quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, waarom speel je dat toch?
Ja zeker nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whidky van 60% en 55 euro krijg ik graag cadeau
Mijn vader en m'n vrouw zijn baas:quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whisky, grill, eau de toilette, vijzel en bonnen voor kleding
Ik zie alleen maar rommel die ze hebben uitgegeven in plaats van problemen te fixen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan
ik had de aberlour a'bunadh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vader en m'n vrouw zijn baas:
[ afbeelding ]
Toch hebben ze echt wel dingen gefixed. Verkeer werkt nu goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar rommel die ze hebben uitgegeven in plaats van problemen te fixen.
Leuke single malt is dat welquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had de aberlour a'bunadh.
Niet iets dat ik direct zelf zou kopen, maar leuk om te krijgen
Het belangrijkste probleem hebben ze anders nog niet aangepakt, de fucking kleine kaarten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch hebben ze echt wel dingen gefixed. Verkeer werkt nu goed.![]()
Al heb ik net een fout gemaakt, dus ga ik flink de schulden in.
ik ben niet echt fan van sherry vat whisky. Maar ja, ik had nog plaats op het rekquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leuke single malt is dat wel![]()
Die koop ik nog wel eens, die linker op de foto drink ik echter niet als die
Ik hou er wel van, maar ik drink dan ook nog wel eens een sherry, dus die bijsmaak is wel oké bij mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt fan van sherry vat whisky. Maar ja, ik had nog plaats op het rek
staat nu 11 flessen en volgende maand ben ik nog jarigquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar ik drink dan ook nog wel eens een sherry, dus die bijsmaak is wel oké bij mij.
En terecht wel, gewoon aanvullen dat rek
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat nu 11 flessen en volgende maand ben ik nog jarig
Da's wel jammer ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het belangrijkste probleem hebben ze anders nog niet aangepakt, de fucking kleine kaarten.
Nodig voor performance.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja.
http://www.pcgamer.com/20(...)striction-explained/
staat op dit moment maar 1 blend tussen (sheep dip)quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]netjes! Allemaal single malts of ook blends?
Die is erg nice ja, ik heb her en der nog wel wat blends staan, maar dat gebruik ik doorgaans als slaapmutsje. Sheep Dip is trouwens wel écht één van de betere blends.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat op dit moment maar 1 blend tussen (sheep dip)
Wel een aanrader overigens
Mja, 't probleem is dat ze alles ook online willen houden hè.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nodig voor performance.! Man, laat me niet lachen.
De Sims zijn zo simpel mogelijk geprogrammeerd, alles wordt lokaal berekend, er is geen performance issue.
Gewoon verneukt dus, typisch EA weer. * Rezania start Simcity 4 weer op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, 't probleem is dat ze alles ook online willen houden hè.
ach, er zijn er nog zo veel die ik moet proberenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is erg nice ja, ik heb her en der nog wel wat blends staan, maar dat gebruik ik doorgaans als slaapmutsje. Sheep Dip is trouwens wel écht één van de betere blends.
Idemquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, er zijn er nog zo veel die ik moet proberen
Ach, ik probeer het nog even uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon verneukt dus, typisch EA weer. * Rezania start Simcity 4 weer op.
ja, ze verzinnen altijd iets nieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idemblijft altijd wel zo ben ik bang voor
Ach, een nieuwe private reserve is nooit verkeerd, zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ze verzinnen altijd iets nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |