Volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef alors het volgende:
Michiel doet zeker gewoon MT5? Dan ga ik wel even Spangas kijken.
Ik wil Ring of Fire van Johnny Cash aanvragen voor SR.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Britney Spears - Oops, I did it again
Obie Trice ft. Dr. Dre and Eminem - Shit Hits the Fan
Meer weet ik even niet
Goeie!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil Ring of Fire van Johnny Cash aanvragen voor SR.
d12 - i shit on youquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Britney Spears - Oops, I did it again
Obie Trice ft. Dr. Dre and Eminem - Shit Hits the Fan
Meer weet ik even niet
3fm vormgeving is sowieso om te huilenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Mag ik ff zeggen dat ik dat lettertype in de balk onderin, eeeeeeeerrrrrrrrrrgggggg irritant vind
Lekker duidelijk ja. Sowieso, geen Comic Sans nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Mag ik ff zeggen dat ik dat lettertype in de balk onderin, eeeeeeeerrrrrrrrrrgggggg irritant vind
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Die in de OP dus ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Nou dit inderdaad, dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.
Logo staat ook te ver naar rechtsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Tevens is de grootte van de logo te groot links, en het plaatje rechts ook, daardoor is het midden stuk te klein en niet te lezen en dat maakt wel weer de balk te hoog eigenlijk.
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ja. Sowieso, geen Comic Sans nemen
Preciiiiiees dat!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.
Daarom wordt 'ie op de site ook alleen gebruikt voor hele grote titels en een paar buttons, niet voor tekst. Is inderdaad erg slecht leesbaar...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |