Oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Qunix het volgende:
Hoi, meld hier.
Dus we kunnen beginnen...!

Q!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Qunix het volgende:
Hoi, meld hier.
Dus we kunnen beginnen...!

3FM!quote:

Ik ken geen enkele vrouwelijk Rutger hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik sta hier naast een vrouw. Hoe heet je?
- Rutger.
WTF Friesland? Serieus.

POMPE TWEE!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Straks Bastille.En heel het 'normale' 3FM topic houdt van Bastille.

Nee, hij zei "Ik sta hier naast een vrouw, onee niet uit Fryslan, oh hier wel, hoe heet je? Rutger."quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef IPA het volgende:
[..]
- Rutger.
WTF Friesland? Serieus.

Heb ik nog gezien op Pinkpop 2013.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

Pompeii is een goed nummer jaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

Says who?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

Dat had ik toen ik van Pinkpop terug kwam. Stonden ze daar op Utrecht Centraal met hun microfoontjes. Toen ben ik ook maar de andere kant opgelopen want ik zag er al een naar mij toe komenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Oerbeer het volgende:
Stel je voor er komt een DJ naar je toegelopen om een vraag te stellen. Snel weglopen maar als de autist die je bent.

quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef IPA het volgende:
[..]
- Rutger.
WTF Friesland? Serieus.

Toch typisch eigenlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik van Pinkpop terug kwam. Stonden ze daar op Utrecht Centraal met hun microfoontjes. Toen ben ik ook maar de andere kant opgelopen want ik zag er al een naar mij toe komen

Ik ook. Daar was Of the Night gaaf.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik nog gezien op Pinkpop 2013.

quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft Paul nou ook Uggs op zijn hoofd

quote:
Die kan ik me niet specifiek herinneren, kan je nagaan wat een indruk het heeft gemaakt. Heb wel de hele show gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ook. Daar was Of the Night gaaf.

Pompeii was tof maar dat recente slachtoffer van muziekverkrachting dat ze uitgepoept hebben doet ze 20 punten dalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

Dekmantel voor zijn vriend.quote:

Echt he. Als ik z'n vriendin zou zijn dan zou ie een knal voor z'n harses krijgen.quote:

Owja?quote:

Wat zij zegtquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Pompeii was tof maar dat recente slachtoffer van muziekverkrachting dat ze uitgepoept hebben doet ze 20 punten dalen.

Nou idd. Ik zou dat hier één keer moeten zeggen en dan was het tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt he. Als ik z'n vriendin zou zijn dan zou ie een knal voor z'n harses krijgen.
 .
.

Uit.het.raam.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Ik zou dat hier één keer moeten zeggen en dan was het tijd.

quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oehhhh, dat heb je wel eens g........

Wat een tijdstip ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had er niet zoveel behoefte aan om 3:30u 's nachts

quote:

Niet echt handig denk ik vanwege niet synchroon lopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef DenS het volgende:
Iemand al een pagina gebouwd met meerdere webcams in 1x?

Ik was 's middags in Utrecht terug van PP13.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had er niet zoveel behoefte aan om 3:30u 's nachts

Dit was in 2010 ofzo, al een tijdje geledenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 's middags in Utrecht terug van PP13.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |