Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
En ik denk niet dat dat laatste nog open gaat voor dit jaar.
Ik heb kankworst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is dynamisch hè, voor iedereen anders dus.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
En sowieso magere opkomst vorig jaar.
Waarom zijn de verkiezingen nog niet online trouwens?quote:
Daar gaf ik net antwoord op volgens mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom zijn de verkiezingen nog niet online trouwens?
die opkomst? Kan geen reden zijn toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gaf ik net antwoord op volgens mij.
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
die opkomst? Kan geen reden zijn toch?
maar maar ik ga wel even iemand aan z'n haren trekkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.
wai not?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.. En vorig jaar had GM alles klaargezet, doet 'ie nu ook niet natuurlijk.. Zelfde als de kleurtjes tijdens oud en nieuw.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh? Ik zag hem nog in ABO posten dacht ik
quote:laatste bezoek: 306 dagen, 9 uur geleden.
Als jullie nou eens doorwerken, konden jullie ook prima die verkiezingen doen.quote:
Geen tijd voor, en helemaal niet in m'n kostbare vrije uren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jullie nou eens doorwerken, konden jullie ook prima die verkiezingen doen.
Draag je titel dan gewoon aan iemand over die er wel tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen tijd voor, en helemaal niet in m'n kostbare vrije uren.
DrNick, wie kent hem niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst gevonden. Geen idee wie Nick is.
DrNick, een user met een babyface.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst gevonden. Geen idee wie Nick is.
Ga ik vast ook wel doen, al heeft dat niet zoveel zin, want die persoon komt er ook niet aan toe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Draag je titel dan gewoon aan iemand over die er wel tijd voor heeft.
Een nieuwe devver bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik vast ook wel doen, al heeft dat niet zoveel zin, want die persoon komt er ook niet aan toe.
jazeker, zodra een FA online komt merk je het direct!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooi! Heb je me ook al genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |