Kachinggg.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
godnondeju, net even al mijn uren deze periode +verwachte uren opgeteld. 61 uur
Ik ben keihard binnen begin januari(voor mijn doen dan)
quote:
quote:Mannen aan mijn kassa die mijn nummer willen, willen weten of ik al een vriend heb, een oudere man die allemaal vragen begon met ben je nog maagd ik wil je wel wat leren.zeg ik tegen hem: maar meneer hoe oud denkt u dat ik ben? zegt hij 21. -.- ik zo nee ik ben minderjarig dus ik mag geen contact met u. (eig ben ik dat net niet meer maar mensen schatten me vaak 14
) heel verhaal met niet zo ondeugend zijn volgens mij ben je wel kinky
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]Ad de pedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef mujentas het volgende:
We drijven een beetje af. Heb jij geen spannend zuivelverhaal d4v1d?
Wat een spanning en sensatiequote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
Geen zuivelverhaal, maar ons filiaal heeft sinds deze(?) week eindelijk een OV-oplaadpunt.Heeft veel zeurende klanten gekost.
Deze manquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
Geen zuivelverhaal, maar ons filiaal heeft sinds deze(?) week eindelijk een OV-oplaadpunt.Heeft veel zeurende klanten gekost.
Goed bezig hehe.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef mujentas het volgende:
Deze man
9 van de 10 keer werkt het oplaadpunt niet
Jammer, het had zoveel beter kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
Het was een rustige dinsdagavond,, ik was halverwege mijn eerste container toen er een klant kwam aanlopen. Hij gaat voor de planken met Yoghurt staan. Ik zag de blik in zijn ogen, hij heeft honger! Welke zou hij kiezen? Een collega komt aangereden met een rolly panklaar, hij ziet de klant staren en hij kijkt gespannen toe. De klant staat nu al zeker 30 seconden te twijfelen. Spannend was het zeker! Mijn collega is inmiddels aan het tromgeroffel begonnen met twee vingers op de zijkant van een stapel fusten, nu werd het pas echtspannend! De klant leek een keuze gemaakt te hebben en opende de glazen deur om een pak heerlijke P&E vanille yoghurt te grijpen, het was de laatste. Plots stond er - helemaal uit het niets - een andere klant. Deze wist behendig het laatste pak net weg te grissen waardoor de andere klant helaas niks had.
Einde.
Ik vind dit best een goed verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
Het was een rustige dinsdagavond,, ik was halverwege mijn eerste container toen er een klant kwam aanlopen. Hij gaat voor de planken met Yoghurt staan. Ik zag de blik in zijn ogen, hij heeft honger! Welke zou hij kiezen? Een collega komt aangereden met een rolly panklaar, hij ziet de klant staren en hij kijkt gespannen toe. De klant staat nu al zeker 30 seconden te twijfelen. Spannend was het zeker! Mijn collega is inmiddels aan het tromgeroffel begonnen met twee vingers op de zijkant van een stapel fusten, nu werd het pas echtspannend! De klant leek een keuze gemaakt te hebben en opende de glazen deur om een pak heerlijke P&E vanille yoghurt te grijpen, het was de laatste. Plots stond er - helemaal uit het niets - een andere klant. Deze wist behendig het laatste pak net weg te grissen waardoor de andere klant helaas niks had.
Einde.
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jammer, het had zoveel beter kunnen zijn.
Geen voornemens verzinnen die je toch niet waar kunt makenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilen![]()
![]()
Het is een beetje een slowchat gewordenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilen![]()
![]()
Even on-topic momentje dan:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Het is een beetje een slowchat gewordenen 50% van de tijd gaat het niet meer over AH
Ach ja, de hele tijd over hetzelfde onderwerp praten is ook wat eentonig. Afwisseling is goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is een beetje een slowchat gewordenen 50% van de tijd gaat het niet meer over AH
Wat was je boekentip ook al weer?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
Ach ja, de hele tijd over hetzelfde onderwerp praten is ook wat eentonig. Afwisseling is goed.
Ik had geen tip? Dat was Ferry.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat was je boekentip ook al weer?
Dat wel, en daar heb ik niks op tegen, maar soms denk ik niet echt na bij posts en typ ik gewoon waar ik net aan denk en is het niet bepaald intressantquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Cold Hard Truth On Men, Women & Money van Kevin O'Learyquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat was je boekentip ook al weer?
Dat maken wij wel uit, ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wel, en daar heb ik niks op tegen, maar soms denk ik niet echt na bij posts en typ ik gewoon waar ik net aan denk en is het niet bepaald intressant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik werk deze periode (net zoals de vorige) 100+ uur over mijn contract heenIch auch. Wordt een lekker loon deze maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik werk deze periode (net zoals de vorige) 100+ uur over mijn contract heen
Oh en verander mijn functie in de eerste post maar naar Teamleider Verkoopafhandeling (in opleiding),
Ik ben daar de afgelopen maanden mee bezig geweestWaarom geen VK meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.Ik ga iedere discussie graag met iemand aan, maar 99% van de mannelijke cassieres zijn in mijn ogen gay. Niet dat mij dat iets uitmaakt, maar just sayin'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.Alle mannen die ik tot nu toe achter een counter heb zien staan (SM niet meegerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) hebben wel homo trekjes. Nu wil ik niet zeggen dat MehMeeh per se homo is maar het is wel een behoorlijk stereotype
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 01:05:21 ]
Super de Boer boekte de transacties in de kassa terug op OKG, waardoor de omzet weer omlaag ging en de belasting dus ook. Net iets anders dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?
Beetje het principe van het Super de Boer schandaal
Ja ik word bang , dat we in ons topic gelijk gaan krijgen met Kerstmisluktquote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef mujentas het volgende:
Ik zit net eens het uitvalsnieuws te bekijken, en is er al zoveel beperkt leverbaar terwijl de kerst nog niet eens begonnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |