SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
Annemieke moet toch iets doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Waarom dit met z'n drieën moet vat ik nog niet helemaal.
Niet laten vallen in de douche he..?quote:
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet laten vallen in de douche he..?
Meer naar het oosten hè.quote:
Bubba is present.quote:
En dan lekker uitglijdenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet laten vallen in de douche he..?
quote:
Ik een keer of 400.quote:
Mooi dat is geregeld. Andere datingverzoeken jegens Noesje zal ik deze week dan ook hardhandig aanpakken.quote:
twitter:demiwoerts twitterde op woensdag 18-12-2013 om 16:48:20Vandaag start sirieus request !! 👍#3fm #seriousrequest reageer retweet
Minthy! daten?quote:
Wauw, dank je!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat is geregeld. Andere datingverzoeken jegens Noesje zal ik deze week dan ook hardhandig aanpakken.
ditquote:
He.. alles voor het goede doel he..?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef J83 het volgende:
twitter:demiwoerts twitterde op woensdag 18-12-2013 om 16:48:20Vandaag start sirieus request !! 👍#3fm #seriousrequest reageer retweet
Plaatje werkt nietquote:
Het is me bij nader inzien toch iets te ver fietsenquote:
quote:
Samen haken?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is me bij nader inzien toch iets te ver fietsen
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
is er trouwens ook straks een kanaal te vinden die het in HD uitzend. kwaliteit van 101 tv is niet de beste vind ik
Iemand twitterde Sirieus Request..quote:
Goed! Ik begin vanavond weer, iets te lang aan de kant gesmetenquote:
Ik heb bijna (ik gok nog een paar uurtjes) mijn zelfverzonnen roze vestje afquote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed! Ik begin vanavond weer, iets te lang aan de kant gesmeten
Sorry broertje, ik ben maar liever eerlijkquote:
Zoals het hoort tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef JaneDoe het volgende:
fijn, iedereen is daar druk met zn telefoon bezig..
Uiteraardquote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pino, gaat PEC de cup winnen?
Ik app mijn huisgenoten altijdquote:
Jij vond SR toch kut, Stinho?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pino, gaat PEC de cup winnen?
Cambuur.quote:
Niemand?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een URL die ik kan openen in WMP?
Bestaat niet meer of wel maar dat is ie geheimquote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een URL die ik kan openen in WMP?
Via de browser is het allemaal veel trager. Dat trekt m'n computer minder goed iigquote:Op woensdag 18 december 2013 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Bestaat niet meer of wel maar dat is ie geheim
Ze zijn gekapt met WMP.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Bestaat niet meer of wel maar dat is ie geheim
Ja zelfde hier. Kanjersysteem dat nieuwe.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Via de browser is het allemaal veel trager. Dat trekt m'n computer minder goed iig
WMP kan ik minimaliseren op mijn mooie WinXP taakbalk en dan het video- en visualisatievenster weergeven.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sop, sop, sop
Kwijl, kwijl, kwijl.
quote:
Laat dat Gerard maar niet horen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef JaneDoe het volgende:
die 360 cam... je kijkt boven op de kruin van gerard
Oehhhh Gerrie checken op de 360 cam.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef JaneDoe het volgende:
die 360 cam... je kijkt boven op de kruin van gerard
dr valt weinig te zien hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oehhhh Gerrie checken op de 360 cam.
Met puntjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef alors het volgende:
MaaskantjeHopelijk is Gozubuyuk scheids
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie al een plaat aangevraagd ?
Je hoeft niet te luisteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Snowballed het volgende:
Ik bied ¤100, - als dit nr een jaar niet gedraaid word...
Whut..? tuurlijk wel...quote:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef DeLuna het volgende:
NUL NEGIE NUL NEGIE EEN DRIE DRIE ZES
HALLO HALLO HALLO
Dit miste ik even...quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef DeLuna het volgende:
NUL NEGIE NUL NEGIE EEN DRIE DRIE ZES
HALLO HALLO HALLO
Wie..?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tjitse.Die heeft toch ook een kutweek he.
Producer van wijlen Ekstra Weekend, MetMichiel (en deze week met Domien op het plein) en samen een duo met Domien als Hilversum House Maffia.quote:
Tjitse, dat zegt ie toch net.quote:
Ooh.. je bedoeld Tjibbe..quote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Producer van wijlen Ekstra Weekend, MetMichiel en samen een duo met Domien als Hilversum House Maffia.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tjibbe bestaat sinds vrijdag niet meer.
Tjibbe goes on forever...quote:Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tjibbe bestaat sinds vrijdag niet meer.
Goeie vrienden en iets samen gedaan met Hilversum House Maffia.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef minthy het volgende:
Wat heeft Tjitse eigenlijk met de Bingo Players te maken?
Scheelt weer een paar uur wachtenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mensen die nu al met cheques komen.
Ze moeten nog beginnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar uur wachten
Daarom is het ook zo lekker rustigquote:Op woensdag 18 december 2013 17:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ze moeten nog beginnen.
Er gebeurt eens wat daar dus iedereen komt kijken.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:40 schreef Pandaplint het volgende:
Is de man met de leren jas al gespot?
Dank, duidelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Goeie vrienden en iets samen gedaan met Hilversum House Maffia.
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef Evertjan het volgende:
wat doet Annemieke dit jaar voor SR?
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef Evertjan het volgende:
Inderdaadquote:
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 'quote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef Evertjan het volgende:
Jezelf quotenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. '
ze doet dus weer TV updates
Had eenquote:
Ook dat nog jaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens de OP quoten
Die duw ik liever dan roos...quote:
360 cam.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Ohja alle streams zijn natuurlijk weer anders. Timur op de FM iig.
Veenstra... geen Venema...quote:
Uh.okéquote:
Persmomentquote:
De pers bij de sluiting.quote:
Voor de pers, zometeen.quote:
Dat wordt weer lekker ergeren aan die stomme updates elke keer tussendoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:52 schreef D. het volgende:
Zet je de cam aan, krijg je die Corton-filmpjes
Ja?quote:
Lekker ergerenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt weer lekker ergeren aan die stomme updates elke keer tussendoor.
Niks mis met een baardquote:Op woensdag 18 december 2013 17:53 schreef venomsnake het volgende:
Lelijke baardjes zijn wel hot bij 3fm he?
Wat is deze account?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:54 schreef pino113 het volgende:
ze mogen de radioreclames niet uitzenden op de TV of stream
If only my PC could handle it.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Die 360-stream is maar een paar seconden later dan FM, best nice.
Ah, dat is ook nog een idee. Via de iPod volgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
iPad app loopt vlekkeloos.
Je hebt zeker geen iOS7?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
iPad app loopt vlekkeloos.
Racoon zal wel elk uur worden gedraaid en ongewild het anthem worden..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat veel mensen Racoon gaan aanvragen, en ook die eat, sleep...
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Oeeh! Let's do this for mama! Onee.
Racoon is al themesong. Hoe kan het dan anthem worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Racoon zal wel elk uur worden gedraaid en ongewild het anthem worden..
Ze zijn al het nummer dat speciaal geschreven is hiervoor, waarom dan nog het anthem worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Leg er nog maar ¤384 bij: https://www.marktplaatsveilt.nl/lunchen-met-diederik-samsomquote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, kan je lunchen met diederik samson..
Ik bied een euro.
Racoon is het 'theme-song', de anthem zal iets swingends wordenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn al het nummer dat speciaal geschreven is hiervoor, waarom dan nog het anthem worden?
Oh ik dacht dat ze het tot anthem 2013 hadden uitgeroepenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Racoon is al themesong. Hoe kan het dan anthem worden?
Anthem gebeurt altijd "spontaan"quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat ze het tot anthem 2013 hadden uitgeroepen
Dan heb ik niets gezegd!
Wie weet... eerst een jaartje avondradio om zich daarop voor te bereiden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien volgend jaar toch maar het huis inlaten? Denk dat hij het toch wel leuk kan gaan doen.
Afhankelijk van hoe groot die lunch is bied ik 5 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, kan je lunchen met diederik samson..
Ik bied een euro.
Eet ie niet tussen 19 en 22?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet... eerst een jaartje avondradio om zich daarop voor te bereiden.
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.quote:
Brb even bellen met Fatboy Slim.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.
Zijn er niet.quote:
Ik kan me niet meer herinneren hoe het jaar 1 en 2 ging, maar toen leek het nog spontaanquote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.
Ja, kut.quote:
Maar het maakt verder niet uit, want het is hier gewoon gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe het jaar 1 en 2 ging, maar toen leek het nog spontaan
Dit ja...quote:
Al vanaf 14 uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Wanneer begint 101TV eigenlijk? Hoorde dat er bij sommigen al beeld was, maar zie zelf nog niks..
Ziggo 999 werkt al wel in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Wanneer begint 101TV eigenlijk? Hoorde dat er bij sommigen al beeld was, maar zie zelf nog niks..
Hier gewoon beeld.. KPNquote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Qunix het volgende:
Hoi, meld hier.
Dus we kunnen beginnen...!
Q!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Qunix het volgende:
Hoi, meld hier.
Dus we kunnen beginnen...!
3FM!quote:
Ik ken geen enkele vrouwelijk Rutger hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik sta hier naast een vrouw. Hoe heet je?
- Rutger.
WTF Friesland? Serieus.
POMPE TWEE!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Straks Bastille.En heel het 'normale' 3FM topic houdt van Bastille.
Nee, hij zei "Ik sta hier naast een vrouw, onee niet uit Fryslan, oh hier wel, hoe heet je? Rutger."quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef IPA het volgende:
[..]
- Rutger.
WTF Friesland? Serieus.
Heb ik nog gezien op Pinkpop 2013.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Pompeii is een goed nummer jaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Says who?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat had ik toen ik van Pinkpop terug kwam. Stonden ze daar op Utrecht Centraal met hun microfoontjes. Toen ben ik ook maar de andere kant opgelopen want ik zag er al een naar mij toe komenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Oerbeer het volgende:
Stel je voor er komt een DJ naar je toegelopen om een vraag te stellen. Snel weglopen maar als de autist die je bent.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef IPA het volgende:
[..]
- Rutger.
WTF Friesland? Serieus.
Toch typisch eigenlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik van Pinkpop terug kwam. Stonden ze daar op Utrecht Centraal met hun microfoontjes. Toen ben ik ook maar de andere kant opgelopen want ik zag er al een naar mij toe komen
Ik ook. Daar was Of the Night gaaf.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik nog gezien op Pinkpop 2013.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft Paul nou ook Uggs op zijn hoofd
quote:
Die kan ik me niet specifiek herinneren, kan je nagaan wat een indruk het heeft gemaakt. Heb wel de hele show gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ook. Daar was Of the Night gaaf.
Pompeii was tof maar dat recente slachtoffer van muziekverkrachting dat ze uitgepoept hebben doet ze 20 punten dalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dekmantel voor zijn vriend.quote:
Echt he. Als ik z'n vriendin zou zijn dan zou ie een knal voor z'n harses krijgen.quote:
Owja?quote:
Wat zij zegtquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Pompeii was tof maar dat recente slachtoffer van muziekverkrachting dat ze uitgepoept hebben doet ze 20 punten dalen.
Nou idd. Ik zou dat hier één keer moeten zeggen en dan was het tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt he. Als ik z'n vriendin zou zijn dan zou ie een knal voor z'n harses krijgen.
Uit.het.raam.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Ik zou dat hier één keer moeten zeggen en dan was het tijd.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oehhhh, dat heb je wel eens g........
Wat een tijdstip ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had er niet zoveel behoefte aan om 3:30u 's nachts
quote:
Niet echt handig denk ik vanwege niet synchroon lopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef DenS het volgende:
Iemand al een pagina gebouwd met meerdere webcams in 1x?
Ik was 's middags in Utrecht terug van PP13.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had er niet zoveel behoefte aan om 3:30u 's nachts
Dit was in 2010 ofzo, al een tijdje geledenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 's middags in Utrecht terug van PP13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |