Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
En ik denk niet dat dat laatste nog open gaat voor dit jaar.
Ik heb kankworst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is dynamisch hè, voor iedereen anders dus.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
En sowieso magere opkomst vorig jaar.
Waarom zijn de verkiezingen nog niet online trouwens?quote:
Daar gaf ik net antwoord op volgens mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom zijn de verkiezingen nog niet online trouwens?
die opkomst? Kan geen reden zijn toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gaf ik net antwoord op volgens mij.
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
die opkomst? Kan geen reden zijn toch?
maar maar ik ga wel even iemand aan z'n haren trekkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.
wai not?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh? Ik zag hem nog in ABO posten dacht ik
quote:laatste bezoek: 306 dagen, 9 uur geleden.
Als jullie nou eens doorwerken, konden jullie ook prima die verkiezingen doen.quote:
Geen tijd voor, en helemaal niet in m'n kostbare vrije uren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jullie nou eens doorwerken, konden jullie ook prima die verkiezingen doen.
Draag je titel dan gewoon aan iemand over die er wel tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen tijd voor, en helemaal niet in m'n kostbare vrije uren.
DrNick, wie kent hem niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst gevonden. Geen idee wie Nick is.
DrNick, een user met een babyface.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst gevonden. Geen idee wie Nick is.
Ga ik vast ook wel doen, al heeft dat niet zoveel zin, want die persoon komt er ook niet aan toe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Draag je titel dan gewoon aan iemand over die er wel tijd voor heeft.
Een nieuwe devver bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik vast ook wel doen, al heeft dat niet zoveel zin, want die persoon komt er ook niet aan toe.
jazeker, zodra een FA online komt merk je het direct!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooi! Heb je me ook al genomineerd?
Snap ik, maar die kan ook geen fuck uitvoeren, net als de rest van de devvers. Misschien straks aan de frontpage, maar daar zitten we allemaal niet echt op te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
jazeker, zodra een FA online komt merk je het direct!!!
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap ik, maar die kan ook geen fuck uitvoeren, net als de rest van de devvers. Misschien straks aan de frontpage, maar daar zitten we allemaal niet echt op te wachten.
hoho, ben je er ooit geweest?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?
Nope.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?
Nee, maar ik heb wel gelijk, anders zouden jullie veel meer resultaten leveren.quote:
quote:
mocht je willenquote:
Dm me foto en ik hossel dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef Faux. het volgende:
iedereen nu denken dat ik een dik puisterig jochie ben
Ja, leuk dat we dat allemaal hebben, maar wat doen we er mee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
Ik vind DEV niet slecht geregeld. We hebben redmine, git, een eigen installatie, etc. IT-beheer kan niets verweten worden.
vraag maar aan lb. die foto krijg je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dm me foto en ik hossel dit.
Het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je er mee doet. Kijk eens hoeveel topics er in BUG open staan man, er wordt bijna nooit wat opgelost. En de code van GM is geloof ik ook nog steeds niet verwijdert, na een jaar of zo. Niks tegen devvers, maar jullie zijn gewoon slecht georganiseerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
Ik vind DEV niet slecht geregeld. We hebben redmine, git, een eigen installatie, etc. IT-beheer kan niets verweten worden.
Er mist natuurlijk ook een stukje eigen initiatief.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je er mee doet. Kijk eens hoeveel topics er in BUG open staan man, er wordt bijna nooit wat opgelost. En de code van GM is geloof ik ook nog steeds niet verwijdert, na een jaar of zo. Niks tegen devvers, maar jullie zijn gewoon slecht georganiseerd.
mwa, heb er andere mening over, maar vind het niet oke om dat open te bespreken, dus mocht je geïnteresseerd zijn dm/pmquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je er mee doet. Kijk eens hoeveel topics er in BUG open staan man, er wordt bijna nooit wat opgelost. En de code van GM is geloof ik ook nog steeds niet verwijdert, na een jaar of zo. Niks tegen devvers, maar jullie zijn gewoon slecht georganiseerd.
ik niet. Net thuisquote:
Je vindt dat wat ik nu hier post, niet openbaar besproken mag worden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
mwa, heb er andere mening over, maar vind het niet oke om dat open te bespreken, dus mocht je geïnteresseerd zijn dm/pm
Dat eerste deel snap ik nog, maar wat bedoel je met 'houdt er een semi-leven op na'?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook gewoon een baan en houdt er een semi-leven op na.
Om reeksen centraal te zetten jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je idee was om de centrale topics centraal te zetten?
neuh, paar drankjes nog en dan slapen.quote:
Dat weet ik zelf ook niet meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat eerste deel snap ik nog, maar wat bedoel je met 'houdt er een semi-leven op na'?
nee, ik vind dat wat ik zelf vind niet voor de schermen hoeft te staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je vindt dat wat ik nu hier post, niet openbaar besproken mag worden?
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet meer
topic 1 alquote:
Oh, jammer..quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee, ik vind dat wat ik zelf vind niet voor de schermen hoeft te staan
Kerstcadeau's? Nooit aan gedaan, gaat er ook nooit van komen denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, paar drankjes nog en dan slapen.
Genoeg cadeaus gekregen
lijkt er soms wel op jaquote:
Ik kreeg vandaag van Dagoduck te horen dat jij helemaal niets te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Van jou wist ik het al, Faux. was een twijfelgeval
waarom ben ik nou weer nerd. ik wil geen nerd zijn. ik ben hartstikke leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
iek niet begraipquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag van Dagoduck te horen dat jij helemaal niets te zeggen hebt.
ik oiever ook niet, maar op zich ben ik dit jaar wel erg tevreden met wat ik gekregen hebquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kerstcadeau's? Nooit aan gedaan, gaat er ook nooit van komen denk ik.
nerds kunnen leuk zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer nerd. ik wil geen nerd zijn. ik ben hartstikke leuk
quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef Faux. het volgende:
Donnie geeft mij een minderwaardigheidscomplex
Hij heeft toch ook zo'n tagje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt, dat niemand anders dat ooit bedacht heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Om reeksen centraal te zetten jastaat bovenaan in het topic nog ergens een quote van mij en voorbeeldpaint
Vertel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik oiever ook niet, maar op zich ben ik dit jaar wel erg tevreden met wat ik gekregen heb
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt, dat niemand anders dat ooit bedacht heeft.
Maar die ene gast ook die al vanaf het begin af aan moeilijk zit te doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt, dat niemand anders dat ooit bedacht heeft.
whisky, grill, eau de toilette, vijzel en bonnen voor kledingquote:
Nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whisky, grill, eau de toilette, vijzel en bonnen voor kleding
whidky van 60% en 55 euro krijg ik graag cadeauquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceZulke kerstcadeau's zijn wel tof ja.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, waarom speel je dat toch?
Ja zeker nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whidky van 60% en 55 euro krijg ik graag cadeau
Mijn vader en m'n vrouw zijn baas:quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whisky, grill, eau de toilette, vijzel en bonnen voor kleding
Ik zie alleen maar rommel die ze hebben uitgegeven in plaats van problemen te fixen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan
ik had de aberlour a'bunadh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vader en m'n vrouw zijn baas:
[ afbeelding ]
Toch hebben ze echt wel dingen gefixed. Verkeer werkt nu goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar rommel die ze hebben uitgegeven in plaats van problemen te fixen.
Leuke single malt is dat welquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had de aberlour a'bunadh.
Niet iets dat ik direct zelf zou kopen, maar leuk om te krijgen
Het belangrijkste probleem hebben ze anders nog niet aangepakt, de fucking kleine kaarten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch hebben ze echt wel dingen gefixed. Verkeer werkt nu goed.![]()
Al heb ik net een fout gemaakt, dus ga ik flink de schulden in.
ik ben niet echt fan van sherry vat whisky. Maar ja, ik had nog plaats op het rekquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leuke single malt is dat wel![]()
Die koop ik nog wel eens, die linker op de foto drink ik echter niet als die
Ik hou er wel van, maar ik drink dan ook nog wel eens een sherry, dus die bijsmaak is wel oké bij mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt fan van sherry vat whisky. Maar ja, ik had nog plaats op het rek
staat nu 11 flessen en volgende maand ben ik nog jarigquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar ik drink dan ook nog wel eens een sherry, dus die bijsmaak is wel oké bij mij.
En terecht wel, gewoon aanvullen dat rek
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat nu 11 flessen en volgende maand ben ik nog jarig
Da's wel jammer ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het belangrijkste probleem hebben ze anders nog niet aangepakt, de fucking kleine kaarten.
Nodig voor performance.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja.
http://www.pcgamer.com/20(...)striction-explained/
staat op dit moment maar 1 blend tussen (sheep dip)quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]netjes! Allemaal single malts of ook blends?
Die is erg nice ja, ik heb her en der nog wel wat blends staan, maar dat gebruik ik doorgaans als slaapmutsje. Sheep Dip is trouwens wel écht één van de betere blends.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat op dit moment maar 1 blend tussen (sheep dip)
Wel een aanrader overigens
Mja, 't probleem is dat ze alles ook online willen houden hè.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nodig voor performance.! Man, laat me niet lachen.
De Sims zijn zo simpel mogelijk geprogrammeerd, alles wordt lokaal berekend, er is geen performance issue.
Gewoon verneukt dus, typisch EA weer. * Rezania start Simcity 4 weer op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, 't probleem is dat ze alles ook online willen houden hè.
ach, er zijn er nog zo veel die ik moet proberenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is erg nice ja, ik heb her en der nog wel wat blends staan, maar dat gebruik ik doorgaans als slaapmutsje. Sheep Dip is trouwens wel écht één van de betere blends.
Idemquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, er zijn er nog zo veel die ik moet proberen
Ach, ik probeer het nog even uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon verneukt dus, typisch EA weer. * Rezania start Simcity 4 weer op.
ja, ze verzinnen altijd iets nieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idemblijft altijd wel zo ben ik bang voor
Ach, een nieuwe private reserve is nooit verkeerd, zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ze verzinnen altijd iets nieuws
wil nog iets uit mn geboortejaar, maar 30 jarige whisky is vaak duurquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, een nieuwe private reserve is nooit verkeerd, zeg ik altijd maar
Yes, dat. Hoewel in mijn geval 29-jarig, maar net zo moeilijk duur wel. (hoewel ik wel meer heb uitgegeven aan whisky)quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil nog iets uit mn geboortejaar, maar 30 jarige whisky is vaak duur
ik heb niet veel ervaring met glenfiddich eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, dat. Hoewel in mijn geval 29-jarig, maar net zo moeilijk duur wel. (hoewel ik wel meer heb uitgegeven aan whisky)
Ik wacht eigenlijk nog op Glenfiddich van 30 jaar oud, een mooie, zou het plaatje wel heel compleet maken.
quote:
Jazeker.quote:
quote:
Merry Christmasquote:
Jij ook!quote:
Dankjequote:
quote:
Nu partyquote:
Thanksquote:
Ik morgenavondquote:
Maar wie ben je, daar gaat het om.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb eergister gegourmet vandaag ga ik het doen en morgen
Dino niet kennenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wie ben je, daar gaat het om.
Heeft past in 6 topics gepost sinds ik er benquote:
Hij is tofquote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft past in 6 topics gepost sinds ik er ben
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit.
Ken je nagaan, ik kan mezelf elke dag aanraken.
Tja, waar wil je het over hebbenquote:
Hmm, ik was net bezig met 2 zippo's.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, waar wil je het over hebben
Friese koeien zijn wereldberoemd!quote:
Ach ja, ik heb ook een paar zippo's. Ergens in een doos achter de luiken! Zijn nog van m'n opa geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm, ik was net bezig met 2 zippo's.
Bij de ene draaide dat rolletje heel stroef maar hij vonkte nog wel waar een vuursteentje in zit en de andere draaide heel goed maar vuursteentje was op
Dus ik heb het vuursteentje omgewisseld en hij deed het niet bij de goed draaiende zippo. dus ik weer terug gezet en nu vonkt hij helemaal niet meer
De echte echte heeft een doosje lucifers van een hotel oid.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wou zo graag voor kerst mijn joint met een zippo aansteken
Ik bezoek nooit hotelsquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook een paar zippo's. Ergens in een doos achter de luiken! Zijn nog van m'n opa geweest.
Jah deze zijn van me vader
[..]
De echte echte heeft een doosje lucifers van een hotel oid.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Friese koeien zijn wereldberoemd!
Restaurants, pubs, cafetaria..quote:
Het is nou eenmaal zo.quote:
Klopt. Eigenlijk sinds vanmiddag.quote:
Want? Wat is het? Wat doet het?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet niet zo lang op FOK! rondkijken als ik een spel speel.
[ afbeelding ]
Sim Cityquote:Op woensdag 25 december 2013 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want? Wat is het? Wat doet het?
Dat is niet zo handig! Ik moet ook maar weer een spel gaan spelen om mijn vrije tijd op te vullen..quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sim CityEn al m'n huizen zijn kapotgefikt.
't is dat ik nu morgen vrij heb, en ik toch ga uitslapen, anders had ik deze vrije tijd niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig! Ik moet ook maar weer een spel gaan spelen om mijn vrije tijd op te vullen..
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sim CityEn al m'n huizen zijn kapotgefikt.
Mooie originele stad hoor, ook nog lekker veel ruimte over.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet niet zo lang op FOK! rondkijken als ik een spel speel.
[ afbeelding ]
Vuile kapitalist is het..quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie originele stad hoor, ook nog lekker veel ruimte over.
Meer dan genoeg ruimte over, kijk maar;quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie originele stad hoor, ook nog lekker veel ruimte over.
Het gaat altijd slecht met de brandweer in Simcity.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meer dan genoeg ruimte over, kijk maar;
[ afbeelding ]
Alleen gaat 't nu nogal slecht met de brankweer.
Niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat altijd slecht met de brandweer in Simcity.
Hoe noem je brandweermannen die een kater hebben?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens Hallon.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
66.666 mensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoe noem je brandweermannen die een kater hebben?HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens Hallon.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je kreeg geen vergunning voor een red light disctrict?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had ook een stad met sim city, alleen ik weet niet meer waarom ik ermee was gestopt.
Er was iets wat niet doorging ofzo
Haha, nee volgens mij ging de stad niet verder groeienquote:Op woensdag 25 december 2013 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kreeg geen vergunning voor een red light disctrict?
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoe noem je brandweermannen die een kater hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens Hallon._
Hoi.
Serieusquote:Op woensdag 25 december 2013 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet ik geloven? Hier één Dave Grohl voor je:
[ afbeelding ]
naatje_1quote:
En geen gezeik?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh. Al 107 delen, dus 't schijnt een succes te zijn.
tenacious dquote:Op woensdag 25 december 2013 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet ik geloven? Hier één Dave Grohl voor je:
[ afbeelding ]
Hij speelt de duivel in deze clip:quote:
met bbq is altijd alleeen maaar lobi allesquote:
Meest chille SC van FOK! volgens mij momenteel.quote:
Wauwquote:Op woensdag 25 december 2013 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meest chille SC van FOK! volgens mij momenteel.
in de film vooral ook toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij speelt de duivel in deze clip:
Oh dat nummer, daar zijn een paar collega's van mij helemaal gek op.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij speelt de duivel in deze clip:
Nee, doe ik niet aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen de kalkoen all geslacht?
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen de kalkoen all geslacht?
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.
Deze baas weet!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik niet gezien.quote:
That's how we Grohl!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
niet gelijk een hele kalkoen in je gourmetstel drukkenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:
Past niet in m'n pannetje.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
niet gelijk een hele kalkoen in je gourmetstel drukkenhet is kerst hoor.
Gourmetmeetquote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Gewoon ook zo'n beetje iedereen hier die dat gaat doen.![]()
is ook geen geweldige film ofzo hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik niet gezien.
10 mei in Zwolle.quote:
Ging ik om 3 uur in de ochtend nog doenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Heel fijn, bed is nog niet opgemaakt. Veel te laat nu om dat te doen...
Neequote:
Hier leven mensen in huis die al slapen, is niet sociaalquote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ging ik om 3 uur in de ochtend nog doen
Hier ook, en ze hebben er geen last van gehad. Niemand die wat hoordequote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier leven mensen in huis die al slapen, is niet sociaal
Niet alleen en terug getrokken op je zolderkamer leven...quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik leef wel op de zolderkamer.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Niet alleen en terug getrokken op je zolderkamer leven...
Waarom dit account trouwens?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ww van het andere account vergetenquote:
R49 staat ook in ONZ.quote:
Wie ben jij?quote:
Met dit account post ik enkel kwaliteit.quote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met dit account post ik enkel kwaliteit.
naatje_1 niet kennenquote:
slaaap onder het matras, is vast lekket warmquote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben naatje, nater, nator, naat, post laatste tijd vrij weinig, postte vroeger immens veel in ONZ SC, 3FM topics en maakte de SR-topics onveilig met Dago.quote:
SR meet in Leiden met Heloef!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben naatje, nater, nator, naat, post laatste tijd vrij weinig, postte vroeger immens veel in ONZ SC, 3FM topics en maakte de SR-topics onveilig met Dago.
Meer belasting natuurlijk!quote:
Kutspel, vroeger werd je gewoon met pek en veren de stad uitgezet en de stad opgeblazen als je blut was.quote:
Amenquote:
Nope, ben wel in februari naar FOK!voorstelling geweest. Weet zo even niet meer welke film.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amen
Ik vond het trouwens geniaal dat ik met MovieZone gratis naar Oz kon en dat bleek dat het ook een FOK!-voorstelling wasWas jij niet bij vlgns mij, was begin dit jaar.
Trustequote:
LittleBrownie, aangenaam.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben naatje, nater, nator, naat, post laatste tijd vrij weinig, postte vroeger immens veel in ONZ SC, 3FM topics en maakte de SR-topics onveilig met Dago.
Dan toch Oz?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, ben wel in februari naar FOK!voorstelling geweest. Weet zo even niet meer welke film.
quote:
Nee, was in Kriterion.quote:
*bummer*quote:Op woensdag 25 december 2013 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
kutzooi, plaatje is bij mij kapoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |