That's how we Grohl!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.
niet gelijk een hele kalkoen in je gourmetstel drukkenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.
quote:
Past niet in m'n pannetje.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
niet gelijk een hele kalkoen in je gourmetstel drukkenhet is kerst hoor.
Gourmetmeetquote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Gewoon ook zo'n beetje iedereen hier die dat gaat doen.![]()
is ook geen geweldige film ofzo hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik niet gezien.
10 mei in Zwolle.quote:
Ging ik om 3 uur in de ochtend nog doenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Heel fijn, bed is nog niet opgemaakt. Veel te laat nu om dat te doen...
Neequote:
Hier leven mensen in huis die al slapen, is niet sociaalquote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ging ik om 3 uur in de ochtend nog doen
Hier ook, en ze hebben er geen last van gehad. Niemand die wat hoordequote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier leven mensen in huis die al slapen, is niet sociaal
Niet alleen en terug getrokken op je zolderkamer leven...quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik leef wel op de zolderkamer.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Niet alleen en terug getrokken op je zolderkamer leven...
Waarom dit account trouwens?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ww van het andere account vergetenquote:
R49 staat ook in ONZ.quote:
Wie ben jij?quote:
Met dit account post ik enkel kwaliteit.quote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Met dit account post ik enkel kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |