"Stel je schminkt jezelf als clown en gaat zo naar een begrafenis, dát is Comic Sans."quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah je zit ook in de vormgeving?![]()
"We vinden het zo lekker speels"
Ik wil wel, maar misschien ga ik ook wel op tijd weer terug om het allemaal op tv te bekijken. Geen idee het kan zo allemaal weer veranderenquote:
Uiteindelijk zit je de hele dag op FOK!.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar misschien ga ik ook wel op tijd weer terug om het allemaal op tv te bekijken. Geen idee het kan zo allemaal weer veranderen
Kun je misschien die letters "3d" maken?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. En meuhhhhhhh en arrrrrgh."Ik wil hier nog een paar extra fotootjes bij."
Ja joh tuurlijk, ik zet 't wel op de zijkant van de folder.
Nouja maandag gaan we met moeders en broertje dus dat staat bijna wel vastquote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit je de hele dag op FOK!.
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zeep? Schoon water is veel belangrijker.
Dat wordt toch nog een triljoen keer herhaald op tv. Een hele eindshow meepakken is best tofquote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar misschien ga ik ook wel op tijd weer terug om het allemaal op tv te bekijken. Geen idee het kan zo allemaal weer veranderen
Er zijn geen directe video streams meer...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef JaneDoe het volgende:
http://freaknacht.hole1988.nl/
dit is die webcamstream die ik eerder bedoelde, maar die doet t dus niet dit jaar
Dan moet Hole dat even fixen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef JaneDoe het volgende:
http://freaknacht.hole1988.nl/
dit is die webcamstream die ik eerder bedoelde, maar die doet t dus niet dit jaar
Ik heb alleen geen muts op denk ik, twee jaar terug was het kouder volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En een rapje schrijven was ook al zo'n drama
En het ergste vergrijp: "Ik heb zelf even iets in elkaar gezet, zo wil ik het hebben, maar jij hebt daar de juiste programma's en apparatuur voor dus zou jij het na kunnen maken?" *kras*quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kun je misschien die letters "3d" maken?
Uiteindelijk gaat 't dus gewoon weer om schoon drinkwater. De actie uit 2007.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.
Inderdaad. Schoon drinkwater vond ik ook de beste actie waar SR zich voor in heeft gezet op Darfur na, want dat helpt de huidige populatie weldegelijk. Sowieso is educatie en economische input belangrijker voor de langetermijnvisie, maar dat verkoopt niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal. Ze wassen hun handen niet juist omdat er gebrek aan water is en ze dat willen sparen. Dus je kan wel zeep geven om je klauwen een maand lang te wassen maar dan is het water op en droogt het durp uit.
Diarree verkoopt wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schoon drinkwater vond ik ook de beste actie waar SR zich voor in heeft gezet op Darfur na, want dat helpt de huidige populatie weldegelijk. Sowieso is educatie en economische input belangrijker voor de langetermijnvisie, maar dat verkoopt niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef Snowballed het volgende:
Komt the voice of Holland ook weer langs..?Of de selectie van PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JETRO WILLEMSGODquote:
Serious Roelquest?quote:
Ja, omdat je ziektes verijdelt.quote:
@hole1988quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kan ik de beste man contacten?
Pure aids.quote:
1500 Euroquote:
Heb jij er nog een paar over?quote:
Dat was grappig en sneu tegelijkertijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
1500 Euroweetje hoe gul, dat is 50 euro pp
Ze verdienen dat ongeveer per minuut dus dat is een rib uit het vege lijf hoor
quote:
Gedichtje. Dat welquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon praten op een gitaarpingeltje.
Maar ach, aan de andere kant slaat het ook nergens op om te eisen dat wanneer iemand meer verdient hij meteen duizenden euro's moet doneren.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
1500 Euroweetje hoe gul, dat is 50 euro pp
Ze verdienen dat ongeveer per minuut dus dat is een rib uit het vege lijf hoor
Ga je er dan op stampen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef -BladHark- het volgende:
Wat een leuke actie weer.
Ik ga 50 cent doneren
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef IPA het volgende:
Doe dan toch maar Eat Sleep Rave Repeat.
Hij woont toch ook in Fryslan?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Die komen niet eens met de helicopter...
Godverquote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef 50 Cent voor In Da Club
xd
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef 50 Cent voor In Da Club
xd
Ik zat net hetzelfde te denken. Mutsen, sjaals, handschoenen. Watjesquote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef tralalala het volgende:
Vrouwen die zich kleden alsof het -10 graden celsius is.
Dannyquote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Die komen niet eens met de helicopter...
Tja mensen die met dikke winterjassen (dicht) aan in trein zitten terwijl het in de trein gewoon 23 graden is.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef tralalala het volgende:
Er staat een Fries uien te snipperen op het pleinquote:
Ik heb altijd het idee dat vrouwen denken dat dat er schattig uitziet. Deze theorie mag ontkracht worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef tralalala het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er staat een Fries uien te snipperen op het plein
I crashed my car into the catch railquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
I crashed my car into the bridge.
Net Maaike Ouboter gehoord.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
I crashed my car into the bridge.
Net Maaike Ouboter gehoord.
Eensquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef rubbereend het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat dit vorig jaar een uitstekend anthem was geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |