SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Hier ook super stil.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef exelletor het volgende:
Nog niks van de kerstdrukte in ons filiaal zichtbaar. Eerder het tegenovergestelde.
Nee 7 bloemkolenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
7/8 kratten bloemkool in een keer erin? Ik dacht dat bloemkool een van de producten was die slecht tegen stapelen kon...
[..]
Hier precies hetzelfde. De nieuwe SM zit hier nog geen twee weken, maar wij hebben al afscheid mogen nemen van veel extraatjes. De (veel jonger) ASM had daar heel wat minder problemen mee. Hopelijk is de SM na de kerst weer weg en is alles weer zoals het altijd al is geweest.
Maandag en dinsdag krijgen wij extra hb en vers leveringen. Wordt wat als er dan niks hoeft binnen te komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef donald500 het volgende:
Hier ook super stil.
Gaat denk ik vanaf zaterdag drukker worden.
Jep, hier ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag krijgen wij extra hb en vers leveringen. Wordt wat als er dan niks hoeft binnen te komen.
Wie heeft zijn kerstbon nog niet gekregen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie heeft zijn kerstbon al gebruikt? En aan wat? Gewone boodschappen of een cadeaukaart van een andere (online) winkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wie heeft zijn kerstbon nog niet gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie heeft zijn kerstbon al gebruikt? En aan wat? Gewone boodschappen of een cadeaukaart van een andere (online) winkel?
Heb hem nog in mijn postvakje liggen. Als hij inmiddels niet weg isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
En, wat was je favoriete product wat je hebt gekocht?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja, ik.
Gewoon aan alle weekboodschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze net opgehaaldAfwasbaar
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2013 16:32:14 ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En, wat was je favoriete product wat je hebt gekocht?De maaltijdsalade met blauwe kaas en peren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef d4v1d het volgende:
Ik had er eigenlijk 3 traytjes euroshopper AH Basic energy van moeten kopen
Niet de tarwemeel? (uit een van vorige Aha's)quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Schuimpjes het volgende:
De maaltijdsalade met blauwe kaas en peren.
Je wil niet weten hoe mijn vorige toetsenbord eruit zagquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je alle energy spetters eraf halen
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En, wat was je favoriete product wat je hebt gekocht?Mooi ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze net opgehaald
[ afbeelding ] Afwasbaar
Hahaha tsja niks eigenlijk, gewoon alle zooi gekocht die wat duurder is en je toch nodig hebt.
Deze kon ik me nog herrineren met een vrouw die die altijd op haar koopavond at en er bijna van klaarkwam. Zo sappig waren de perenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet de tarwemeel? (uit een van vorige Aha's)
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze kon ik me nog herrineren met een vrouw die die altijd op haar koopavond at en er bijna van klaarkwam. Zo sappig waren de peren
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze kon ik me nog herrineren met een vrouw die die altijd op haar koopavond at en er bijna van klaarkwam. Zo sappig waren de peren
Daar kom je ook laat achter dan dat de verpakking anders is.quote:De Energy Drink van Euroshopper is nu naar het AH Basic merk gegaan. En hij is echt super vies! Ik dronk de Energy Drink van de Euroshopper erg graag. Maar nu het van AH Basic merk is, zeg ik: Nee bedankt.
Gewenste oplossing
Graag weer hetzelfde maken als die van de Euroshopper.
Laatst had ik een klant die aan mij vroeg waarom de smaak van de kruidenboter was veranderd na de switch van ES naar AH basic en of ik dat even met mijn baas in orde wou maken dat de oude weer in het assortiment kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar kom je ook laat achter dan dat de verpakking anders is.
Is nogsteeds de zelfde volle () smaak
Ik heb maandag nog de ES variant lopen vullen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Laatst had ik een klant die aan mij vroeg waarom de smaak van de kruidenboter was veranderd na de switch van ES naar AH basic en of ik dat even met mijn baas in orde wou maken dat de oude weer in het assortiment kwam.
0800-0305 mevrouw, daar kunt u mijn baas spreken. Vraagt u even naar S. van der Laan of A. Levi? Danku.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Laatst had ik een klant die aan mij vroeg waarom de smaak van de kruidenboter was veranderd na de switch van ES naar AH basic en of ik dat even met mijn baas in orde wou maken dat de oude weer in het assortiment kwam.
Regel 1: Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Wij hebben hem al een paar weken, ik denk 4/5 ofzo in het assortiment zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb maandag nog de ES variant lopen vullen?Hoelang geleden is die switch gemaakt dan?
een paar dagen of al weken?
Klant is koning maar medewerker is keizerquote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Regel 1: Vroeger was alles beter.
Regel 2: De klant heeft altijd gelijk.
Dus regel het maar eventjes, ja?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klant is koning maar medewerker is keizer
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
0800-0305 mevrouw, daar kunt u mijn baas spreken. Vraagt u even naar S. van der Laan of A. Levi? Danku.
Zo vermoeiend:quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend:
Klant: *stelt vraag*
Medewerker: * geeft antwoord* nee helaas, of nee dat kan helaas niet
Klant: "Dan zou ik graag je leidinggevende willen spreken".
Natuurlijk mevrouw, mijn leidinggevende kan zo voor u regelen dat we (willekeurig voorbeeld) wel sterke drank mogen verkopen in de supermarkt.
Grr.
Als het enigszins kon, probeerde ik altijd om het antwoord van de medewerker letterlijk te herhalen naar de klant toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dat dus.
Alsof die ineens wel kunnen regelen dat er iets in het assortiment zit en gelijk meegegeven kan worden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het enigszins kon, probeerde ik altijd om het antwoord van de medewerker letterlijk te herhalen naar de klant toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Klant wilde laatst dat ik de politie ging bellen omdat hij geen ID bij zich had en de TLVA dus geen tabak wilde verkopen. Uiteindelijk heb ik de politie gebeld omdat meneer nadat ik hem 3x gevorderd had de winkel te verlaten, vanwege verbaal agressief gedrag, en hij weigerde te gaan. Prima, u vraagt, wij draaien.
Hahaha wat een sukkel zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Afgelopen maandag nog een product uit de aanbieding van vorige week opgehaald in een ander filiaal voor een klant die slecht ter been was. Gelukkig kun je met de RE-tool in de voorraad van andere filialen kijken en dus ook klanten doorverwijzen naar andere filialen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef exelletor het volgende:
Ik hou me altijd bij mijn standpunt. Als er iets niet is waarvan ik weet dat het er gewoon niet is, dan zeg ik dat en ga ik niet nog naar het magazijn lopen om te kijken of het alsnog ligt. En ja, dan krijg ik blikken van "yea, sure".Maakt mij niet uit, hoor. Daarentegen ben ik niet te beroerd om even de allerhande(of iets anders) bij te pakken om te kijken wat de klant nou precies wilt, de serveersuggestie van de verpakking voor te lezen(en dan nog voordoen als een echte chef kok die verstand heeft
) of om zelf even de Gall & Gall op te zoeken die er nog open is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |