Je hebt zeker geen iOS7?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
iPad app loopt vlekkeloos.
Racoon zal wel elk uur worden gedraaid en ongewild het anthem worden..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat veel mensen Racoon gaan aanvragen, en ook die eat, sleep...
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Oeeh! Let's do this for mama! Onee.
Racoon is al themesong. Hoe kan het dan anthem worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Racoon zal wel elk uur worden gedraaid en ongewild het anthem worden..
Ze zijn al het nummer dat speciaal geschreven is hiervoor, waarom dan nog het anthem worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Leg er nog maar ¤384 bij: https://www.marktplaatsveilt.nl/lunchen-met-diederik-samsomquote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, kan je lunchen met diederik samson..
Ik bied een euro.
Racoon is het 'theme-song', de anthem zal iets swingends wordenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn al het nummer dat speciaal geschreven is hiervoor, waarom dan nog het anthem worden?
Oh ik dacht dat ze het tot anthem 2013 hadden uitgeroepenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Racoon is al themesong. Hoe kan het dan anthem worden?
Anthem gebeurt altijd "spontaan"quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat ze het tot anthem 2013 hadden uitgeroepen
Dan heb ik niets gezegd!
Wie weet... eerst een jaartje avondradio om zich daarop voor te bereiden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien volgend jaar toch maar het huis inlaten? Denk dat hij het toch wel leuk kan gaan doen.
Afhankelijk van hoe groot die lunch is bied ik 5 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, kan je lunchen met diederik samson..
Ik bied een euro.
Eet ie niet tussen 19 en 22?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet... eerst een jaartje avondradio om zich daarop voor te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |