Nee, hij is ook niet scanbaar. Van de franchiseondernemer zelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo'n standaard AH cadeaubon?
Dus ook alleen maar in je eigen winkel in te leveren zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef SLP_ het volgende:
Nee, hij is ook niet scanbaar. Van de franchiseondernemer zelf.
Hoe verrekenen jullie dat dan bij de kassaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hoe moet je dat gaan besteden dan? En hoe wilt ie het verrekenen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ah zo, daar is die knop eigenlijk niet voor bedoeldquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef SLP_ het volgende:
Besteden kan alleen in de winkels van de franchiseondernemer, en het bedrag wordt op ''rest'' afgeslagen.
Bij ons welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ah zo, daar is die knop eigenlijk niet voor bedoeld
Maar 31 december is wel heel erg triest. Je hebt niet eens tijd om te bedenken wat je ervan wilt kopen
Echt hé. En ook nog alleen in de eigen winkel te besteden dus netto kost het hem geen drol.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef einschtein het volgende:
Ja, maar dan wel heel gul een cadeaubon van 50eu geven.
Een nieuwe rubriek in de Ahá!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Welkom bij het AH boekenclubje, Einschtein; welk boek heb jij pas gelezen?
Boekenclubjes en Aha zijn alleen voor mensen met KPK. Ik kan dus helaas niet deelnemen.quote:
Het levert hem zelfs geld op..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef mujentas het volgende:
Echt hé. En ook nog alleen in de eigen winkel te besteden dus netto kost het hem geen drol.
Achja, het maakt voor mij niet zoveel uit. Het bedrag is hoger dan ik eigenlijk had verwacht en boodschappen moet ik toch doen dusjaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Echt hé. En ook nog alleen in de eigen winkel te besteden dus netto kost het hem geen drol.
Het is niet verkeerd, tuurlijk. Daar geef ik je volkomen gelijk in. Het is toch even 50eu wat je krijgt en als je er toch je boodschappen dooet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Achja, het maakt voor mij niet zoveel uit. Het bedrag is hoger dan ik eigenlijk had verwacht en boodschappen moet ik toch doen dusja
Ik vraag mij af of deze bonnen wel 'betaald' zijn door de ondernemer, of slechts op papier 50 euro waard zijn.. En de aankopen gaan echt niet voor inkoopwaarde de deur uit.quote:
De bonnen hebben niet echt waarde van zichzelf, ze krijgen gewoon 25 of 50 euro korting bij de kassa.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of deze bonnen wel 'betaald' zijn door de ondernemer, of slechts op papier 50 euro waard zijn.. En de aankopen gaan echt niet voor inkoopwaarde de deur uit.
En ongetwijfeld zal de ondernemer nog wel wat kunnen afschrijven bij de belastingdienst, maar in die regels ben ik niet zo thuis.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef mujentas het volgende:
De bonnen hebben niet echt waarde van zichzelf, ze krijgen gewoon 25 of 50 euro korting bij de kassa.
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En ongetwijfeld zal de ondernemer nog wel wat kunnen afschrijven bij de belastingdienst, maar in die regels ben ik niet zo thuis.
Tot ¤70 is het aftrekbaar van de belasting als ik het zo even snel google.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
Misschien dat de rest toets de brutowinst drukt en dat er dan minder belasting betaald hoeft te worden?
Beetje het principe van het Super de Boer schandaal
Uiteraard mogen alleen de werkelijk gemaakte kosten worden afgetrokken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef exelletor het volgende:
¤70 cadeaubon voor de ondernemer dus.
Hij mag een gift geven ten waarde van 70 euro, zolang het maar geen contant geld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Uiteraard mogen alleen de werkelijk gemaakte kosten worden afgetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |