Maak een call aan naar het DC en vraag of ze een wagen van een naburig filiaal even laten omrijden aan het einde van de middag. Heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen toen ik nog in 1514 werkte.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekkere oversight in het spoorboekje trouwens: Maandag kan er bij ons na 13:00 geen emballage meer retour, omdat dan alle vers én houdbaar al binnen is........ Dat gaat een zooitje worden!
Ik zal morgen even overleggen met de TL HB of met m'n SM.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
Maak een call aan naar het DC en vraag of ze een wagen van een naburig filiaal even laten omrijden aan het einde van de middag. Heb ik ook wel eens voor elkaar gekregen toen ik nog in 1514 werkte.
Ik heb 5 producten gekocht bij bol.com.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Wie heeft zijn kerstbon al gebruikt? En aan wat? Gewone boodschappen of een cadeaukaart van een andere (online) winkel?
Het was dan ook een erg lastige klacht natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeg Mujentas, de lieden bij Klacht.nl doen er wel lang over om jouw klacht te behandelen
Cuijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Oh, nu je het zegt... Daar zal ik ook even naar gaan kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekkere oversight in het spoorboekje trouwens: Maandag kan er bij ons na 13:00 geen emballage meer retour, omdat dan alle vers én houdbaar al binnen is........ Dat gaat een zooitje worden!
Ook meer dan logischquote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even gebeld over het buiten mijn beschikbaarheid worden ingepland komend weekend en de TL lost het voor me op. Wel zo fijn.
Kijk aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even gebeld over het buiten mijn beschikbaarheid worden ingepland komend weekend en de TL lost het voor me op. Wel zo fijn.
Tsja, als het een andere situatie had betroffen hadden ze waarschijnlijk gezegd "probeer het eerst zelf op te lossen".quote:
dat je niet meer hoeft in te scannen maar hoe en wat geenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper, weet jij wat ze willen veranderen aan het retouren proces?
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper, weet jij wat ze willen veranderen aan het retouren proces?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op termijn: het afschaffen van voorraadbeheer CBL fust.
Oh sorry, ikbeengeenschipper.
Moet je op de innovaticafe kijken, stond bij een van de ideeen. Volgens mij bij het idee van dat je dezelfde retour kon toevoegen en dan dat je alleen de label hoefde te scannen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
Niet meer terugscannen toch?
Waar lees je dat?
quote:Beste,
Dit is een goed idee en is inderdaad en optimalisatie. Op dit moment zijn we bezig om de ELF stroom ongeteld de winkel uit te laten gaan. Hierdoor is het helemaal niet meer nodig om als winkel alles specifiek te tellen. De verwachting is dat de eerste winkels hier begin 2014 al mee te maken krijgen.
Daarom zullen we jou goede idee niet gaan aanpassen aangezien we hiermee in 2014 willen stoppen. Bedankt voor je input!
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco'squote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt mij wel een goed idee voor fust tenminste.
Klopt, maar dan ligt het probleem in ieder geval niet meer bij ons.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet hoor. Het tellen is nogal een probleem op het retourencentrum getuige de retourmanco's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |