Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij nou lopen haten op mijn hond?
Mooi, want anders zou ik jou raken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, want anders zou ik jou raken...Alsof dat mij ervan zou weerhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die heb ik ookquote:
HIV?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Alleen al ages niet meer aangeraakt, want HIV toen
Schijnt allemaal gefixed te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Alleen al ages niet meer aangeraakt, want HIV toen
onzin. De echte probleemusers zijn heus de pubers niet. Ik zou het iets ouder zoekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso moet er weer iets van JNG of PUB open ofzoZe zitten overal man
Check die puberproblemen topics in R&P en SEX enzo dan
Nee, echt, nee. Het zijn echt wel de jongste gastjes die zich nog niet volwassen kunnen gedragen, en dus elkaar zwart maken, geen rekening houden met elkaar, en denken dat alles maar kan en mag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
onzin. De echte probleemusers zijn heus de pubers niet. Ik zou het iets ouder zoeken
Zijn ook geen probleemusers. Maar is wel irritant om tussen alle volwassenproblemen ineens zo'n topic te zien van "ik fiets altijd samen naar school met mijn vriendinnen maar nu wil er een andere vriendin mee en die kan dan op dinsdag en woensdag mee terug fietsen maar mijn vriendinnen vinden dat niet leuk en nu heb ik ruzie wat moet ik doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
onzin. De echte probleemusers zijn heus de pubers niet. Ik zou het iets ouder zoeken
De probleemusers zijn de users die problemen opzoeken, punt. Je kan er geen leeftijd aan binden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
OMG ze hebben mijn idee gewoon doorgevoerd in R&P![]()
Relaties & Psychologie
Nu de discussie erover lezen in de FB
R&P / R&P Feedback
Ziet er ook zo veel beter uitquote:
Mono zegt: Je krijgt er 450, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, stuk overzichtelijker. Krijg ik nu naaktfoto's van moira?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |