Leuk, die rode verlichtingquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat Gerard het doen.
Hij staat in De Weaze?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is op dat binnenplein van Blokhuispoort?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Zaailand ja, wist niet eens dat het Wilhelminaplein heettequote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom al 3 jaar in Leeuwarden, ik heb nog nooit iemand 'Wilhelminaplein' horen gebruiken. Altijd ' 't Zaailand'...
Waylon gaat dan vast een cuffer van Jailhouse rock zingenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is op dat binnenplein van Blokhuispoort?
Ik weet nog dat ze zijn haar eraf schorenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waylon gaat dan vast een cuffer van Jailhouse rock zingen
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom al 3 jaar in Leeuwarden, ik heb nog nooit iemand 'Wilhelminaplein' horen gebruiken. Altijd ' 't Zaailand'...
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Qunix het volgende:
En toen vergaten ze een zak krentenbollen weer op te ruimen, en kwamen de bewoners erachter. Wat dan?
Dan niet zo veel lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Qunix het volgende:
En toen vergaten ze een zak krentenbollen weer op te ruimen, en kwamen de bewoners erachter. Wat dan?
Het grootste gedeelte van die straat van toen bestaat niet eens meerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.
Ik zie Giel wel vooraan om stiekem toch eentje te pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |