Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.quote:
Brb even bellen met Fatboy Slim.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.
Zijn er niet.quote:
Ik kan me niet meer herinneren hoe het jaar 1 en 2 ging, maar toen leek het nog spontaanquote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het al spontaan gebeurt dan hypen ze hem de laatste dagen zo op dat het hem sowieso wordt.
Ja, kut.quote:
Maar het maakt verder niet uit, want het is hier gewoon gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe het jaar 1 en 2 ging, maar toen leek het nog spontaan
Dit ja...quote:
Al vanaf 14 uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Wanneer begint 101TV eigenlijk? Hoorde dat er bij sommigen al beeld was, maar zie zelf nog niks..
Ziggo 999 werkt al wel in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
Wanneer begint 101TV eigenlijk? Hoorde dat er bij sommigen al beeld was, maar zie zelf nog niks..
Hier gewoon beeld.. KPNquote:Op woensdag 18 december 2013 18:13 schreef Keano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |