Je hebt zeker geen iOS7?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
iPad app loopt vlekkeloos.

Racoon zal wel elk uur worden gedraaid en ongewild het anthem worden..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat veel mensen Racoon gaan aanvragen, en ook die eat, sleep...

quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Oeeh! Let's do this for mama! Onee.

Racoon is al themesong. Hoe kan het dan anthem worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Racoon zal wel elk uur worden gedraaid en ongewild het anthem worden..

Ze zijn al het nummer dat speciaal geschreven is hiervoor, waarom dan nog het anthem worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]

Leg er nog maar ¤384 bij: https://www.marktplaatsveilt.nl/lunchen-met-diederik-samsomquote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, kan je lunchen met diederik samson..
Ik bied een euro.

Racoon is het 'theme-song', de anthem zal iets swingends wordenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn al het nummer dat speciaal geschreven is hiervoor, waarom dan nog het anthem worden?
Oh ik dacht dat ze het tot anthem 2013 hadden uitgeroepenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Racoon is al themesong. Hoe kan het dan anthem worden?

Anthem gebeurt altijd "spontaan"quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat ze het tot anthem 2013 hadden uitgeroepen
Dan heb ik niets gezegd!

Wie weet... eerst een jaartje avondradio om zich daarop voor te bereiden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien volgend jaar toch maar het huis inlaten? Denk dat hij het toch wel leuk kan gaan doen.

Afhankelijk van hoe groot die lunch is bied ik 5 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, kan je lunchen met diederik samson..
Ik bied een euro.

Eet ie niet tussen 19 en 22?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet... eerst een jaartje avondradio om zich daarop voor te bereiden.

Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.quote:

Brb even bellen met Fatboy Slim.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.

Kan de stream niet eens aan
 Kan de stream niet eens aan  

Zijn er niet.quote:

Ik kan me niet meer herinneren hoe het jaar 1 en 2 ging, maar toen leek het nog spontaanquote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.

Ja, kut.quote:

Maar het maakt verder niet uit, want het is hier gewoon gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe het jaar 1 en 2 ging, maar toen leek het nog spontaan

Dit ja...quote:

<< Dat zingt ie.
 << Dat zingt ie.

Al vanaf 14 uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Wanneer begint 101TV eigenlijk? Hoorde dat er bij sommigen al beeld was, maar zie zelf nog niks..

Ziggo 999 werkt al wel in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Wanneer begint 101TV eigenlijk? Hoorde dat er bij sommigen al beeld was, maar zie zelf nog niks..

Hier gewoon beeld.. KPNquote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |