lijkt er soms wel op jaquote:
Ik kreeg vandaag van Dagoduck te horen dat jij helemaal niets te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Van jou wist ik het al, Faux. was een twijfelgeval
waarom ben ik nou weer nerd. ik wil geen nerd zijn. ik ben hartstikke leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
iek niet begraipquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag van Dagoduck te horen dat jij helemaal niets te zeggen hebt.
ik oiever ook niet, maar op zich ben ik dit jaar wel erg tevreden met wat ik gekregen hebquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kerstcadeau's? Nooit aan gedaan, gaat er ook nooit van komen denk ik.
nerds kunnen leuk zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer nerd. ik wil geen nerd zijn. ik ben hartstikke leuk
quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef Faux. het volgende:
Donnie geeft mij een minderwaardigheidscomplex
Hij heeft toch ook zo'n tagje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt, dat niemand anders dat ooit bedacht heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Om reeksen centraal te zetten jastaat bovenaan in het topic nog ergens een quote van mij en voorbeeldpaint
Vertel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik oiever ook niet, maar op zich ben ik dit jaar wel erg tevreden met wat ik gekregen heb
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt, dat niemand anders dat ooit bedacht heeft.
Maar die ene gast ook die al vanaf het begin af aan moeilijk zit te doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt, dat niemand anders dat ooit bedacht heeft.
whisky, grill, eau de toilette, vijzel en bonnen voor kledingquote:
Nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whisky, grill, eau de toilette, vijzel en bonnen voor kleding
whidky van 60% en 55 euro krijg ik graag cadeauquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceZulke kerstcadeau's zijn wel tof ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |