quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
jazeker, zodra een FA online komt merk je het direct!!!
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap ik, maar die kan ook geen fuck uitvoeren, net als de rest van de devvers. Misschien straks aan de frontpage, maar daar zitten we allemaal niet echt op te wachten.
hoho, ben je er ooit geweest?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?
Nope.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?
Nee, maar ik heb wel gelijk, anders zouden jullie veel meer resultaten leveren.quote:
quote:
mocht je willenquote:
Dm me foto en ik hossel dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef Faux. het volgende:
iedereen nu denken dat ik een dik puisterig jochie ben
Ja, leuk dat we dat allemaal hebben, maar wat doen we er mee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
Ik vind DEV niet slecht geregeld. We hebben redmine, git, een eigen installatie, etc. IT-beheer kan niets verweten worden.
vraag maar aan lb. die foto krijg je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dm me foto en ik hossel dit.
Het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je er mee doet. Kijk eens hoeveel topics er in BUG open staan man, er wordt bijna nooit wat opgelost. En de code van GM is geloof ik ook nog steeds niet verwijdert, na een jaar of zo. Niks tegen devvers, maar jullie zijn gewoon slecht georganiseerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
Ik vind DEV niet slecht geregeld. We hebben redmine, git, een eigen installatie, etc. IT-beheer kan niets verweten worden.
Er mist natuurlijk ook een stukje eigen initiatief.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je er mee doet. Kijk eens hoeveel topics er in BUG open staan man, er wordt bijna nooit wat opgelost. En de code van GM is geloof ik ook nog steeds niet verwijdert, na een jaar of zo. Niks tegen devvers, maar jullie zijn gewoon slecht georganiseerd.
mwa, heb er andere mening over, maar vind het niet oke om dat open te bespreken, dus mocht je geïnteresseerd zijn dm/pmquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je er mee doet. Kijk eens hoeveel topics er in BUG open staan man, er wordt bijna nooit wat opgelost. En de code van GM is geloof ik ook nog steeds niet verwijdert, na een jaar of zo. Niks tegen devvers, maar jullie zijn gewoon slecht georganiseerd.
ik niet. Net thuisquote:
Je vindt dat wat ik nu hier post, niet openbaar besproken mag worden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
mwa, heb er andere mening over, maar vind het niet oke om dat open te bespreken, dus mocht je geïnteresseerd zijn dm/pm
Dat eerste deel snap ik nog, maar wat bedoel je met 'houdt er een semi-leven op na'?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook gewoon een baan en houdt er een semi-leven op na.
Om reeksen centraal te zetten jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je idee was om de centrale topics centraal te zetten?
neuh, paar drankjes nog en dan slapen.quote:
Dat weet ik zelf ook niet meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat eerste deel snap ik nog, maar wat bedoel je met 'houdt er een semi-leven op na'?
nee, ik vind dat wat ik zelf vind niet voor de schermen hoeft te staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je vindt dat wat ik nu hier post, niet openbaar besproken mag worden?
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet meer
topic 1 alquote:
Oh, jammer..quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee, ik vind dat wat ik zelf vind niet voor de schermen hoeft te staan
Kerstcadeau's? Nooit aan gedaan, gaat er ook nooit van komen denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, paar drankjes nog en dan slapen.
Genoeg cadeaus gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |