Lekker!!quote:
quote:
quote:
's avonds pas denk ik weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
zijn jullie morgen aan het sc'en?
Het heerlijk avondje is gekomen... Kut dat is fout!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
's avonds pas denk ik weer.
En stiekem zit je nog op je werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, thuis. Ik ben me toch een partij natgeregend. Blegh.
Weet nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En stiekem zit je nog op je werk.
Sure, saaiste dag van het jaar..quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Faux. het volgende:
programma op tlc nuZeg dan de titel er even bij, ben niet van plan er helemaal naartoe te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
man laat z'n eikel weghalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dan de titel er even bij, ben niet van plan er helemaal naartoe te gaan.
Misschien tussen de bedrijven door. Als ik onderweg ben naar de bios in de tram ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Faux. het volgende:
programma op tlc nuBest een leuke zender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
:squote:
Extreme Couponingquote:
Hoiquote:
Meer programma's ken ik nietquote:
Kleine kleuters die een miss verkiezingen doenquote:
Tarzanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
Tarzan 3DMoeten ze nou echt alles in 3D uitbrengen...
3D zuigt man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
Tarzan 3DMoeten ze nou echt alles in 3D uitbrengen...
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |