Hij staat op Google Mapsquote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef Loll het volgende:
Kun je niet is wat pics sturen van de winkel? ferry?
Oh, panklaar telt mee bij AGF, Bij ons staat er maximaal 2 (meestal 1) man op AGF (dus het groente/fruit in de 2-/3traps meubels) en 2 man op panklaarquote:Op woensdag 18 december 2013 12:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Drie op de panklaar, vijf op de tafels en dan nog is het amper bij te houden.
Ik heb er niet veel zie ik, alleen wat ik hier recentelijk gepost heb.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef Loll het volgende:
Kun je niet is wat pics sturen van de winkel? ferry?
Volgens mij is dat het oude filiaal van mijn huidige SM.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
Als ik ooit weg moet bij deze AH wil ik wel naar de XL in overvechtLijkt me best vet om in zo'n grote winkel te werken.
XL St. Jacobslaan Nijmegen loopt ook al jaren met dezelfde SM rond.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het oude filiaal van mijn huidige SM.
Als ik jullie verhalen zo lees is het trouwens wel bijzonder dat wij al ruim vijf jaar met dezelfde SM en ASM's lopen.
Als ze het goed doen, waarom zouden ze dan iemand anders neerzetten?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het oude filiaal van mijn huidige SM.
Als ik jullie verhalen zo lees is het trouwens wel bijzonder dat wij al ruim vijf jaar met dezelfde SM en ASM's lopen.
Dat geloof ik zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarschijnlijk is het aanbod van SM's die een XL kunnen/mogen runnen gewoonweg te laag.
Juist als ze het goed doen, en een winkel op de rit zit, zou je verwachten dat ze misschien naar winkels overgeplaatst worden waar het minder goed gaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Als ze het goed doen, waarom zouden ze dan iemand anders neerzetten?
Ik denk dat je jezelf eerst zult moeten bewijzen in kleinere winkels.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef Loll het volgende:
Wat zijn eigenlijk de eisen voor een SM om een xl te runnen?
Hear, hear.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben ik de enige die AH er qua sfeer/omstandigheden hard op achteruit vind gaan?
Ik werk nu al 8 jaar als groenteman bij een dorpsfiliaal, maar het begon al een paar jaar terug met het verbieden van het drinken van een biertje na het werk in het weekend. Ergens snap ik het wel : Er is veel jong personeel, en de leeftijdsgrens voor alcohol ligt tegenwoordig op 18 jaar. AH heeft veel winkels, grote kans dat het ergens een keer fout gaat dus dan maar alles verbieden..
Maar naar mijn ervaring is het personeel wel echt veranderd sinds die tijd. De gasten waarmee ik werkte toen ik begon bij AH waren best wel betrokken bij het werk. Een deed een technische studie, en kwam in zijn vrije tijd zelfs nog wel eens langs om wat dingen te lassen of om even wat rekken op te hangen weet ik het... Dat zie ik bij de ''nieuwe generatie'' totaal niet. Leven op een eiland, vullen hun vracht en gaan naar huis en nemen vooral niet op als AH belt... Ze hebben gewoon niets meer met de winkel, ze zien het zoals ze naar de dokter gaan zien ; Het moet nu eenmaal. Totaal geen enkele bezieling te vinden..
Daarnaast zijn de regels enorm aangescherpt. Er mag geen pizza'tje meer gegeten worden, er mag geen croissantje meer gehaald worden in de pauze, er wordt niet meer alleen gevraagd naar je bon, maar op elk artikel moet nu ook een betaald sticker zitten, er staat nooit ook maar een klein schaaltje met droge koffiekoekjes op tafel, er ligt geen krantje meer om te lezen want dat mag niet meer, en we krijgen om het half jaar weer een nieuwe ASM die het weer ''helemaal anders'' wilman man...
7/8 kratten bloemkool in een keer erin? Ik dacht dat bloemkool een van de producten was die slecht tegen stapelen kon...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Voor de verbouwing waren de kratten bloemkool bijna niet aan te slepen, en nu gooi ik er 's ochtends 7/8 in, en liggen er aan het eind van de middag nog 4. Niemand die die dingen ziet, maar nee hoor ze mogen niet naar de andere kant, waar de prei 2 dubbel ligt, want dat mag niet van het hoofdkantoor
Hier precies hetzelfde. De nieuwe SM zit hier nog geen twee weken, maar wij hebben al afscheid mogen nemen van veel extraatjes. De (veel jonger) ASM had daar heel wat minder problemen mee. Hopelijk is de SM na de kerst weer weg en is alles weer zoals het altijd al is geweest.quote:Maar heeft denk ik ook voor een groot deel te maken met wie de (A)SM is. De grootste 'klap' is bij ons gekomen met de nieuwe SM. Een echte protocolfetisjist is dat. Om moe van te worden. Het is zo'n type die je ontslaat als ze je een keer een croissantje uit de afboekingen ziet pakken. Omdat: diefstal.
Nu al?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gaan we dat missen dan?
Luchtige mousses nu al op=op...
Die zit al een tijdje niet meer bij ons in de WORP.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sisi is ook gestopt met de productie van Sisi Fruit Limo
Naast Innocent en AH huismerk mijn favoriete sappen bij me avondeten pauze.quote:Gaan we dat missen dan?
Wij hebben ze uberhaupt nooit gehad, maar de Jumbo heeft ze ook niet meer. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze het product hebben gesaneerdquote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die zit al een tijdje niet meer bij ons in de WORP.
[..]
Naast Innocent en AH huismerk mijn favoriete sappen bij me avondeten pauze.
Dan blijft er toch genoeg keuze over toch? En anders is er ook nog Coolbest.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef exelletor het volgende:
Naast Innocent en AH huismerk mijn favoriete sappen bij me avondeten pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |