Nee je zegt dat de letter c niet door komt. Je vraag wat dat is. Dus zeg ik: een kapot toetsenbord.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee je zegt dat de letter c niet door komt. Je vraag wat dat is. Dus zeg ik: een kapot toetsenbord.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
Nou ja, wij eten ons kerstpakket in ieder geval niet op.
NWS / Man eet verpakking kerstpakket op
Het hoesje om de cadeaukaarten was anders best smaakvol.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
Nou ja, wij eten ons kerstpakket in ieder geval niet op.
NWS / Man eet verpakking kerstpakket op
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het hoesje om de cadeaukaarten was anders best smaakvol.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
In het kader van uitvalnieuws vind ik deze van facebook toch heel erg leuk:
[ afbeelding ]
Ben laatst voor het eerst in een Action geweest. Wat een lucht hangt er in die winkel zegquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
Ik heb chocolade op een stokje gekregen. Maar ik eet sowieso geen zooi dat bij de Action vandaan komt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog nooit geweest, en ik hoop er ook nooit te komenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ben laatst voor het eerst in een Action geweest. Wat een lucht hangt er in die winkel zeg
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, en ik hoop er ook nooit te komen
Die heerlijke aroma van een tokkie dat weer eens in zijn broek heeft gepiest, bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef donald500 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.
Vind het echt een rampwinkel en er hangt idd een aparte lucht.
Aha, we hebben een kenner.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die heerlijke aroma van een tokkie dat weer eens in zijn broek heeft gepiest, bedoel je?
Een ex-collega werkt nu bij de Action. Misschien is haar topic diaree je wel opgevallen in KLB (mapima)quote:
Linkje?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een ex-collega werkt nu bij de Action. Misschien is haar topic diaree je wel opgevallen in KLB (mapima)
Alleen daarom zou ik de winkel al mijden
En normaal 48?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
godnondeju, net even al mijn uren deze periode +verwachte uren opgeteld. 61 uur
Ik ben keihard binnen begin januari(voor mijn doen dan)
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/403530
quote:Vandaag moest ik een paar uurtjes werken op zondag, lekker dubbel verdienen. En blijkbaar ben ik een attractie voor mannen in de buurt.
normaal 36.quote:
Briljant.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |