SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Hier ook super stil.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef exelletor het volgende:
Nog niks van de kerstdrukte in ons filiaal zichtbaar. Eerder het tegenovergestelde.
Nee 7 bloemkolenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
7/8 kratten bloemkool in een keer erin? Ik dacht dat bloemkool een van de producten was die slecht tegen stapelen kon...
[..]
Hier precies hetzelfde. De nieuwe SM zit hier nog geen twee weken, maar wij hebben al afscheid mogen nemen van veel extraatjes. De (veel jonger) ASM had daar heel wat minder problemen mee. Hopelijk is de SM na de kerst weer weg en is alles weer zoals het altijd al is geweest.
Maandag en dinsdag krijgen wij extra hb en vers leveringen. Wordt wat als er dan niks hoeft binnen te komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef donald500 het volgende:
Hier ook super stil.
Gaat denk ik vanaf zaterdag drukker worden.
Jep, hier ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag krijgen wij extra hb en vers leveringen. Wordt wat als er dan niks hoeft binnen te komen.
Wie heeft zijn kerstbon nog niet gekregen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie heeft zijn kerstbon al gebruikt? En aan wat? Gewone boodschappen of een cadeaukaart van een andere (online) winkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wie heeft zijn kerstbon nog niet gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie heeft zijn kerstbon al gebruikt? En aan wat? Gewone boodschappen of een cadeaukaart van een andere (online) winkel?
Heb hem nog in mijn postvakje liggen. Als hij inmiddels niet weg isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
En, wat was je favoriete product wat je hebt gekocht?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja, ik.
Gewoon aan alle weekboodschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze net opgehaaldAfwasbaar
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2013 16:32:14 ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En, wat was je favoriete product wat je hebt gekocht?De maaltijdsalade met blauwe kaas en peren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef d4v1d het volgende:
Ik had er eigenlijk 3 traytjes euroshopper AH Basic energy van moeten kopen
Niet de tarwemeel? (uit een van vorige Aha's)quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Schuimpjes het volgende:
De maaltijdsalade met blauwe kaas en peren.
Je wil niet weten hoe mijn vorige toetsenbord eruit zagquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je alle energy spetters eraf halen
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En, wat was je favoriete product wat je hebt gekocht?Mooi ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze net opgehaald
[ afbeelding ] Afwasbaar
Hahaha tsja niks eigenlijk, gewoon alle zooi gekocht die wat duurder is en je toch nodig hebt.
Deze kon ik me nog herrineren met een vrouw die die altijd op haar koopavond at en er bijna van klaarkwam. Zo sappig waren de perenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet de tarwemeel? (uit een van vorige Aha's)
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze kon ik me nog herrineren met een vrouw die die altijd op haar koopavond at en er bijna van klaarkwam. Zo sappig waren de peren
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze kon ik me nog herrineren met een vrouw die die altijd op haar koopavond at en er bijna van klaarkwam. Zo sappig waren de peren
Daar kom je ook laat achter dan dat de verpakking anders is.quote:De Energy Drink van Euroshopper is nu naar het AH Basic merk gegaan. En hij is echt super vies! Ik dronk de Energy Drink van de Euroshopper erg graag. Maar nu het van AH Basic merk is, zeg ik: Nee bedankt.
Gewenste oplossing
Graag weer hetzelfde maken als die van de Euroshopper.
Laatst had ik een klant die aan mij vroeg waarom de smaak van de kruidenboter was veranderd na de switch van ES naar AH basic en of ik dat even met mijn baas in orde wou maken dat de oude weer in het assortiment kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar kom je ook laat achter dan dat de verpakking anders is.
Is nogsteeds de zelfde volle () smaak
Ik heb maandag nog de ES variant lopen vullen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Laatst had ik een klant die aan mij vroeg waarom de smaak van de kruidenboter was veranderd na de switch van ES naar AH basic en of ik dat even met mijn baas in orde wou maken dat de oude weer in het assortiment kwam.
0800-0305 mevrouw, daar kunt u mijn baas spreken. Vraagt u even naar S. van der Laan of A. Levi? Danku.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Laatst had ik een klant die aan mij vroeg waarom de smaak van de kruidenboter was veranderd na de switch van ES naar AH basic en of ik dat even met mijn baas in orde wou maken dat de oude weer in het assortiment kwam.
Regel 1: Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Wij hebben hem al een paar weken, ik denk 4/5 ofzo in het assortiment zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb maandag nog de ES variant lopen vullen?Hoelang geleden is die switch gemaakt dan?
een paar dagen of al weken?
Klant is koning maar medewerker is keizerquote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Regel 1: Vroeger was alles beter.
Regel 2: De klant heeft altijd gelijk.
Dus regel het maar eventjes, ja?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klant is koning maar medewerker is keizer
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
0800-0305 mevrouw, daar kunt u mijn baas spreken. Vraagt u even naar S. van der Laan of A. Levi? Danku.
Zo vermoeiend:quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend:
Klant: *stelt vraag*
Medewerker: * geeft antwoord* nee helaas, of nee dat kan helaas niet
Klant: "Dan zou ik graag je leidinggevende willen spreken".
Natuurlijk mevrouw, mijn leidinggevende kan zo voor u regelen dat we (willekeurig voorbeeld) wel sterke drank mogen verkopen in de supermarkt.
Grr.
Als het enigszins kon, probeerde ik altijd om het antwoord van de medewerker letterlijk te herhalen naar de klant toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dat dus.
Alsof die ineens wel kunnen regelen dat er iets in het assortiment zit en gelijk meegegeven kan worden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het enigszins kon, probeerde ik altijd om het antwoord van de medewerker letterlijk te herhalen naar de klant toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Klant wilde laatst dat ik de politie ging bellen omdat hij geen ID bij zich had en de TLVA dus geen tabak wilde verkopen. Uiteindelijk heb ik de politie gebeld omdat meneer nadat ik hem 3x gevorderd had de winkel te verlaten, vanwege verbaal agressief gedrag, en hij weigerde te gaan. Prima, u vraagt, wij draaien.
Hahaha wat een sukkel zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Afgelopen maandag nog een product uit de aanbieding van vorige week opgehaald in een ander filiaal voor een klant die slecht ter been was. Gelukkig kun je met de RE-tool in de voorraad van andere filialen kijken en dus ook klanten doorverwijzen naar andere filialen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef exelletor het volgende:
Ik hou me altijd bij mijn standpunt. Als er iets niet is waarvan ik weet dat het er gewoon niet is, dan zeg ik dat en ga ik niet nog naar het magazijn lopen om te kijken of het alsnog ligt. En ja, dan krijg ik blikken van "yea, sure".Maakt mij niet uit, hoor. Daarentegen ben ik niet te beroerd om even de allerhande(of iets anders) bij te pakken om te kijken wat de klant nou precies wilt, de serveersuggestie van de verpakking voor te lezen(en dan nog voordoen als een echte chef kok die verstand heeft
) of om zelf even de Gall & Gall op te zoeken die er nog open is.
Maak een call aan naar het DC en vraag of ze een wagen van een naburig filiaal even laten omrijden aan het einde van de middag. Heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen toen ik nog in 1514 werkte.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekkere oversight in het spoorboekje trouwens: Maandag kan er bij ons na 13:00 geen emballage meer retour, omdat dan alle vers én houdbaar al binnen is........ Dat gaat een zooitje worden!
Ik zal morgen even overleggen met de TL HB of met m'n SM.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
Maak een call aan naar het DC en vraag of ze een wagen van een naburig filiaal even laten omrijden aan het einde van de middag. Heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen toen ik nog in 1514 werkte.
Ik heb 5 producten gekocht bij bol.com.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Het was dan ook een erg lastige klacht natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeg Mujentas, de lieden bij Klacht.nl doen er wel lang over om jouw klacht te behandelen
Cuijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Oh, nu je het zegt... Daar zal ik ook even naar gaan kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekkere oversight in het spoorboekje trouwens: Maandag kan er bij ons na 13:00 geen emballage meer retour, omdat dan alle vers én houdbaar al binnen is........ Dat gaat een zooitje worden!
Ook meer dan logischquote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even gebeld over het buiten mijn beschikbaarheid worden ingepland komend weekend en de TL lost het voor me op. Wel zo fijn.
Kijk aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even gebeld over het buiten mijn beschikbaarheid worden ingepland komend weekend en de TL lost het voor me op. Wel zo fijn.
Tsja, als het een andere situatie had betroffen hadden ze waarschijnlijk gezegd "probeer het eerst zelf op te lossen".quote:
dat je niet meer hoeft in te scannen maar hoe en wat geenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper, weet jij wat ze willen veranderen aan het retouren proces?
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper, weet jij wat ze willen veranderen aan het retouren proces?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.
Oh sorry, ikbeengeenschipper.
Moet je op de innovaticafe kijken, stond bij een van de ideeen. Volgens mij bij het idee van dat je dezelfde retour kon toevoegen en dan dat je alleen de label hoefde te scannen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
Niet meer terugscannen toch?
Waar lees je dat?
quote:Beste,
Dit is een goed idee en is inderdaad en optimalisatie. Op dit moment zijn we bezig om de ELF stroom ongeteld de winkel uit te laten gaan. Hierdoor is het helemaal niet meer nodig om als winkel alles specifiek te tellen. De verwachting is dat de eerste winkels hier begin 2014 al mee te maken krijgen.
Daarom zullen we jou goede idee niet gaan aanpassen aangezien we hiermee in 2014 willen stoppen. Bedankt voor je input!
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco'squote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt mij wel een goed idee voor fust tenminste.
Klopt, maar dan ligt het probleem in ieder geval niet meer bij ons.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco's
Geen waarde meer aan hecten?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco's
Klopt, ben ook bang voor grote verschillen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij. Met de laatste telling paar honderd erbij geteld. Nemen ze (soms onbewust) in bruikleen, maar zetten het vervolgens nooit terug. Toch wel duizend euro gestolen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Kadooosh het volgende:
Geen waarde meer aan hecten?
Wie jat er nou fusten?
Er zit statiegeld op. Een slechtwillende franchiser verkoopt ze aan Zijderveld.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Geen waarde meer aan hecten?
Wie jat er nou fusten?
Ja, ik had het destijds wel gelezen, maar ik dacht dat Halldor het ergens anders had gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je op de innovaticafe kijken, stond bij een van de ideeen. Volgens mij bij het idee van dat je dezelfde retour kon toevoegen en dan dat je alleen de label hoefde te scannen.
Ik had het ook van het innovatiecafé en een aantal chauffeurs roepen het al een tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik had het destijds wel gelezen, maar ik dacht dat Halldor het ergens anders had gelezen.
Wij scannen de tijdschriften nog en boeken deze uit voor de retourzending.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Halldor het volgende:
[..]
Klopt, ben ook bang voor grote verschillen.
De retourstroom van tijdschriften is helaas ook zo ondoorzichtig.
Bij WWM moeten enkel de boeken en DVD's uitgescand worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij scannen de tijdschriften nog en boeken deze uit voor de retourzending.
Bij franchise eigenlijk ook, maar dan loopt de voorraad ontzettend op.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:51 schreef Halldor het volgende:
[..]
Bij WWM moet enkel de boeken en DVD's uitgescand worden.
No easy day is niet onaardig, maar helaas wel aan censuur onderworpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:01 schreef mujentas het volgende:
Ik heb 5 producten gekocht bij bol.com.
Boek Mud, Sweat & Tears van Bear Grylls
Boek Leiderschap onder Vuur van Marco Kroon
Boek No Easy Day van Mark Owen
Film Tropa de Elite
Film Tropa de Elite 2
Ik hoop No Easy Day morgen of overmorgen binnen te krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
No easy day is niet onaardig, maar helaas wel aan censuur onderworpen.
Seal Team Six van Howard Wasdin vond ik beter, heb je die al gelezen?
Het boek gaat eigenlijk alleen in de inleiding over de Bin Laden Raid, de schrijver van toen allang weg bij de Seals. Wel verteld hij het verhaal van zijn training en de acties waarbij hij betrokken is geweest, met name de actie in Somalie, waar hij ook betrokken was bij het hele 'Black Hawk Down' gebeuren.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef mujentas het volgende:
Ik had van Seal Team Six nog niet gehoord, maar de recensies zien er goed uit en ik heb nog wat geld over van mijn cadeaubon dus ik denk dat ik hem ga bestellen.
Ik wist niet dat seal team 6 ook bij Black Hawk Down betrokken was. Maar misschien wel logisch, de PJ's waren daar om iemand te redden. Wist alleen niet wiequote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het boek gaat eigenlijk alleen in de inleiding over de Bin Laden Raid, de schrijver van toen allang weg bij de Seals. Wel verteld hij het verhaal van zijn training en de acties waarbij hij betrokken is geweest, met name de actie in Somalie, waar hij ook betrokken was bij het hele 'Black Hawk Down' gebeuren.
Klinkt ook niet logisch; Navy Seals in de woestijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef mujentas het volgende:
Ik wist niet dat seal team 6 ook bij Black Hawk Down betrokken was. Maar misschien wel logisch, de PJ's waren daar om iemand te redden. Wist alleen niet wie
Ze kunnen overal opereren hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klinkt ook niet logisch; Navy Seals in de woestijn.![]()
Toch was er wel een klein groepje aanwezig (Ook in de Golf oorlogen trouwens), maar BHD focust meer op de Rangers en Delta's die in dat gevecht betrokken waren.
Niet, geen tijd voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Welkom bij het AH boekenclubje, Einschtein; welk boek heb jij pas gelezen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.
Oh sorry, ikbeengeenschipper.
Er staat een lijst met nasanummers in de handboeken onder kerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef einschtein het volgende:
Misschien iemand hier die het weet/het in het assortiment heeft en makkelijk achter NASAnr kan komen.
Een klant is opzoek naar de gourmetschotel kaas, die in de bonusfolder staat. Nu heb ik er geen NASnr van en hebben wij hem ook niet in het (tijdelijke) assortiment. Heb de vraag via SSC gesteld, maar die geven mij vervolgens een NASAnr die niet echt overeenkomt. De inhoud van de NASAnr is namelijk een gourmetschotel van 400gr, maar volgens het bonusboekje heeft de kaas-variant 450gram. Dus heb eerst een reply gemaakt, maar heb ik nu al anderhalve dag geen reactie op.
Iemand hier die het weet?Ik ben ondertussen op zoek naar een plaatje van de schotel, just to be sure.
Even kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er staat een lijst met nasanummers in de handboeken onder kerst.
Hartige kaasgourmetschotel 812442 450 gramquote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Als ik het mij goed herinner gaf het SSC mij een NASAnr van het product met de naam: 'AH ff gourmet' of 'AH ff gourmetschotel'. Niets waaruit bleek dat het de kaasvariant was, plus daarbij dat het een 400-grams product is en volgens bonusboekje 450.
Wij hadden deze schotel dinsdag in ieder geval al wel binnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef donald500 het volgende:
@Einchstein, Heb je hem vanaf morgen ook niet in het tijdelijke assortiment? Krijg toevallig net het extra bonusfoldertje door de brievenbus en daar staat de schotel in en er staat dat die aanbiedingen 19 december ingaan.
Of zeg ik nou iets heel doms?
Stond al in de bonusfolder met reguliere aanbieding, klant kwam er gisteren namelijk al mee en toen was het nieuwe bonusboekje hier nog niet verspreid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef donald500 het volgende:
@Einchstein, Heb je hem vanaf morgen ook niet in het tijdelijke assortiment? Krijg toevallig net het extra bonusfoldertje door de brievenbus en daar staat de schotel in en er staat dat die aanbiedingen 19 december ingaan.
Of zeg ik nou iets heel doms?
Wij nog niet, althans niet dat mij bekend is. Dat is dus het lastige. Je moet uitgaan van de omschrijvingen van de systemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij hadden deze schotel dinsdag in ieder geval al wel binnen.
Bonusboekje zegt 450 gram en de handboeken ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef exelletor het volgende:
ah.nl zegt trouwens 400 gram. Verkrijgbaar bij de grotere winkels..
Oh, die had ik al weggegooid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Stond al in de bonusfolder met reguliere aanbieding, klant kwam er gisteren namelijk al mee en toen was het nieuwe bonusboekje hier nog niet verspreid.
6 centquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef d4v1d het volgende:
Als er een prijskaartje nog niet bijgewerkt was naar de nieuwe prijs kon je toch het verschil terugkrijgen ofzo?
Op Appie staat ook alleen de 400 gram, maar zonder plaatje. Kan zijn dat wij deze variant hebben dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef exelletor het volgende:
ah.nl zegt trouwens 400 gram. Verkrijgbaar bij de grotere winkels..
Er staan ook wel vaker drukfouten in het bonusboekjequote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Op Appie staat ook alleen de 400 gram, maar zonder plaatje. Kan zijn dat wij deze variant hebben dan.
Netjes. En mag je er cadeaukaarten van kopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef SLP_ het volgende:
Vandaag de cadeaubon gekregen. Ik had al gelezen dat parttimers 25 euro krijgen en fulltimers 50 dus was heel erg benieuwd wat ik zou krijgen. Heb een 12 uur contract, maar werk altijd meer dan 35 uur. Was toch verrast dat ik 50 euro kreeg en ben er echt super blij mee
"Wij beroepen ons in dit geval op de zet- en drukfoutendislaimer wijs hier de klanten op"quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er staan ook wel vaker drukfouten in het bonusboekje
Nopequote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Netjes. En mag je er cadeaukaarten van kopen?
Is het niet gewoon zo'n standaard AH cadeaubon?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
NopeEn hij moet al voor 31 december besteed worden
Handig voor mensen die vandaag op wintersport gingen
Nee, hij is ook niet scanbaar. Van de franchiseondernemer zelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo'n standaard AH cadeaubon?
Dus ook alleen maar in je eigen winkel in te leveren zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef SLP_ het volgende:
Nee, hij is ook niet scanbaar. Van de franchiseondernemer zelf.
Hoe verrekenen jullie dat dan bij de kassaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hoe moet je dat gaan besteden dan? En hoe wilt ie het verrekenen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ah zo, daar is die knop eigenlijk niet voor bedoeldquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef SLP_ het volgende:
Besteden kan alleen in de winkels van de franchiseondernemer, en het bedrag wordt op ''rest'' afgeslagen.
Bij ons welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ah zo, daar is die knop eigenlijk niet voor bedoeld
Maar 31 december is wel heel erg triest. Je hebt niet eens tijd om te bedenken wat je ervan wilt kopen
Echt hé. En ook nog alleen in de eigen winkel te besteden dus netto kost het hem geen drol.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef einschtein het volgende:
Ja, maar dan wel heel gul een cadeaubon van 50eu geven.
Een nieuwe rubriek in de Ahá!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Welkom bij het AH boekenclubje, Einschtein; welk boek heb jij pas gelezen?
Boekenclubjes en Aha zijn alleen voor mensen met KPK. Ik kan dus helaas niet deelnemen.quote:
Het levert hem zelfs geld op..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef mujentas het volgende:
Echt hé. En ook nog alleen in de eigen winkel te besteden dus netto kost het hem geen drol.
Achja, het maakt voor mij niet zoveel uit. Het bedrag is hoger dan ik eigenlijk had verwacht en boodschappen moet ik toch doen dusjaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Echt hé. En ook nog alleen in de eigen winkel te besteden dus netto kost het hem geen drol.
Het is niet verkeerd, tuurlijk. Daar geef ik je volkomen gelijk in. Het is toch even 50eu wat je krijgt en als je er toch je boodschappen dooet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Achja, het maakt voor mij niet zoveel uit. Het bedrag is hoger dan ik eigenlijk had verwacht en boodschappen moet ik toch doen dusja
Ik vraag mij af of deze bonnen wel 'betaald' zijn door de ondernemer, of slechts op papier 50 euro waard zijn.. En de aankopen gaan echt niet voor inkoopwaarde de deur uit.quote:
De bonnen hebben niet echt waarde van zichzelf, ze krijgen gewoon 25 of 50 euro korting bij de kassa.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of deze bonnen wel 'betaald' zijn door de ondernemer, of slechts op papier 50 euro waard zijn.. En de aankopen gaan echt niet voor inkoopwaarde de deur uit.
En ongetwijfeld zal de ondernemer nog wel wat kunnen afschrijven bij de belastingdienst, maar in die regels ben ik niet zo thuis.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef mujentas het volgende:
De bonnen hebben niet echt waarde van zichzelf, ze krijgen gewoon 25 of 50 euro korting bij de kassa.
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En ongetwijfeld zal de ondernemer nog wel wat kunnen afschrijven bij de belastingdienst, maar in die regels ben ik niet zo thuis.
Tot ¤70 is het aftrekbaar van de belasting als ik het zo even snel google.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?
Beetje het principe van het Super de Boer schandaal
Uiteraard mogen alleen de werkelijk gemaakte kosten worden afgetrokken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef exelletor het volgende:
¤70 cadeaubon voor de ondernemer dus.
Hij mag een gift geven ten waarde van 70 euro, zolang het maar geen contant geld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Uiteraard mogen alleen de werkelijk gemaakte kosten worden afgetrokken.
Ik vraag me éen ding. RE heeft besloten om bepaalde dingen op beperkt leverbaar/TUS te zetten vanwege ThT, komen die dan ook in het nieuwsbericht te staan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef mujentas het volgende:
Ik zit net eens het uitvalsnieuws te bekijken, en is er al zoveel beperkt leverbaar terwijl de kerst nog niet eens begonnen is
Bij ons heeft iedereen hetzelfde bedrag gekregen, allemaal ¤20,-. Ongeacht hoeveel uren je werkt en welke functie je hebt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef SLP_ het volgende:
Vandaag de cadeaubon gekregen. Ik had al gelezen dat parttimers 25 euro krijgen en fulltimers 50 dus was heel erg benieuwd wat ik zou krijgen. Heb een 12 uur contract, maar werk altijd meer dan 35 uur. Was toch verrast dat ik 50 euro kreeg en ben er echt super blij mee
Dat is inderdaad het WWM beleid. Franchise kan daarvan afwijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Bij ons heeft iedereen hetzelfde bedrag gekregen, allemaal ¤20,-. Ongeacht hoeveel uren je werkt en welke functie je hebt.
En het feest favoriet vlees en kip wordt nu al flink ingestuwd, terwijl de houdbaarheidsdatum de kerst niet eens redt. Net of mensen nu al hun vlees voor de kerst gaan halenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vraag me éen ding. RE heeft besloten om bepaalde dingen op beperkt leverbaar/TUS te zetten vanwege ThT, komen die dan ook in het nieuwsbericht te staan?
Ja, had andere posts nog niet gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het WWM beleid. Franchise kan daarvan afwijken.
Mannen en dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja, had andere posts nog niet gelezen.
Probeerde een paar dingen tegelijk te doen.
Je wilt als winkel toch laten zien wat je de consument te bieden hebt rond de Kerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
En het feest favoriet vlees en kip wordt nu al flink ingestuwd, terwijl de houdbaarheidsdatum de kerst niet eens redt. Net of mensen nu al hun vlees voor de kerst gaan halen
+ Sommige klanten probeer alvast een recept uit om er zeker van te zijn dat het op de dag zelf niet mis kan gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je wilt als winkel toch laten zien wat je de consument te bieden hebt rond de Kerst.
Ik heb drie keer voor je geprobeerd in te loggen. Maar het wachtwoord basicenergy29 werd niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef d4v1d het volgende:
hoe de neuk is mijn plaza account opeens geblokkeerd
Ja, maar om het nu al massaal in te stuwen gaat ook wat ver.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je wilt als winkel toch laten zien wat je de consument te bieden hebt rond de Kerst.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb drie keer voor je geprobeerd in te loggen. Maar het wachtwoord basicenegery29 werd niet geaccepteerd.
pnldbXXX
Volgens mij is het pnldb029quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb drie keer voor je geprobeerd in te loggen. Maar het wachtwoord basicenegery29 werd niet geaccepteerd.
pnldbXXX
Is vast te regelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is jouw PNL-code onderhavig aan de prijs van ES Energy?
Wat is deze? Een kapot toetsenbord.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
oh, toetsenbord net nieuw maar volgensmij komt de letter C soms niet doorwtf is deze.
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze? Een kapot toetsenbord.
Nee je zegt dat de letter c niet door komt. Je vraag wat dat is. Dus zeg ik: een kapot toetsenbord.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee je zegt dat de letter c niet door komt. Je vraag wat dat is. Dus zeg ik: een kapot toetsenbord.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
Nou ja, wij eten ons kerstpakket in ieder geval niet op.
NWS / Man eet verpakking kerstpakket op
Het hoesje om de cadeaukaarten was anders best smaakvol.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
Nou ja, wij eten ons kerstpakket in ieder geval niet op.
NWS / Man eet verpakking kerstpakket op
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het hoesje om de cadeaukaarten was anders best smaakvol.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
In het kader van uitvalnieuws vind ik deze van facebook toch heel erg leuk:
[ afbeelding ]
Ben laatst voor het eerst in een Action geweest. Wat een lucht hangt er in die winkel zegquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
Ik heb chocolade op een stokje gekregen. Maar ik eet sowieso geen zooi dat bij de Action vandaan komt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog nooit geweest, en ik hoop er ook nooit te komenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ben laatst voor het eerst in een Action geweest. Wat een lucht hangt er in die winkel zeg
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, en ik hoop er ook nooit te komen
Die heerlijke aroma van een tokkie dat weer eens in zijn broek heeft gepiest, bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef donald500 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.
Vind het echt een rampwinkel en er hangt idd een aparte lucht.
Aha, we hebben een kenner.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die heerlijke aroma van een tokkie dat weer eens in zijn broek heeft gepiest, bedoel je?
Een ex-collega werkt nu bij de Action. Misschien is haar topic diaree je wel opgevallen in KLB (mapima)quote:
Linkje?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een ex-collega werkt nu bij de Action. Misschien is haar topic diaree je wel opgevallen in KLB (mapima)
Alleen daarom zou ik de winkel al mijden
En normaal 48?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
godnondeju, net even al mijn uren deze periode +verwachte uren opgeteld. 61 uur
Ik ben keihard binnen begin januari(voor mijn doen dan)
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/403530
quote:Vandaag moest ik een paar uurtjes werken op zondag, lekker dubbel verdienen. En blijkbaar ben ik een attractie voor mannen in de buurt.
normaal 36.quote:
Briljant.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
Kachinggg.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
godnondeju, net even al mijn uren deze periode +verwachte uren opgeteld. 61 uur
Ik ben keihard binnen begin januari(voor mijn doen dan)
quote:
quote:Mannen aan mijn kassa die mijn nummer willen, willen weten of ik al een vriend heb, een oudere man die allemaal vragen begon met ben je nog maagd ik wil je wel wat leren.zeg ik tegen hem: maar meneer hoe oud denkt u dat ik ben? zegt hij 21. -.- ik zo nee ik ben minderjarig dus ik mag geen contact met u. (eig ben ik dat net niet meer maar mensen schatten me vaak 14
) heel verhaal met niet zo ondeugend zijn volgens mij ben je wel kinky
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]Ad de pedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef mujentas het volgende:
We drijven een beetje af. Heb jij geen spannend zuivelverhaal d4v1d?
Wat een spanning en sensatiequote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
Geen zuivelverhaal, maar ons filiaal heeft sinds deze(?) week eindelijk een OV-oplaadpunt.Heeft veel zeurende klanten gekost.
Deze manquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
Geen zuivelverhaal, maar ons filiaal heeft sinds deze(?) week eindelijk een OV-oplaadpunt.Heeft veel zeurende klanten gekost.
Goed bezig hehe.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef mujentas het volgende:
Deze man
9 van de 10 keer werkt het oplaadpunt niet
Jammer, het had zoveel beter kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
Het was een rustige dinsdagavond,, ik was halverwege mijn eerste container toen er een klant kwam aanlopen. Hij gaat voor de planken met Yoghurt staan. Ik zag de blik in zijn ogen, hij heeft honger! Welke zou hij kiezen? Een collega komt aangereden met een rolly panklaar, hij ziet de klant staren en hij kijkt gespannen toe. De klant staat nu al zeker 30 seconden te twijfelen. Spannend was het zeker! Mijn collega is inmiddels aan het tromgeroffel begonnen met twee vingers op de zijkant van een stapel fusten, nu werd het pas echtspannend! De klant leek een keuze gemaakt te hebben en opende de glazen deur om een pak heerlijke P&E vanille yoghurt te grijpen, het was de laatste. Plots stond er - helemaal uit het niets - een andere klant. Deze wist behendig het laatste pak net weg te grissen waardoor de andere klant helaas niks had.
Einde.
Ik vind dit best een goed verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
Het was een rustige dinsdagavond,, ik was halverwege mijn eerste container toen er een klant kwam aanlopen. Hij gaat voor de planken met Yoghurt staan. Ik zag de blik in zijn ogen, hij heeft honger! Welke zou hij kiezen? Een collega komt aangereden met een rolly panklaar, hij ziet de klant staren en hij kijkt gespannen toe. De klant staat nu al zeker 30 seconden te twijfelen. Spannend was het zeker! Mijn collega is inmiddels aan het tromgeroffel begonnen met twee vingers op de zijkant van een stapel fusten, nu werd het pas echtspannend! De klant leek een keuze gemaakt te hebben en opende de glazen deur om een pak heerlijke P&E vanille yoghurt te grijpen, het was de laatste. Plots stond er - helemaal uit het niets - een andere klant. Deze wist behendig het laatste pak net weg te grissen waardoor de andere klant helaas niks had.
Einde.
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jammer, het had zoveel beter kunnen zijn.
Geen voornemens verzinnen die je toch niet waar kunt makenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilen![]()
![]()
Het is een beetje een slowchat gewordenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilen![]()
![]()
Even on-topic momentje dan:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Het is een beetje een slowchat gewordenen 50% van de tijd gaat het niet meer over AH
Ach ja, de hele tijd over hetzelfde onderwerp praten is ook wat eentonig. Afwisseling is goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is een beetje een slowchat gewordenen 50% van de tijd gaat het niet meer over AH
Wat was je boekentip ook al weer?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
Ach ja, de hele tijd over hetzelfde onderwerp praten is ook wat eentonig. Afwisseling is goed.
Ik had geen tip? Dat was Ferry.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat was je boekentip ook al weer?
Dat wel, en daar heb ik niks op tegen, maar soms denk ik niet echt na bij posts en typ ik gewoon waar ik net aan denk en is het niet bepaald intressantquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Cold Hard Truth On Men, Women & Money van Kevin O'Learyquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat was je boekentip ook al weer?
Dat maken wij wel uit, ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wel, en daar heb ik niks op tegen, maar soms denk ik niet echt na bij posts en typ ik gewoon waar ik net aan denk en is het niet bepaald intressant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik werk deze periode (net zoals de vorige) 100+ uur over mijn contract heenIch auch. Wordt een lekker loon deze maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik werk deze periode (net zoals de vorige) 100+ uur over mijn contract heen
Oh en verander mijn functie in de eerste post maar naar Teamleider Verkoopafhandeling (in opleiding),
Ik ben daar de afgelopen maanden mee bezig geweestWaarom geen VK meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.Ik ga iedere discussie graag met iemand aan, maar 99% van de mannelijke cassieres zijn in mijn ogen gay. Niet dat mij dat iets uitmaakt, maar just sayin'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.Alle mannen die ik tot nu toe achter een counter heb zien staan (SM niet meegerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) hebben wel homo trekjes. Nu wil ik niet zeggen dat MehMeeh per se homo is maar het is wel een behoorlijk stereotype
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 01:05:21 ]
Super de Boer boekte de transacties in de kassa terug op OKG, waardoor de omzet weer omlaag ging en de belasting dus ook. Net iets anders dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?
Beetje het principe van het Super de Boer schandaal
Ja ik word bang , dat we in ons topic gelijk gaan krijgen met Kerstmisluktquote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef mujentas het volgende:
Ik zit net eens het uitvalsnieuws te bekijken, en is er al zoveel beperkt leverbaar terwijl de kerst nog niet eens begonnen is
Jezus wat slecht...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja ik word bang , dat we in ons topic gelijk gaan krijgen met KerstmisluktHoe kan je een proeverij regelen en vervolgens het product niet meer hebben
Ben alweer vrij.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:55 schreef SausDip het volgende:
Ik heb ook het idee dat het allemaal niet zo lekker gaat daar bij RE. Vandaag dubbele colli aantallen tov een normale donderdag, hopelijknis de winkel dan een beetje vol. Werkse allemaal!
"Volgt u mij maar even", "Ik loop even met u mee", er is genoeg te bedenken. Maar ik vind dat in een normale situatie ook normale uitdrukkingen gebezigd kunnen worden. Het gaat om uitdrukkingen die ergens voor staan, niet om dwingende instructies die letterlijk opgevolgd moeten worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat vaker horen , het is toch een standaard uitdrukking...
"Rolt u maar even mee." klinkt ook niet, toch..?
Voor mij heb je ook niets verkeerds gezegd. Je zou fout zitten als je over hem heen keek naar degene die z'n stoel duwde en uitsluitend met de begeleider praatte over wat hij vroeg. Die begeleider zat dan ook fout. Rolstoelers worden vaak als debielen nietgezet, puur omdat ze in zo'n stoel zitten en dus wel geestelijk gehandicapt moeten zijn. Ik heb dat nooit begrepen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ken het. En dan heel casual doen en lopen alsof je niets verkeerds hebt gezegd.![]()
Nu ben ik nieuwsgierig als iemand tegen je zegt: "Kijk een aans", terwijl er echt helemaal niets te zien is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ach ja. Bij het teruggeven van wisselgeld zei ik meestal "Kijkt u eens". Ook niet handig als je een klant met een stok en een hond aan je kassa hebt.
Ik herken het wel, en misschien dat ze het ook aan zichzelf te danken hebben. Er zitten er genoeg bij die gewoon niet aardig tegen je doen. Ik kan er niets aan doen dat je in die rolstoel zitquote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Voor mij heb je ook niets verkeerds gezegd. Je zou fout zitten als je over hem heen keek naar degene die z'n stoel duwde en uitsluitend met de begeleider praatte over wat hij vroeg. Die begeleider zat dan ook fout. Rolstoelers worden vaak als debielen nietgezet, puur omdat ze in zo'n stoel zitten en dus wel geestelijk gehandicapt moeten zijn. Ik heb dat nooit begrepen.
Tijd voor een bordje met verkeersregels, zoals tempo en hoeken nemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:55 schreef mujentas het volgende:
En veel scootmobielers hebben hun stalen ros opgevoert tot F1 wagen. Lak aan alles, en maar racen door de winkel.
Er zijn er genoeg die tegen een stelling aanknallen omdat ze de scootert niet onder controle hebben, of de bocht te nauw nemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:04 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Tijd voor een bordje met verkeersregels, zoals tempo en hoeken nemen.
Dat heeft iets met de WMO-indicatie te maken. Of liever gezegd: met bezuinigingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die tegen een stelling aanknallen omdat ze de scootert niet onder controle hebben, of de bocht te nauw nemen.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iedereen zo'n ding mag besturen zonder cursus ofzo, levensgevaarlijk.
Ze betalen het maar zelf, ik moest ook zelf voor mijn rijbewijs betalenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat heeft iets met de WMO-indicatie te maken. Of liever gezegd: met bezuinigingen.
Oh wat irritant.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:15 schreef mujentas het volgende:
En ik verveel me. Had om 10.00 uur een afspraak met mijn leraar en het is nu 10.15.
De enige tijd is op tijd, vriend![]()
10.30 inmiddelsquote:Op donderdag 19 december 2013 10:29 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh wat irritant.
En wel zeuren als jij te laat bent.
En in de kerstweek mogen jullie op chique ipv in die armoedige werkschorten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Winstuitkering, cadeaubon, kerstlunch.
Dat is filiaal- en afdelingsspecifiek.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En in de kerstweek mogen jullie op chique ipv in die armoedige werkschorten.
Hangt er vanaf hoe lang het er al ligt?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:38 schreef donald500 het volgende:
Iemand hier die dit weet?
Wat is ongeveer de houdbaarheidsdatum van gourmetvlees en gourmetgroente als je dit op zondag de 22e haalt?
Is dit dan maximaal 25 december of is het vaak nog verder houdbaar voor de 26e of eventueel zelfs de 27e?
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is filiaal- en afdelingsspecifiek.
Moet je even op de THT sticker kijken. Hangt er inderdaad, zoals Mujentas al aangeeft, vanaf wanneer het binnen gekomen is.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:38 schreef donald500 het volgende:
Iemand hier die dit weet?
Wat is ongeveer de houdbaarheidsdatum van gourmetvlees en gourmetgroente als je dit op zondag de 22e haalt?
Is dit dan maximaal 25 december of is het vaak nog verder houdbaar voor de 26e of eventueel zelfs de 27e?
Dat is waar, we zullen gewoon eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang het er al ligt?
RE gaat pas grotere hoeveelheden vlees uitleveren als het de Kerst haalt. Dus waarschijnlijk vind je zondag volop vlees met een goede datum.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dat is waar, we zullen gewoon eens gaan kijken dan.
Met normaal vlees is het geloof ik ook al gauw 3/4 dagen.
Nu krijgen we vast wel extra binnen ivm zondagsopening.
Mag hij wel een verdomd goede reden hebben waarom hij te laat is.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
10.30 inmiddels
edit: er komt wat beweging. *fingers crossed*
quote:Tropicana schapkaarten
Tropicana is uit assortiment gehaald. Om de klant hiervan op de hoogte te stellen ontvang je schakaarten.
Hang deze op in de koeling bij de Tropicana sappen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef UncleSam het volgende:
De verse Pommes Duchesse is nu al (landelijk) uitverkocht
Oja ook zo mooi:
[..]
Kerst lukt!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:08 schreef SteffrisAH het volgende:
De zuivelproducten werden ook al slecht uitgeleverd. Zaterdag en maandagavond helemaal niets binnengekregen voor in de actiekoeling. Daarom had ik maandagavond van alles 5 colli besteld en vervolgens krijg je 1 colli geleverd of helemaal niets en staat de helft al op TUS.
Het was ook wel een beetje sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Alleen niet met de AH als het zo door gaat.
Klinkt positief. Maar een vulplanning maken kan iedereen, en je hoeft niet de AH systemen van voor naar achter en weer terug uit je hoofd te kennen om TL te worden. Vooral dat je inderdaad weet wat je goede competenties zijn en waar je nog aan moet werken is belangrijk. Heb het ook vooral daarover in de gesprekken met de SM's. Dat je weet hoe je een artikel moet toevoegen is leuk maar maakt je geen betere TL.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:24 schreef SteffrisAH het volgende:
Zelf werken met deze drukte is wel fijn. Ik heb ondertussen een aantal gesprekken gehad voor TLVK (eigen SM, ASM, TL en op gesprek geweest met een SM van een ander filiaal) en alles is tot dusver goed. Begin januari nog een gesprek met mijn SM en daarna nog met twee van een ander filiaal en als alles dan goed is, kan ik eind februari/begin maart aan de opleiding beginnen.
Maar dat moet goed komen. Zelf al 6 houdbaar-shifts en 3 vers-shifts gedraaid, heb genoeg kennis van de systemen, vulplanning maken, ik weer wat mijn goede competenties zijn en waaraan ik moet werekn etc.
Bedankt! Competenties kwamen in de gesprekken inderdaad het meest ter sprake.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klinkt positief. Maar een vulplanning maken kan iedereen, en je hoeft niet de AH systemen van voor naar achter en weer terug uit je hoofd te kennen om TL te worden. Vooral dat je inderdaad weet wat je goede competenties zijn en waar je nog aan moet werken is belangrijk. Heb het ook vooral daarover in de gesprekken met de SM's. Dat je weet hoe je een artikel moet toevoegen is leuk maar maakt je geen betere TL.
Succes!
Vorig jaar ook vulploeg met kerstmuts op. Ik draag gewoon een zwart overhemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:40 schreef donald500 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Bij ons alleen verkoopafhandeling en verkoopklaar mag een kerstmuts op. ()
Verkoop gewone kleding ivm hygiënevoorschriften.
Ik heb in januari ook het gesprek met 2 SM's.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:24 schreef SteffrisAH het volgende:
Zelf werken met deze drukte is wel fijn. Ik heb ondertussen een aantal gesprekken gehad voor TLVK (eigen SM, ASM, TL en op gesprek geweest met een SM van een ander filiaal) en alles is tot dusver goed. Begin januari nog een gesprek met mijn SM en daarna nog met twee van een ander filiaal en als alles dan goed is, kan ik eind februari/begin maart aan de opleiding beginnen.
Maar dat moet goed komen. Zelf al 6 houdbaar-shifts en 3 vers-shifts gedraaid, heb genoeg kennis van de systemen, vulplanning maken, ik weer wat mijn goede competenties zijn en waaraan ik moet werekn etc.
Waarom is dat dan, dat je ook het gesprek met een SM van een ander filiaal moet hebben?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ik heb in januari ook het gesprek met 2 SM's.
Jouw SM kan je natuurlijk helemaal geschikt vinden om TL te worden. Maar om enige objectiviteit dat garanderen vindt er een gesprek plaats met twee SM's uit andere winkels.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef donald500 het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, dat je ook het gesprek met een SM van een ander filiaal moet hebben?
Ahh, zo!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jouw SM kan je natuurlijk helemaal geschikt vinden om TL te worden. Maar om enige objectiviteit dat garanderen vindt er een gesprek plaats met twee SM's uit andere winkels.
Ik heb een heel sterk gevoel dat wij bij elkaar in het filiaal werken.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:24 schreef SteffrisAH het volgende:
En wat vonden zij van de beschikbaarheid van de Kerst-producten?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanmiddag weer eens de hele directie over de vloer in verband met de wedstrijd. ..
Doe ze de groeten van je fok matties.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanmiddag weer eens de hele directie over de vloer in verband met de wedstrijd. ..
Wie is iedereen?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Ik meld me weer even![]()
Ik moet in het nieuwe jaar een simpele, goede splitsmethode voor iedereen makenNu gooit iedereen alles maar overal neer waardoor we soms 1,5 uur bezig zijn met vers, dus ik mag mijn ocd erop loslaten en een standaardmethode maken. Hoe doen jullie het verssplitsen in jullie winkels?
Vers is opgedeeld is een aantal groepen en daar splits je naar uit. Hoef je niet de hele tijd heen en weer te lopen. Net als houdbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Ik meld me weer even![]()
Ik moet in het nieuwe jaar een simpele, goede splitsmethode voor iedereen makenNu gooit iedereen alles maar overal neer waardoor we soms 1,5 uur bezig zijn met vers, dus ik mag mijn ocd erop loslaten en een standaardmethode maken. Hoe doen jullie het verssplitsen in jullie winkels?
Iedereen zijn de mensen die lossen/splitsen, dus altijd anderen. Daarom wil de SM nu één methode die voor iedereen werkt. Wij hebben ook geen plek om te splitsen in de cel, dus het moet echt sneller en efficienter gaan dan nu, 1,5 uur je vulling buiten de cel is ook niet optimaal natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wie is iedereen?
Maar goed, ik maak een rondje met 6 rolly's (Vlees, Panklaar, Groente, Vleeswaren/Kaas, Deli/Kaas, Gebak/Sappen) en splits in 20 minuten een versvracht weg (gemiddeld 1100 colli, maar heel veel komt al gesplitst binnen natuurlijk). Officieel moet splitsen in de koelcel, maar daar heb ik geen plek voor.
We splitsen wel uit naar de groepen hoor. We splitsen zelfs de vleessoorten van elkaar. Het gaat meer over de indeling van het magazijn waardoor het constant verwarrend en traag wordt voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vers is opgedeeld is een aantal groepen en daar splits je naar uit. Hoef je niet de hele tijd heen en weer te lopen. Net als houdbaar eigenlijk.
Verbaasd me eigenlijk wel dat jullie dat al niet doen.
Tsja, dan moet je gewoon een ideale volgorde verzinnen en signing ophangen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
We splitsen wel uit naar de groepen hoor. We splitsen zelfs de vleessoorten van elkaar. Het gaat meer over de indeling van het magazijn waardoor het constant verwarrend en traag wordt voor de meeste mensen.
Wij doen het ook gewoon op groep, lukt altijd prima.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
We splitsen wel uit naar de groepen hoor. We splitsen zelfs de vleessoorten van elkaar. Het gaat meer over de indeling van het magazijn waardoor het constant verwarrend en traag wordt voor de meeste mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |