Maak een call aan naar het DC en vraag of ze een wagen van een naburig filiaal even laten omrijden aan het einde van de middag. Heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen toen ik nog in 1514 werkte.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekkere oversight in het spoorboekje trouwens: Maandag kan er bij ons na 13:00 geen emballage meer retour, omdat dan alle vers én houdbaar al binnen is........ Dat gaat een zooitje worden!
Ik zal morgen even overleggen met de TL HB of met m'n SM.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
Maak een call aan naar het DC en vraag of ze een wagen van een naburig filiaal even laten omrijden aan het einde van de middag. Heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen toen ik nog in 1514 werkte.
Ik heb 5 producten gekocht bij bol.com.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie heeft zijn kerstbon al gebruikt? En aan wat? Gewone boodschappen of een cadeaukaart van een andere (online) winkel?
Het was dan ook een erg lastige klacht natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeg Mujentas, de lieden bij Klacht.nl doen er wel lang over om jouw klacht te behandelen
Cuijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Oh, nu je het zegt... Daar zal ik ook even naar gaan kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekkere oversight in het spoorboekje trouwens: Maandag kan er bij ons na 13:00 geen emballage meer retour, omdat dan alle vers én houdbaar al binnen is........ Dat gaat een zooitje worden!
Ook meer dan logischquote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even gebeld over het buiten mijn beschikbaarheid worden ingepland komend weekend en de TL lost het voor me op. Wel zo fijn.
Kijk aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even gebeld over het buiten mijn beschikbaarheid worden ingepland komend weekend en de TL lost het voor me op. Wel zo fijn.
Tsja, als het een andere situatie had betroffen hadden ze waarschijnlijk gezegd "probeer het eerst zelf op te lossen".quote:
dat je niet meer hoeft in te scannen maar hoe en wat geenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper, weet jij wat ze willen veranderen aan het retouren proces?
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper, weet jij wat ze willen veranderen aan het retouren proces?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.
Oh sorry, ikbeengeenschipper.
Moet je op de innovaticafe kijken, stond bij een van de ideeen. Volgens mij bij het idee van dat je dezelfde retour kon toevoegen en dan dat je alleen de label hoefde te scannen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
Niet meer terugscannen toch?
Waar lees je dat?
quote:Beste,
Dit is een goed idee en is inderdaad en optimalisatie. Op dit moment zijn we bezig om de ELF stroom ongeteld de winkel uit te laten gaan. Hierdoor is het helemaal niet meer nodig om als winkel alles specifiek te tellen. De verwachting is dat de eerste winkels hier begin 2014 al mee te maken krijgen.
Daarom zullen we jou goede idee niet gaan aanpassen aangezien we hiermee in 2014 willen stoppen. Bedankt voor je input!
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco'squote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt mij wel een goed idee voor fust tenminste.
Klopt, maar dan ligt het probleem in ieder geval niet meer bij ons.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco's
Geen waarde meer aan hecten?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco's
Klopt, ben ook bang voor grote verschillen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij. Met de laatste telling paar honderd erbij geteld. Nemen ze (soms onbewust) in bruikleen, maar zetten het vervolgens nooit terug. Toch wel duizend euro gestolen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Kadooosh het volgende:
Geen waarde meer aan hecten?
Wie jat er nou fusten?
Er zit statiegeld op. Een slechtwillende franchiser verkoopt ze aan Zijderveld.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Geen waarde meer aan hecten?
Wie jat er nou fusten?
Ja, ik had het destijds wel gelezen, maar ik dacht dat Halldor het ergens anders had gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je op de innovaticafe kijken, stond bij een van de ideeen. Volgens mij bij het idee van dat je dezelfde retour kon toevoegen en dan dat je alleen de label hoefde te scannen.
Ik had het ook van het innovatiecafé en een aantal chauffeurs roepen het al een tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik had het destijds wel gelezen, maar ik dacht dat Halldor het ergens anders had gelezen.
Wij scannen de tijdschriften nog en boeken deze uit voor de retourzending.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Halldor het volgende:
[..]
Klopt, ben ook bang voor grote verschillen.
De retourstroom van tijdschriften is helaas ook zo ondoorzichtig.
Bij WWM moeten enkel de boeken en DVD's uitgescand worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij scannen de tijdschriften nog en boeken deze uit voor de retourzending.
Bij franchise eigenlijk ook, maar dan loopt de voorraad ontzettend op.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:51 schreef Halldor het volgende:
[..]
Bij WWM moet enkel de boeken en DVD's uitgescand worden.
No easy day is niet onaardig, maar helaas wel aan censuur onderworpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:01 schreef mujentas het volgende:
Ik heb 5 producten gekocht bij bol.com.
Boek Mud, Sweat & Tears van Bear Grylls
Boek Leiderschap onder Vuur van Marco Kroon
Boek No Easy Day van Mark Owen
Film Tropa de Elite
Film Tropa de Elite 2
Ik hoop No Easy Day morgen of overmorgen binnen te krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
No easy day is niet onaardig, maar helaas wel aan censuur onderworpen.
Seal Team Six van Howard Wasdin vond ik beter, heb je die al gelezen?
Het boek gaat eigenlijk alleen in de inleiding over de Bin Laden Raid, de schrijver van toen allang weg bij de Seals. Wel verteld hij het verhaal van zijn training en de acties waarbij hij betrokken is geweest, met name de actie in Somalie, waar hij ook betrokken was bij het hele 'Black Hawk Down' gebeuren.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef mujentas het volgende:
Ik had van Seal Team Six nog niet gehoord, maar de recensies zien er goed uit en ik heb nog wat geld over van mijn cadeaubon dus ik denk dat ik hem ga bestellen.
Ik wist niet dat seal team 6 ook bij Black Hawk Down betrokken was. Maar misschien wel logisch, de PJ's waren daar om iemand te redden. Wist alleen niet wiequote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het boek gaat eigenlijk alleen in de inleiding over de Bin Laden Raid, de schrijver van toen allang weg bij de Seals. Wel verteld hij het verhaal van zijn training en de acties waarbij hij betrokken is geweest, met name de actie in Somalie, waar hij ook betrokken was bij het hele 'Black Hawk Down' gebeuren.
Klinkt ook niet logisch; Navy Seals in de woestijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef mujentas het volgende:
Ik wist niet dat seal team 6 ook bij Black Hawk Down betrokken was. Maar misschien wel logisch, de PJ's waren daar om iemand te redden. Wist alleen niet wie
Ze kunnen overal opereren hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klinkt ook niet logisch; Navy Seals in de woestijn.![]()
Toch was er wel een klein groepje aanwezig (Ook in de Golf oorlogen trouwens), maar BHD focust meer op de Rangers en Delta's die in dat gevecht betrokken waren.
Niet, geen tijd voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Welkom bij het AH boekenclubje, Einschtein; welk boek heb jij pas gelezen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.
Oh sorry, ikbeengeenschipper.
Er staat een lijst met nasanummers in de handboeken onder kerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef einschtein het volgende:
Misschien iemand hier die het weet/het in het assortiment heeft en makkelijk achter NASAnr kan komen.
Een klant is opzoek naar de gourmetschotel kaas, die in de bonusfolder staat. Nu heb ik er geen NASnr van en hebben wij hem ook niet in het (tijdelijke) assortiment. Heb de vraag via SSC gesteld, maar die geven mij vervolgens een NASAnr die niet echt overeenkomt. De inhoud van de NASAnr is namelijk een gourmetschotel van 400gr, maar volgens het bonusboekje heeft de kaas-variant 450gram. Dus heb eerst een reply gemaakt, maar heb ik nu al anderhalve dag geen reactie op.
Iemand hier die het weet?Ik ben ondertussen op zoek naar een plaatje van de schotel, just to be sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |