Uiteindelijk gaat 't dus gewoon weer om schoon drinkwater. De actie uit 2007.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.
Inderdaad. Schoon drinkwater vond ik ook de beste actie waar SR zich voor in heeft gezet op Darfur na, want dat helpt de huidige populatie weldegelijk. Sowieso is educatie en economische input belangrijker voor de langetermijnvisie, maar dat verkoopt niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.
Diarree verkoopt wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schoon drinkwater vond ik ook de beste actie waar SR zich voor in heeft gezet op Darfur na, want dat helpt de huidige populatie weldegelijk. Sowieso is educatie en economische input belangrijker voor de langetermijnvisie, maar dat verkoopt niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef Snowballed het volgende:
Komt the voice of Holland ook weer langs..?Of de selectie van PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JETRO WILLEMSGODquote:
Serious Roelquest?quote:
Ja, omdat je ziektes verijdelt.quote:
@hole1988quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kan ik de beste man contacten?
Pure aids.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |