naatje_1 niet kennenquote:
slaaap onder het matras, is vast lekket warmquote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier leven mensen in huis die al slapen, is niet sociaal
Aangenaam, ik ben naatje, nater, nator, naat, post laatste tijd vrij weinig, postte vroeger immens veel in ONZ SC, 3FM topics en maakte de SR-topics onveilig met Dago.quote:
SR meet in Leiden met Heloef!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben naatje, nater, nator, naat, post laatste tijd vrij weinig, postte vroeger immens veel in ONZ SC, 3FM topics en maakte de SR-topics onveilig met Dago.
Meer belasting natuurlijk!quote:
Kutspel, vroeger werd je gewoon met pek en veren de stad uitgezet en de stad opgeblazen als je blut was.quote:
Amenquote:
Nope, ben wel in februari naar FOK!voorstelling geweest. Weet zo even niet meer welke film.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amen
Ik vond het trouwens geniaal dat ik met MovieZone gratis naar Oz kon en dat bleek dat het ook een FOK!-voorstelling wasWas jij niet bij vlgns mij, was begin dit jaar.
Trustequote:
LittleBrownie, aangenaam.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben naatje, nater, nator, naat, post laatste tijd vrij weinig, postte vroeger immens veel in ONZ SC, 3FM topics en maakte de SR-topics onveilig met Dago.
Dan toch Oz?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, ben wel in februari naar FOK!voorstelling geweest. Weet zo even niet meer welke film.
quote:
Nee, was in Kriterion.quote:
*bummer*quote:Op woensdag 25 december 2013 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
kutzooi, plaatje is bij mij kapoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |