Het is nou eenmaal zo.quote:
Klopt. Eigenlijk sinds vanmiddag.quote:
Want? Wat is het? Wat doet het?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet niet zo lang op FOK! rondkijken als ik een spel speel.
[ afbeelding ]
Sim Cityquote:Op woensdag 25 december 2013 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want? Wat is het? Wat doet het?
Dat is niet zo handig! Ik moet ook maar weer een spel gaan spelen om mijn vrije tijd op te vullen..quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sim CityEn al m'n huizen zijn kapotgefikt.
't is dat ik nu morgen vrij heb, en ik toch ga uitslapen, anders had ik deze vrije tijd niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig! Ik moet ook maar weer een spel gaan spelen om mijn vrije tijd op te vullen..
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sim CityEn al m'n huizen zijn kapotgefikt.
Mooie originele stad hoor, ook nog lekker veel ruimte over.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet niet zo lang op FOK! rondkijken als ik een spel speel.
[ afbeelding ]
Vuile kapitalist is het..quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie originele stad hoor, ook nog lekker veel ruimte over.
Meer dan genoeg ruimte over, kijk maar;quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie originele stad hoor, ook nog lekker veel ruimte over.
Het gaat altijd slecht met de brandweer in Simcity.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meer dan genoeg ruimte over, kijk maar;
[ afbeelding ]
Alleen gaat 't nu nogal slecht met de brankweer.
Niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat altijd slecht met de brandweer in Simcity.
Hoe noem je brandweermannen die een kater hebben?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens Hallon.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
66.666 mensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoe noem je brandweermannen die een kater hebben?HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens Hallon.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je kreeg geen vergunning voor een red light disctrict?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had ook een stad met sim city, alleen ik weet niet meer waarom ik ermee was gestopt.
Er was iets wat niet doorging ofzo
Haha, nee volgens mij ging de stad niet verder groeienquote:Op woensdag 25 december 2013 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kreeg geen vergunning voor een red light disctrict?
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoe noem je brandweermannen die een kater hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens Hallon._
Hoi.
Serieusquote:Op woensdag 25 december 2013 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet ik geloven? Hier één Dave Grohl voor je:
[ afbeelding ]
naatje_1quote:
En geen gezeik?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh. Al 107 delen, dus 't schijnt een succes te zijn.
tenacious dquote:Op woensdag 25 december 2013 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet ik geloven? Hier één Dave Grohl voor je:
[ afbeelding ]
Hij speelt de duivel in deze clip:quote:
met bbq is altijd alleeen maaar lobi allesquote:
Meest chille SC van FOK! volgens mij momenteel.quote:
Wauwquote:Op woensdag 25 december 2013 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meest chille SC van FOK! volgens mij momenteel.
in de film vooral ook toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij speelt de duivel in deze clip:
Oh dat nummer, daar zijn een paar collega's van mij helemaal gek op.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij speelt de duivel in deze clip:
Nee, doe ik niet aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen de kalkoen all geslacht?
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen de kalkoen all geslacht?
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.
Deze baas weet!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan. Gourmetten, that's the way we roll.
Ja, maar die heb ik niet gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |