Leuk, die rode verlichtingquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat Gerard het doen.
Hij staat in De Weaze?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is op dat binnenplein van Blokhuispoort?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Zaailand ja, wist niet eens dat het Wilhelminaplein heettequote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom al 3 jaar in Leeuwarden, ik heb nog nooit iemand 'Wilhelminaplein' horen gebruiken. Altijd ' 't Zaailand'...
Waylon gaat dan vast een cuffer van Jailhouse rock zingenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is op dat binnenplein van Blokhuispoort?
Ik weet nog dat ze zijn haar eraf schorenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waylon gaat dan vast een cuffer van Jailhouse rock zingen
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom al 3 jaar in Leeuwarden, ik heb nog nooit iemand 'Wilhelminaplein' horen gebruiken. Altijd ' 't Zaailand'...
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Qunix het volgende:
En toen vergaten ze een zak krentenbollen weer op te ruimen, en kwamen de bewoners erachter. Wat dan?
Dan niet zo veel lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Qunix het volgende:
En toen vergaten ze een zak krentenbollen weer op te ruimen, en kwamen de bewoners erachter. Wat dan?
Het grootste gedeelte van die straat van toen bestaat niet eens meerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.
Ik zie Giel wel vooraan om stiekem toch eentje te pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.
Nu wel omdat er een blok appartementen tussen is gezet ja, maar vroeger was dat heel plein gewoon het Zaailand, het nieuwbouwplan werd ook steeds 'het nieuwe Zaailand' genoemd. Is Zaailand niet chique genoeg ofzo? Of denken ze dat mensen denken dat het een weiland is en geen plein ?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.
Over 2 uur kan je iemand z'n hersens ingooien met zo'n krentenbolquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie Giel wel vooraan om stiekem toch eentje te pakken
In een dichte zak nietquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Over 2 uur kan je iemand z'n hersens ingooien met zo'n krentenbol
Als de zombies komen kunnen ze inderdaad nergens heenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje hoor... Dit allemaal is niet fake. Ze worden écht opgesloten hoor!!!
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scherenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze zijn haar eraf schoren
Dat heb ik gemist, wat een pussyquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scheren
Stomme Sirolfquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje hoor... Dit allemaal is niet fake. Ze worden écht opgesloten hoor!!!
En een rapje schrijven was ook al zo'n dramaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scheren
Wel fijn dat z'n nieuwe fan-taaaas-tische single best wel genegeerd wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat een pussyZe hadden zijn tong eraf moeten knippen.
Ze draaien nog genoeg crap op 3FM hoor..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel fijn dat z'n nieuwe fan-taaaas-tische single best wel genegeerd wordt.
Brrrr doe me dan Robbie Williams maar weerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ah, Waves wordt het wachtmuziekje dit jaar.
Meerdere muziekjes volgens mij...quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat ze dit jaar meerdere van die wachtmuziekbandjes zouden maken. Heel irritant vond ik dat vorig jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
En Liar Liar en Lily Allen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Luier luier zo te horen. Wel toepasselijk met dit thema.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.
Wallpaper, Lily Allenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.
Britney Spears - Oops, I did it againquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Luier luier zo te horen. Wel toepasselijk met dit thema.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef alors het volgende:
Michiel doet zeker gewoon MT5? Dan ga ik wel even Spangas kijken.
Ik wil Ring of Fire van Johnny Cash aanvragen voor SR.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Britney Spears - Oops, I did it again
Obie Trice ft. Dr. Dre and Eminem - Shit Hits the Fan
Meer weet ik even niet
Goeie!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil Ring of Fire van Johnny Cash aanvragen voor SR.
d12 - i shit on youquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Britney Spears - Oops, I did it again
Obie Trice ft. Dr. Dre and Eminem - Shit Hits the Fan
Meer weet ik even niet
3fm vormgeving is sowieso om te huilenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Mag ik ff zeggen dat ik dat lettertype in de balk onderin, eeeeeeeerrrrrrrrrrgggggg irritant vind
Lekker duidelijk ja. Sowieso, geen Comic Sans nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Mag ik ff zeggen dat ik dat lettertype in de balk onderin, eeeeeeeerrrrrrrrrrgggggg irritant vind
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Die in de OP dus ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Nou dit inderdaad, dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.
Logo staat ook te ver naar rechtsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Tevens is de grootte van de logo te groot links, en het plaatje rechts ook, daardoor is het midden stuk te klein en niet te lezen en dat maakt wel weer de balk te hoog eigenlijk.
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ja. Sowieso, geen Comic Sans nemen
Preciiiiiees dat!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het staat zo vreselijk dicht op elkaar gespatieerd en als ik eenmaal heb uitgevogeld wat er staat, besef ik dat het een domme tweet is.
Daarom wordt 'ie op de site ook alleen gebruikt voor hele grote titels en een paar buttons, niet voor tekst. Is inderdaad erg slecht leesbaar...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef iBenny het volgende:
Jij bent redelijk dicht bij 3FM, dus zeg er wat van dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom wordt 'ie op de site ook alleen gebruikt voor hele grote titels en een paar buttons, niet voor tekst. Is inderdaad erg slecht leesbaar...
Pre-show.quote:
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Tijd dat de totale vormgeving van 3FM eens over de kop gaat
Klopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logo staat ook te ver naar rechts
Ja en is niet nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
Die balk neemt bijna het hele beeld in beslag.
Ik had hem nog niet gezien, maar de OP ziet er strak uit!quote:
TV is niet mijn afdeling, en die mensen daar in het hoge noorden hebben 't nu al druk genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent redelijk dicht bij 3FM, dus zeg er wat van dan.
Ah je zit ook in de vormgeving?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.
Maandag en dinsdag sowieso. Verder hoop ik morgen of vrijdag te gaan maar dat weet ik niet zekerquote:
Met klachten afhandelen wbt een niet te lezen balk ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TV is niet mijn afdeling, en die mensen daar in het hoge noorden hebben 't al druk genoeg.
Ach het kan altijd erger, ik zie nog wel een rouwadvertenties is Comic Sans.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan een klant uitleggen waarom we Comic Sans haten. Want ze was serieus van plan om iets in Comic Sans te gaan doen. Het was nog best lastig om haar te overtuigen.
Ja. En meuhhhhhhh en arrrrrgh.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah je zit ook in de vormgeving?![]()
"We vinden het zo lekker speels"
Dinsdag met de eindsjow?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag sowieso. Verder hoop ik morgen of vrijdag te gaan maar dat weet ik niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |