quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
jazeker, zodra een FA online komt merk je het direct!!!
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap ik, maar die kan ook geen fuck uitvoeren, net als de rest van de devvers. Misschien straks aan de frontpage, maar daar zitten we allemaal niet echt op te wachten.
hoho, ben je er ooit geweest?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?
Nope.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel ook echt een zooitje in DEV hè, hebben ze daar nog nooit van een planning en delegeren gehoord?
Nee, maar ik heb wel gelijk, anders zouden jullie veel meer resultaten leveren.quote:
quote:
mocht je willenquote:
Dm me foto en ik hossel dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef Faux. het volgende:
iedereen nu denken dat ik een dik puisterig jochie ben
Ja, leuk dat we dat allemaal hebben, maar wat doen we er mee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
Ik vind DEV niet slecht geregeld. We hebben redmine, git, een eigen installatie, etc. IT-beheer kan niets verweten worden.
vraag maar aan lb. die foto krijg je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dm me foto en ik hossel dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |