maar maar ik ga wel even iemand aan z'n haren trekkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.
wai not?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh? Ik zag hem nog in ABO posten dacht ik
quote:laatste bezoek: 306 dagen, 9 uur geleden.
Als jullie nou eens doorwerken, konden jullie ook prima die verkiezingen doen.quote:
Geen tijd voor, en helemaal niet in m'n kostbare vrije uren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jullie nou eens doorwerken, konden jullie ook prima die verkiezingen doen.
Draag je titel dan gewoon aan iemand over die er wel tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen tijd voor, en helemaal niet in m'n kostbare vrije uren.
DrNick, wie kent hem niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst gevonden. Geen idee wie Nick is.
DrNick, een user met een babyface.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst gevonden. Geen idee wie Nick is.
Ga ik vast ook wel doen, al heeft dat niet zoveel zin, want die persoon komt er ook niet aan toe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Draag je titel dan gewoon aan iemand over die er wel tijd voor heeft.
Een nieuwe devver bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik vast ook wel doen, al heeft dat niet zoveel zin, want die persoon komt er ook niet aan toe.
jazeker, zodra een FA online komt merk je het direct!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooi! Heb je me ook al genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |