Het is een beetje een slowchat gewordenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2014 is om dit topic minder te vervuilen![]()
![]()
Even on-topic momentje dan:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Het is een beetje een slowchat gewordenen 50% van de tijd gaat het niet meer over AH
Ach ja, de hele tijd over hetzelfde onderwerp praten is ook wat eentonig. Afwisseling is goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is een beetje een slowchat gewordenen 50% van de tijd gaat het niet meer over AH
Wat was je boekentip ook al weer?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
Ach ja, de hele tijd over hetzelfde onderwerp praten is ook wat eentonig. Afwisseling is goed.
Ik had geen tip? Dat was Ferry.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat was je boekentip ook al weer?
Dat wel, en daar heb ik niks op tegen, maar soms denk ik niet echt na bij posts en typ ik gewoon waar ik net aan denk en is het niet bepaald intressantquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Cold Hard Truth On Men, Women & Money van Kevin O'Learyquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat was je boekentip ook al weer?
Dat maken wij wel uit, ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wel, en daar heb ik niks op tegen, maar soms denk ik niet echt na bij posts en typ ik gewoon waar ik net aan denk en is het niet bepaald intressant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik werk deze periode (net zoals de vorige) 100+ uur over mijn contract heenIch auch. Wordt een lekker loon deze maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik werk deze periode (net zoals de vorige) 100+ uur over mijn contract heen
Oh en verander mijn functie in de eerste post maar naar Teamleider Verkoopafhandeling (in opleiding),
Ik ben daar de afgelopen maanden mee bezig geweestWaarom geen VK meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.Ik ga iedere discussie graag met iemand aan, maar 99% van de mannelijke cassieres zijn in mijn ogen gay. Niet dat mij dat iets uitmaakt, maar just sayin'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben hier al een discussie over mannelijk vs vrouwelijke caissières gehad. Die discussie wil je niet nog een keer krijgen.Alle mannen die ik tot nu toe achter een counter heb zien staan (SM niet meegerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) hebben wel homo trekjes. Nu wil ik niet zeggen dat MehMeeh per se homo is maar het is wel een behoorlijk stereotype
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 01:05:21 ]
Super de Boer boekte de transacties in de kassa terug op OKG, waardoor de omzet weer omlaag ging en de belasting dus ook. Net iets anders dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?
Beetje het principe van het Super de Boer schandaal
Ja ik word bang , dat we in ons topic gelijk gaan krijgen met Kerstmisluktquote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef mujentas het volgende:
Ik zit net eens het uitvalsnieuws te bekijken, en is er al zoveel beperkt leverbaar terwijl de kerst nog niet eens begonnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |