langquote:Op woensdag 25 december 2013 18:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, krijg ik een Hulk pyjama-pak, pas ik er godverdomme niet in. Ik ben er te lang voor.Was nog zo blij dat ik er met oud en nieuw mee op straat zou gaan.
Ik wilde nog een inb4 plaatsen maar dacht laat maar dan kan Vas een grapje maken over dik zijn.quote:
Er zijn wel van die zieke geesten die dat lekker vinden, zelfde als speklappen met zo'n overdreven grote emulsie van zwoerd er aan geplaktquote:Op woensdag 25 december 2013 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]Dat heb ik net overal afgesneden voordat ik het op de grill gooide. Gatverdamme.
2.05quote:Op woensdag 25 december 2013 19:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? inb4 11 cm hehuehhehe
HOU JE BEKquote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er zijn wel van die zieke geesten die dat lekker vinden, zelfde als speklappen met zo'n overdreven grote emulsie van zwoerd er aan geplakt
Oh dat is jammer, als je zei dat je dat wel lekker vond kon ik een seksistische grap maken en zouden we allemaal lachen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
HOU JE BEK![]()
Ik krijg al kippenvel als ik denk aan die substantie in je mond, mweeeeeh
Ik ken er een paar die de 2 meter halen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bullshit, nog nooit een lange turk gezien.
Wow, zelfde ALS ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die de 2 meter halen. [ afbeelding ] Ik ben helaas maar 183
Is gewoon prima lengte toch, niet zeuren.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die de 2 meter halen. [ afbeelding ] Ik ben helaas maar 183
Brabandersquote:Op woensdag 25 december 2013 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, zelfde ALS ik.
haha ik kom uit brabant.
Bek dicht dwerg!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is gewoon prima lengte toch, niet zeuren.
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.quote:
Die zijn toch ook hetzelfde?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.
Maak maar, I dare you.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, als je zei dat je dat wel lekker vond kon ik een seksistische grap maken en zouden we allemaal lachen.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever mysterieus
xoxo.
Moet ik nu aan een soort gloryhole praktijken denken?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever mysterieus
xoxo.
Moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik die mix van duits en nederlands hoor, en dan zo'n vragende uuuuh klank achter iedere zin plakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit.Elke keer dat ik te maken heb gehad met Brabanders dacht ik godver wat zijn het toch vriendelijke en gezellige mensen. Maar die kutlimbo's zijn gewoon fucking afschuwelijk.
wtf gast, wist niet dat je boos werd.quote:
Als jij daar zin aan hebt, google is je vriend.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moet ik nu aan een soort gloryhole praktijken denken?
Precies dit jaquote:Op woensdag 25 december 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik die mix van duits en nederlands hoor, en dan zo'n vragende uuuuh klank achter iedere zin plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |