SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
Aha.. ik ben gewoon lekker die maandag terug gegaan..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit was in 2010 ofzo, al een tijdje geleden
Wij gingen gelijk de zondag terug, omdat er een paar diehards gewoon gingen werken de dag daarnaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha.. ik ben gewoon lekker die maandag terug gegaan..
Tja, als je dan toch die lapo wil hebben doe het dan snelquote:
Zou ik er niet voor over hebben..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe groot die lunch is bied ik 5 euro
Ik was -3 jaarquote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geilde destijds op haar.
De eerste link, daar staat hij bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom staat die 360 cam niet in de OP?
Bazencam
Leuk dat houten uiterlijk!
Ja, hoorde het ook net!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Qunix het volgende:
Woow.
Ééntje van de Bingo Players dood!?![]()
Paul, overleden aan kanker. Bijzonder triest.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Qunix het volgende:
Woow.
Ééntje van de Bingo Players dood!?![]()
quote:
JAAAAAAAAAAquote:
Godver, dan heb ik een schaaktoernooi.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aanstaande woensdag, omstreeks 7 over half 3 in de nacht
Ik een snurktoernooi xdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Godver, dan heb ik een schaaktoernooi.
Naar liedje wel in Leeuwarden en met dat gedoe in die kaasfabriekquote:
Het lijkt er wel verdacht veel op, zelfs die bushalte heet Zaailand.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef alors het volgende:
Hebben ze nou de instructie gekregen om Wilhelminaplein te zeggen en niet Zaailand?
quote:
Zal de gemeente dat er doorgeramd hebben?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef alors het volgende:
Hebben ze nou de instructie gekregen om Wilhelminaplein te zeggen en niet Zaailand?
Ik begin het te denken want niemand gebruikt dat ooit. Als je in Leeuwarden de weg naar het Wilhelminaplein vraagt heb ik ernstige twijfels of iemand weet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal de gemeente dat er doorgeramd hebben?
Het is fantastischquote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef asco het volgende:
[..]
Ik haat niet ik heb het nog nooit gehoord!
Leuk, die rode verlichtingquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat Gerard het doen.
Hij staat in De Weaze?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is op dat binnenplein van Blokhuispoort?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Zaailand ja, wist niet eens dat het Wilhelminaplein heettequote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom al 3 jaar in Leeuwarden, ik heb nog nooit iemand 'Wilhelminaplein' horen gebruiken. Altijd ' 't Zaailand'...
Waylon gaat dan vast een cuffer van Jailhouse rock zingenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is op dat binnenplein van Blokhuispoort?
Ik weet nog dat ze zijn haar eraf schorenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waylon gaat dan vast een cuffer van Jailhouse rock zingen
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom al 3 jaar in Leeuwarden, ik heb nog nooit iemand 'Wilhelminaplein' horen gebruiken. Altijd ' 't Zaailand'...
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Qunix het volgende:
En toen vergaten ze een zak krentenbollen weer op te ruimen, en kwamen de bewoners erachter. Wat dan?
Dan niet zo veel lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Qunix het volgende:
En toen vergaten ze een zak krentenbollen weer op te ruimen, en kwamen de bewoners erachter. Wat dan?
Het grootste gedeelte van die straat van toen bestaat niet eens meerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.
Ik zie Giel wel vooraan om stiekem toch eentje te pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.
Nu wel omdat er een blok appartementen tussen is gezet ja, maar vroeger was dat heel plein gewoon het Zaailand, het nieuwbouwplan werd ook steeds 'het nieuwe Zaailand' genoemd. Is Zaailand niet chique genoeg ofzo? Of denken ze dat mensen denken dat het een weiland is en geen plein ?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.
Over 2 uur kan je iemand z'n hersens ingooien met zo'n krentenbolquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie Giel wel vooraan om stiekem toch eentje te pakken
In een dichte zak nietquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Over 2 uur kan je iemand z'n hersens ingooien met zo'n krentenbol
Als de zombies komen kunnen ze inderdaad nergens heenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje hoor... Dit allemaal is niet fake. Ze worden écht opgesloten hoor!!!
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scherenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze zijn haar eraf schoren
Dat heb ik gemist, wat een pussyquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scheren
Stomme Sirolfquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje hoor... Dit allemaal is niet fake. Ze worden écht opgesloten hoor!!!
En een rapje schrijven was ook al zo'n dramaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scheren
Wel fijn dat z'n nieuwe fan-taaaas-tische single best wel genegeerd wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat een pussyZe hadden zijn tong eraf moeten knippen.
Ze draaien nog genoeg crap op 3FM hoor..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel fijn dat z'n nieuwe fan-taaaas-tische single best wel genegeerd wordt.
Brrrr doe me dan Robbie Williams maar weerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ah, Waves wordt het wachtmuziekje dit jaar.
Meerdere muziekjes volgens mij...quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat ze dit jaar meerdere van die wachtmuziekbandjes zouden maken. Heel irritant vond ik dat vorig jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
En Liar Liar en Lily Allen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Luier luier zo te horen. Wel toepasselijk met dit thema.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.
Wallpaper, Lily Allenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.
Britney Spears - Oops, I did it againquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Luier luier zo te horen. Wel toepasselijk met dit thema.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef alors het volgende:
Michiel doet zeker gewoon MT5? Dan ga ik wel even Spangas kijken.
Ik wil Ring of Fire van Johnny Cash aanvragen voor SR.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Britney Spears - Oops, I did it again
Obie Trice ft. Dr. Dre and Eminem - Shit Hits the Fan
Meer weet ik even niet
Goeie!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil Ring of Fire van Johnny Cash aanvragen voor SR.
d12 - i shit on youquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Britney Spears - Oops, I did it again
Obie Trice ft. Dr. Dre and Eminem - Shit Hits the Fan
Meer weet ik even niet
3fm vormgeving is sowieso om te huilenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Mag ik ff zeggen dat ik dat lettertype in de balk onderin, eeeeeeeerrrrrrrrrrgggggg irritant vind
Lekker duidelijk ja. Sowieso, geen Comic Sans nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Mag ik ff zeggen dat ik dat lettertype in de balk onderin, eeeeeeeerrrrrrrrrrgggggg irritant vind
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Die in de OP dus ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Nou dit inderdaad, dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.
Logo staat ook te ver naar rechtsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Tevens is de grootte van de logo te groot links, en het plaatje rechts ook, daardoor is het midden stuk te klein en niet te lezen en dat maakt wel weer de balk te hoog eigenlijk.
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ja. Sowieso, geen Comic Sans nemen
Preciiiiiees dat!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.
Daarom wordt 'ie op de site ook alleen gebruikt voor hele grote titels en een paar buttons, niet voor tekst. Is inderdaad erg slecht leesbaar...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Jij bent redelijk dicht bij 3FM, dus zeg er wat van dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom wordt 'ie op de site ook alleen gebruikt voor hele grote titels en een paar buttons, niet voor tekst. Is inderdaad erg slecht leesbaar...
Pre-show.quote:
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Tijd dat de totale vormgeving van 3FM eens over de kop gaat
Klopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logo staat ook te ver naar rechts
Ja en is niet nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
Die balk neemt bijna het hele beeld in beslag.
Ik had hem nog niet gezien, maar de OP ziet er strak uit!quote:
TV is niet mijn afdeling, en die mensen daar in het hoge noorden hebben 't nu al druk genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent redelijk dicht bij 3FM, dus zeg er wat van dan.
Ah je zit ook in de vormgeving?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.
Maandag en dinsdag sowieso. Verder hoop ik morgen of vrijdag te gaan maar dat weet ik niet zekerquote:
Met klachten afhandelen wbt een niet te lezen balk ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TV is niet mijn afdeling, en die mensen daar in het hoge noorden hebben 't al druk genoeg.
Ach het kan altijd erger, ik zie nog wel een rouwadvertenties is Comic Sans.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.
Ja. En meuhhhhhhh en arrrrrgh.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah je zit ook in de vormgeving?![]()
"We vinden het zo lekker speels"
Dinsdag met de eindsjow?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag sowieso. Verder hoop ik morgen of vrijdag te gaan maar dat weet ik niet zeker
"Stel je schminkt jezelf als clown en gaat zo naar een begrafenis, dát is Comic Sans."quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah je zit ook in de vormgeving?![]()
"We vinden het zo lekker speels"
Ik wil wel, maar misschien ga ik ook wel op tijd weer terug om het allemaal op tv te bekijken. Geen idee het kan zo allemaal weer veranderenquote:
Uiteindelijk zit je de hele dag op FOK!.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar misschien ga ik ook wel op tijd weer terug om het allemaal op tv te bekijken. Geen idee het kan zo allemaal weer veranderen
Kun je misschien die letters "3d" maken?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. En meuhhhhhhh en arrrrrgh."Ik wil hier nog een paar extra fotootjes bij."
Ja joh tuurlijk, ik zet 't wel op de zijkant van de folder.
Nouja maandag gaan we met moeders en broertje dus dat staat bijna wel vastquote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit je de hele dag op FOK!.
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zeep? Schoon water is veel belangrijker.
Dat wordt toch nog een triljoen keer herhaald op tv. Een hele eindshow meepakken is best tofquote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar misschien ga ik ook wel op tijd weer terug om het allemaal op tv te bekijken. Geen idee het kan zo allemaal weer veranderen
Er zijn geen directe video streams meer...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef JaneDoe het volgende:
http://freaknacht.hole1988.nl/
dit is die webcamstream die ik eerder bedoelde, maar die doet t dus niet dit jaar
Dan moet Hole dat even fixen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef JaneDoe het volgende:
http://freaknacht.hole1988.nl/
dit is die webcamstream die ik eerder bedoelde, maar die doet t dus niet dit jaar
Ik heb alleen geen muts op denk ik, twee jaar terug was het kouder volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En een rapje schrijven was ook al zo'n drama
En het ergste vergrijp: "Ik heb zelf even iets in elkaar gezet, zo wil ik het hebben, maar jij hebt daar de juiste programma's en apparatuur voor dus zou jij het na kunnen maken?" *kras*quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kun je misschien die letters "3d" maken?
Uiteindelijk gaat 't dus gewoon weer om schoon drinkwater. De actie uit 2007.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.
Inderdaad. Schoon drinkwater vond ik ook de beste actie waar SR zich voor in heeft gezet op Darfur na, want dat helpt de huidige populatie weldegelijk. Sowieso is educatie en economische input belangrijker voor de langetermijnvisie, maar dat verkoopt niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.
Diarree verkoopt wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schoon drinkwater vond ik ook de beste actie waar SR zich voor in heeft gezet op Darfur na, want dat helpt de huidige populatie weldegelijk. Sowieso is educatie en economische input belangrijker voor de langetermijnvisie, maar dat verkoopt niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef Snowballed het volgende:
Komt the voice of Holland ook weer langs..?Of de selectie van PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JETRO WILLEMSGODquote:
Serious Roelquest?quote:
Ja, omdat je ziektes verijdelt.quote:
@hole1988quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kan ik de beste man contacten?
Pure aids.quote:
1500 Euroquote:
Heb jij er nog een paar over?quote:
Dat was grappig en sneu tegelijkertijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
1500 Euroweetje hoe gul, dat is 50 euro pp
Ze verdienen dat ongeveer per minuut dus dat is een rib uit het vege lijf hoor
quote:
Gedichtje. Dat welquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon praten op een gitaarpingeltje.
Maar ach, aan de andere kant slaat het ook nergens op om te eisen dat wanneer iemand meer verdient hij meteen duizenden euro's moet doneren.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
1500 Euroweetje hoe gul, dat is 50 euro pp
Ze verdienen dat ongeveer per minuut dus dat is een rib uit het vege lijf hoor
Ga je er dan op stampen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef -BladHark- het volgende:
Wat een leuke actie weer.
Ik ga 50 cent doneren
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef IPA het volgende:
Doe dan toch maar Eat Sleep Rave Repeat.
Hij woont toch ook in Fryslan?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Die komen niet eens met de helicopter...
Godverquote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef 50 Cent voor In Da Club
xd
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef 50 Cent voor In Da Club
xd
Ik zat net hetzelfde te denken. Mutsen, sjaals, handschoenen. Watjesquote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef tralalala het volgende:
Vrouwen die zich kleden alsof het -10 graden celsius is.
Dannyquote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Die komen niet eens met de helicopter...
Tja mensen die met dikke winterjassen (dicht) aan in trein zitten terwijl het in de trein gewoon 23 graden is.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef tralalala het volgende:
Er staat een Fries uien te snipperen op het pleinquote:
Ik heb altijd het idee dat vrouwen denken dat dat er schattig uitziet. Deze theorie mag ontkracht worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef tralalala het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er staat een Fries uien te snipperen op het plein
I crashed my car into the catch railquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
I crashed my car into the bridge.
Net Maaike Ouboter gehoord.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
I crashed my car into the bridge.
Net Maaike Ouboter gehoord.
Eensquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef rubbereend het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat dit vorig jaar een uitstekend anthem was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |