Oh kut, niet tegen Mono zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono zegt: Je krijgt er 450, dat is echt fantastisch.
Ja, snap ook echt niet waarom daar zoveel gezeik van kwam in dat feedbacktopic.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ziet er ook zo veel beter uitEn andere mensen vinden dat ook
Vind ik tof
![]()
Helpen FOK! te verbeteren voor heel veel mensen![]()
Aspirant modderetersquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, snap ook echt niet waarom daar zoveel gezeik van kwam in dat feedbacktopic.Gejank.
Ik ga straks Sim City spelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Gaat iemand straks Santa's Slay kijken?
Iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, snap ook echt niet waarom daar zoveel gezeik van kwam in dat feedbacktopic.Gejank.
jij bent de gene die zich aangesproken voelt hè.. Als je nagaat dat het in de JNG SC écht wel bovengemiddeld vaak fout ging, is het wel duidelijk te herleiden aan die doelgroep, en daar zaten niet grotendeels 18 t/m 30-jarigen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
@iedereen (quoten gaat moeilijk want mobiel)
waar ik slecht tegen kan is dat 'wij' alles fout doen. Er hoeft maar een SC stuk te lopen of het is weer de schuld van de pubers of 'het JNG-tuig'. Terwijl, voor zover ik weet, de echte relusers van 18-30 zijn. Pubers een eigenlijk forum geven als JNG/PUB ben ik voorstander van, maar niet omdat we ergens anders de boel zouden verzieken.
Ditmaal is het ook het voormalig JNG (althans, een deel ervan). Maar wat ik al eerder heb gezegd: Je kan er geen leeftijd aan binden, klaptosti's zijn er in alle soorten en maten. Een eigen forum geven gaat niks oplossen me dunkt, paar streepjes door namen lost vast meer op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
@iedereen (quoten gaat moeilijk want mobiel)
waar ik slecht tegen kan is dat 'wij' alles fout doen. Er hoeft maar een SC stuk te lopen of het is weer de schuld van de pubers of 'het JNG-tuig'. Terwijl, voor zover ik weet, de echte relusers van 18-30 zijn. Pubers een eigenlijk forum geven als JNG/PUB ben ik voorstander van, maar niet omdat we ergens anders de boel zouden verzieken.
Yesh, en het is ook gewoon een vooruitgang.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddWel tof dat mensen het tof vinden though
We?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moeten we vandaag niet kunnen stemmen op de Yv. awards?
Huh, je mocht altijd op de website stemmen op usersquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We?
Dat doen de moderators, wij niet.
Dat zijn niet de Yv awards.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, je mocht altijd op de website stemmen op users.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
homo's die twinkelen doen me aan twilight denken
uiteraard voel ik me aangesprokenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
jij bent de gene die zich aangesproken voelt hè.. Als je nagaat dat het in de JNG SC écht wel bovengemiddeld vaak fout ging, is het wel duidelijk te herleiden aan die doelgroep, en daar zaten niet grotendeels 18 t/m 30-jarigen.
Je idee was om de centrale topics centraal te zetten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
OMG ze hebben mijn idee gewoon doorgevoerd in R&P![]()
Relaties & Psychologie
Nu de discussie erover lezen in de FB
R&P / R&P Feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |